Első ránézésre: No.6 és Dantalian no Shoka

No.6

Meg nem tudnám mondani, hogy miért, de nagyon vártam ezt a sorozatot. Már a trailerek alapján is tetszett, ezért reménykedtem abban, hogy nem yaoi sorozat lesz :D. Úgy tűnik nem lesz az, legalábbis eddig nekem nem az jött le belőle. Bár az az igazság, ha az lenne, lehet, hogy akkor is folytatnám, mert a világ kellőképpen érdekes és már alig várom, hogy kiderüljön pár dolog.

Dantalian no Shoka

Eddig ez a sorozat a szezon “nem nagy szám, de azért nézem” cím érdemese. A többi animéhez képest kicsit gyengén indított (ennél talán csak a Blood – C gyengébb), de már csak Ono Daisuke miatt is nézni fogom :D. A hangulata viszont egész jó.

Összességében elégedett vagyok a nyári felhozatallal, bár bánom, hogy sok sorozat megint elég rövid lesz, így kérdéses, hogy mennyire tudnak majd elmélyülni a történetek… de legalább a pingvinek 24 részes lesz :3.

7 hozzászólás

  1. A No.6 nekem is nagyon tetszik eddig. Mondjuk azt nem tudom, hogy ki találta ki azt, hogy ez yaoi lesz. Szerintem még csak BL se lesz benne, max. csak egy kis subtext a fangirlöknek. 😀

    A Dantalian no Shoka meg leírás és előzetes alapján nekem kicsit Gosick szerűnek tűnt, úgy néz ki nem tévedtem nagyot. ^^
    Ono D miatt fontolgattam, hogy belekezdek, de az első vélemények után inkább hanyagolom.

    • Hmm… már én sem emlékszem, hogy hol olvastam először, hogy a No.6 yaoi… vagyis inkább azt, hogy van benne vibrálás :D. Bár láttam egy képet is, de nem tudom, hogy miből volt (novel, manga)… meg mivel csak 11 rész, ezért szerintem úgyse fog elmenni ilyen irányba.

  2. Azt a bizonyos képet én is láttam, de én csak akkor hiszem el, ha majd látom animében is, vagy eljut odáig a manga vagy regényfordítás. ^^

  3. Látom többen is vagyunk, akiknek a Dantalian-tól Gosick feelingje lett. 🙂 Minden esetre az első rész tetszett, még ha nem is volt egy átütő kezdés, de mindenképp nézhető.

    A No.6-nak nem ismerem az előzményeit, de két rész alapján nem hinném, hogy túlzásba vinnék benne a BL elemet, valami komolyabb sztorira számítok a háttérben.

  4. A No.6 szerintem nagyon finom darab… Egyenlőre ebben a szezonban még csak ezt, illetve az Usagi Drop- ot várom szisztematikusan. 😀

    Függetlenül attól, hogy BL – lesz-e vagy sem, mindegy, a hangulatán nem hiszem, hogy változtatni fog. Azt sajnálom, hogy nem ismerhettük meg jobban a modern város vívmányait. Az a karperec felborzolta az érdeklődésem. 11 rész? Az túl kevés -.- De kár, hogy nincs igazán szorgalmam mangát keresni, persze ahogy megírtam a kommentet utána sompolygok annak a BL – képnek.
    Éljen soká a fangörl habitus, amit évek múltán is nehéz levetkőzni! 😀

    • Sajnos a Noitamina sávban mindig ilyen rövid sorozatok futnak :(. Attól tartok, hogy a rövidsége miatt elkapkodott lesz a befejezése. Pedig nem kéne, mert maga a világ, amiben játszódik, nagyon is érdekes.

      • Igen… Talán indítanak második évadot, bár azzal nem vagyok tisztában, hogy a manga engedi-e. Most hogy így belegondolok, tényleg pörögnek az események, a második rész eleve azzal indul, hogy évek teltek el. Majd meglátjuk.

Vélemény, hozzászólás?

