Mangák: Dogs, DGM és HxH

Az alábbi bejegyzésben ezen mangák ezen fejezeteire vonatkozó spoilerek vannak, szóval csak saját felelősségre tessék továbbolvasni ;):

– Dogs B&C 63. fejezetig
– D.Gray-man 206. fejezetig
– Hunter x hunter 28. kötet (ez azt hiszem kb. a 300. fejezetig)

Dogs: Bullets&Carnage:
Na, végre kiderült pár dolog Naotoról és így máris érthető, hogy mi köze van neki a többiekhez.

Ezek után kíváncsi vagyok, hogy milyen karakterfejlődésen fog keresztülmenni, hisz egy pillanat alatt összeomlott az egész élet, amit a magáénak hitt. Annak örülök, hogy Haine is ott van, hisz ebben és az előző arc-ban kicsit jobban megismerték egymást, így talán annyira már nem fogják utálni egymást. Bár végül is mindegy, mert amíg nem voltak oda egymásért, addig is remek csapatot alkottak a harcok során :D.

D. Gray-man:
Az elég pocsék Alma arc után (pedig én tényleg kíváncsi voltam Kanda múltjára, attól függetlenül, hogy nem igazán tartozik a kedvenc szereplőim közé) végre beindult a történet és nagyon érdekes irányt vett. Sokan várták már, hogy Allen mikor hagyja ott a Rendet és ez most végre érthető okokból be is következett. Az egyetlen, amit sajnálok, hogy most biztos jó ideig nem fogjuk együtt látni a kis csapatot, de legalább Lenalee-től elbúcsúzott.

Bár már kezdem megszokni ezt az új rajzstílust, ebben a fejezetben mégis párszor úgy éreztem, mintha egy shoujo mangát látnék :D. Kíváncsi vagyok, hogy ha valaha folytatják majd az animét, vajon annak is változik-e majd a rajzolása.
Ezután az igencsak érdekes cliffhanger után várhattunk 2 hónapot a folytatásra, amivel kapcsolatban még mindig vegyes érzéseim vannak: maga a fejezet nagyon tetszett, ugyanakkor 2 hónap után nagyon kevés 20-22 oldal :S. Mindenesetre jó volt látni Crosst “apa”-ként, bár Allent nagyon sajnáltam :(. Az viszont biztos, hogy senki sem gondolta, hogy Mothert fogja felkeresni.

Egyébként július elején jött ki a DGM character book, amiben van pár érdekes info, íme egy pár, amire emlékszem:
– Allennek lesz egy saját csapata (ami sok új karaktert jelent… remélem érdekesek lesznek)
– Roadnak több szerepe lesz (na ez az, aminek a többség örül, én viszont nem… nem mintha utálnám, de nem is igazán szívlelem a csajt)
– Kanda él (ez nem túl meglepő, hisz miért nyírná ki a mangaka a legnépszerűbb karakterét?)

Hunter x hunter 28. kötet:
Bár megfogadtam, hogy akkor kezdem el olvasni, ha a mangaka végre befejezi ezt a hangyás sztorit, de egyik nap megláttam a 28. kötet RAW-ját és miért is ne alapon leszedtem, hisz az a szál, ami engem a legjobban érdekel, egyáltalán nincs benne, szóval még ha spoilerezek is, nem veszítek olyan sokat. Hallottam, hogy kissé bedurvult a manga, de mi ez @___@? Olyan érzés volt, mintha egy tök más történetet olvasnék. Persze ettől függetlenül tetszett… de akkor most Neterónak annyi? Bírtam az öreget :(.

Azt is hallottam, hogy Gon nincs túl jó bőrben (azt hiszem elvesztette az egyik karját?), szóval egyre inkább érdekel, hogy mi lesz ennek a vége. Remélem Togashi most kicsit több fejezetet fog rajzolni és nem kell megint 20-szal beérni egy évre^^”. Egyébként is, ideje lenne már újra látnunk Leoriot és Kurapicát is :).

12 hozzászólás

  1. A Dogs “0.” kötete már itthon van a polcomon, de sose volt alkalmam bele kezdenem, és az majd meg hozza a kedvem a Bullets&Carnagera is. 🙂

    D.Gray-man, nagyon jó fejezet volt, az ilyen jelegű fejezeteket már hiányoltam egy ideje. Cross és Allen kapcsolatát jól érzékeltette.
    A folytatás érdekesnek ígérkezik, de Allen csapata remélem nem lesz eltúlozva, és Hoshino bírni fogja a rajzolást.

    HxH, a legutóbbi 20 fejezet még soknak is számított. 😛 De igaz legalább hangyás arc végére érhetne. Bár Togashi mintha elég nehezen tudna mászni a történet jelenlegi állásából.
    Gonnak tényleg, hiányzik egy karja, de én úgy rémlik mintha még így is ő lenne a legjobb bőrben, csak Neterora kell nézni. :/

    • Dogs szerintem tetszeni fog, szóval hajrá :D!

