Új HxH anime a láthatáron?


MAL-os hír

Nos, az oldalon is említik, hogy talán csak trollkodás, de én nem tartom elképzelhetetlennek. A manga eladásai a hosszú szünetek ellenére is nagyon jók, biztos az animére is sokan kíváncsiak lennének. Arról nem is beszélve, hogy a Hunter x hunter anime messze a LEGJOBB shounen adaptáció, amit eddig láttam. Beleolvastam a mangába, az jóval gyorsabban halad, mint az anime, de abban a plusz jelenetek rengeteget hozzáadnak a történethez és a mangából számomra már-már hiányoztak :D. Persze a chimera ant arcból már sokaknak elege van, de én szívesen végignézném, már csak Killua miatt is. Persze a többi kedvencem (főleg Kurapica és Hisoka) nagyon hiányoznának belőle, de ha Togashi esetleg most is közreműködne (hisz lássuk be, nem véletlen lett olyan jó az adaptáció, amilyen… ki tudja mit kaptunk volna, ha mangaka nem felügyel :D), akkor talán adna róluk is 1-2 plusz jelenetet :3. Utána meg csak reménykedhetünk, hogy nem lesz ennyire lusta és kicsit gyorsabb tempóban folytatja  majd a mangát.

7 hozzászólás

  1. Ez örvendetes hír, remélem, hogy igaz! 😀 Kurapica nálam is kedvenc amúgy^^

  2. Mondjuk a mangát nem olvasom/tam, de ha lenne még néhány résznyi anime a HxH-ből, azt nagyon tudnám díjazni. 🙂 Drukkolok, hogy igaz legyen. 🙂

  3. Jaja, én is nagyon remélem, hogy igaz… csak az a “baj”, hogy ha tényleg lesz anime, akkor azért nem fogom elkezdeni a mangát :D.

    Btw, Bütyök, a tiéd lett az 1000. hozzászólás a blogomon :3.

  4. Milyen szép kerek szám *-* .

    Nem “baj” az, van egy csomó más manga amit olvashatsz, gondolj rá úgy, hogy időt spórolsz vele, ha HxH animét nézel, és más mangát kezdesz. 😛

  5. Lám lám mit olvasok minden blogon és oldalon! 😀
    Én nagyon várom, mangát nem nagyon olvasok, de animébe szívesen fogadom. A nagy shounen visszatérése. Nagy szám lenne, ha visszaszorítaná a Naruto, Bleach fan lázat vagy szembe szállna a One Piece-el. 😀

    • One piece-től még kicsit messze van, a Narutóhoz közelít, a Bleach eladását meg le is előzte… persze most csak ANN-en néztem a legutóbbi kötetek eladási számát, lehet, hogy azóta változott már az arány :D… meg az is lehet, hogy Bleach korábbi kötetéből több fogyott. De amúgy kíváncsi lennék, hogy ha Togashi rendszeresen csinálná a mangát, akkor milyen eladási számokat produkálna.

      • Igen, volt olyan (azt hiszem, a 2009-es eladásoknál, de lehet, hogy hamarabb^^”), hogy a HxH 6. helyen végzett az ÖSSZES japán manga közül, míg a Bleach “csak” 7. volt, a Naruto pedig 4. Természetesen a OP 1. 😀 De nem az a lényeg! Én pl. mind a négyet szeretem, sőt! Nemrég készítettem a blogomban egy top 10-es anime-listát, hát nem ez a négy végzett az élen nálam? xD A mangát amúgy folytattam pár napja tényleg, mint írtam is 😀

Vélemény, hozzászólás?

