Hotarubi no mori e teaser


Már kijött egy ideje ez a teaser, de most, hogy elindult a Natsume Yuujinchou új évada, még inkább elkezdtem várni ezt a mozit :). Továbbra is nehéz elhinnem, hogy lesz belőle movie, hisz one-shotokból nem sűrűn láthatunk animét. Ráadásul ha jól megcsinálják (és miért is ne csinálnák? Takahiro Omoriról van szó :D!), az egyik legszebb romantikus sztori lesz <3. Mondjuk Hotarunak nem ilyen hangot képzeltem el, de azért jó lesz.
Ritkán fordul elő, hogy egy one-shot megkönnyeztessen, hisz egy fejezet alatt nem könnyű annyira megkedveltetni a szereplőket, mint egy hosszabb mangánál, de Midorikawa Yukinak ez az egyik erőssége. A Natsumében is megkedveltem több epizódszereplőt :).

3 hozzászólás

  1. Én egyenlőre még nem tudom teljes lelkesedéssel várni ezt a mozit…. majd csak Matoba animés debütálása után. ^^

    Jónak ígérkezik, bár Hotaru nagja szerintem is túl kislányos, de talán majd ahogy idősödik a seiyuu is más hangot fog használni.Gin hangja ellenben tökéletes lesz.

  2. Elolvastam ami manga.hun van fordítva hozzá, remélem animében is oylan szép lesz, mint ott, gyakorlatilag gyönyörű volt, pedig alig egy húsz oldalas sztoriról beszélünk. Tudtommal nincs több része, a kötet is többféle történetet dolgoz fel.
    Gin nagyon aranyos, én sajnáltam a végén, de csak íg teljesedhedett ki a története.

    • Én bízom a rendezőben, eddig minden anime, amit tőle láttam, remek volt… biztos, hogy jól át fogja adni a hangulatát ;).
      Egyébként pont a napokban olvastam, hogy újra kiadják a Hotarubi mangát és a mangaka rajzolt hozzá új sztorit… gondolom ezek is ilyen plusz jelenetek, amik majd benne lesznek a movie-ban is :).

Vélemény, hozzászólás?