      DGM-ben én sem akarok túl sok új szereplőt, mert néhány eddigiről is lenne még mit megtudni… de remélem Hoshino jó irányba fogja vinni. Kicsit bánom, hogy már nem heti manga, az utolsó pár fejezetre nagyon nehéz volt hónapokat várni.

      Hmm… kétlem, hogy Gont meghagyná ilyen csonkának, szóval őt annyira nem féltem… de már az eddigi karakterekért is kár egy kicsit (engem pl. tök meglepett, hogy az arc elején kinyírta Ponzuékat is @__@). Bár így lehetne Leorionak valami szerepe, ha már orvos :D… vagy nem tudom, lehet hogy van már ott valami gyógyító karakter, hisz ez az arc hemzseg az olyan szereplőktől, akiket (még) nem ismerek.

  2. Hú, még jó, hogy eszembe juttattad a D. Gray-mant és a Hunter x Huntert! 😀 De komolyan, már jó ideje nem olvastam egyik mangát se, most viszont kedvet kaptam hozzá megint. A Dogs eddig vhogy kimaradt, de szerintem abba is bele fogok nézni/olvasni, mert már több embertől hallottam jókat róla! 😀

    • Hol tartasz bennük :)?

      Dogst pedig ajánlom, nagyon hangulatos darab :D.

      • Huh… a H x H-ban a 70. kötettől folytatom a héten, D.G-mannél sajnos nem emlékszem már^^” De átnéztem a fejezetek címét és szerencsére nem sokat kell visszaolvasnom az eddigiekig. Amúgy már a Dogs 1. fejit elolvastam és nagyon ígéretes 😀

  3. Elolvastam a Dogs prológusát, és újra fellángolt bennem a seinen mangák iránti igény, de a Bullets&Carnage előtt beérem a Vagabondot, viszont aztán biztos ezzel folytatom. 😀

    HxH manga pont ma tért vissza a SJ-ba, és habár nem volt egy főszereplő se a középpontban, azért elég izgalmasnak tűnik a folytatás.
    Az animével kapcsolatban: habár még nem láttam az eredetit, így is fölöslegesnek tartom a remaket, főleg a vélemények alapján.

    • Pedig a régi sorozatot érdemes megnézni, szerintem tökéletes adaptáció :D. Nincsenek fillerek, viszont vannak olyan plusz jelenetek, amik sokat hozzáadnak a mangához :). Ha egyszer lesz kedved, mindenképp nézz bele szerintem :). Az új sorozat meg majd elválik, hogy milyen lesz…

  4. Húú a D. Gray-man -t ezer éve abbahagytam már. Annyira meguntam. Viszont Road-ot bírtam benne.

    HxH: Igen sajnos Netero-nak annyi, felrobbantotta magát, hogy így kinyírhassa Cell-t, de sikertelen volt mert újjáépült az a nyomorult. : I Gon a legutóbbi jelenetében igaz, hogy elvesztette a kezét de még ráadásul öregedett is vagy 15 évet plussz nyomott egy akkora Jajanken-t, hogy maga is belerobbant kb. De az új fejezetben néhány képkockában mintha az ő cipőjét majd a kezét mutatták volna. Úgyhogy megnyugodhatunk, nem lesz kinyírva a főszereplő. : )

    Amúgy ja.. jó lenne már visszahozni Leorióékat.. meg azért megnéznék még egy Kurapica vs. Spider Klán tag harcot.

    Andrew – nagyon kész vagy, hogy te már a 70. kötetnél tartasz. XD

    • Pedig a DGM mostanában tényleg jó… a Kandás sztorinál kezdtem feladni, de szerencsére azóta sokat javult :D… csak ne lenne ez a sok szünet (ebben a hónapban pl. megint nincs új fejezet).

      Az még hagyján, hogy meghalt Netero, de vele is csúnyán elbántak. Ha most visszagondolok a HxH elejére, tuti nem hittem volna, hogy idővel ennyire durva lesz.

      • A Soul Eaterrel is így voltam mint a DGM, hogy meguntam egy idő után. Annál meg az volt a probléma, hogy havonta jön egy fejezet. HxH valamiért kivétel maradt.

        HxH Hát igen. Ilyen kis ártatlan shounennek indult.. hogy a kisgyerek akar lenni valaki.. Aztán hova jutottunk. Kíváncsi vagyok megtalálja e valaha az apját valaha. : P

  5. Szemely szerint ugy gondolom, hogy Roadnak nem kellett volna tobb szerepet adni hanem meg felelt volna neki ugyan annyi amennyi eddig is volt.!

    • Ezzel egyet kell értenem :D. Bár ki tudja, hogy ebből mikor lesz valami, már lassan 1 éve szünetel a manga (vagy talán már van is 1 év).

Vélemény, hozzászólás?

