Újabb HxH hírek

Teljes cikk itt.

Azt hiszem az lelkesedésem eddig tartott. Nem mintha nem lennék továbbra is kíváncsi rá, de kérdezem én: MINEK? Az eddigi animék közül messze a Hunter x hunter animéje a legtökéletesebb manga adaptáció, amit láttam (még az FMA BH-nál is mérföldekkel jobb). Ráadásul hiába futott 1999-2001 között, a grafika szvsz remek és az animáció sem ingadozott a sorozat folyamán. Egyszerűen nem látom értelmét, hogy ismét megcsinálják… az FMA-nál volt értelme, hisz ott az első sorozat teljesen más irányba kanyarodott… a nemrég bejelentett Kenshin animének szintén van értelme, hiszen ott is elkanyarodtak a végén.

A másik: új szinkronosok. NEEEEEEM T___T. Ezt már az FMA-nál is sirattam anno, de még abban sem nőttek össze annyira a seiyuuk a szereplőkkel, mint a HxH-nál (legalábbis nálam).  Takeuchi Junko egyik legjobb szerepe Gon, Mitsuhashi Kanakot pedig azóta sem értem miért nem szerepel többet, miután ilyen remek volt Killuaként, Kaida Yukit pedig Kurapica szerepében hallottam először és azóta is imádom (nem véletlen lett a Prince of Tennisben is Fuji a kedvencem :P), Leorio hangját is szerettem… és lássuk be: ki tudna Takahashi Hirokinál jobb Hisokát elképzelni? Talán ő alakított a legjobban az egész gárdában, remekül hozta a mi “drága” perverz kis pszichónkat :D. Persze ki tudja, lehet a főszereplőket azért megtartják majd (én ezt remélem), a többieknél annyira nem is lenne zavaró a hangok leváltása (legalábbis őket még mindig könnyebb lenne megszokni).

Na, de hogy legyen valami jó is: Madhouse! És Hiroshi Koujina, mint rendező (az ő nevéhez fűződik a Rainbow :3).
Ó, és persze még egy előny a számomra: így újra láthatom Kurapicát, aki már nem tudom mióta nem is szerepel a mangában :D.

Azt hiszem kissé rant lett ez a bejegyzés, de a HxH nagyon a szívem ügye, nálam kb. egy szinten van a One piece-szel (sőt, néha még kicsit fölötte is)… és akik ismernek, azok tudják, hogy ez nálam nagy szó :D.

4 hozzászólás

  1. Bahh… egyetértek. Nem értem, mi szükség van rá, hogy úgymond előről kezdjék… Minek? Tökéletes volt az eddigi is, és simán folytathatták volna, főleg úgy, hogy aki ismeri a mangát is azt mondja, hogy hű volt az anime… Akkor meg…
    Na, de ezt már nem mi döntjük el, legfeljebb reménykedhetünk a megtartott, vagy nem nagyon elcseszett új szinkronstábban. Az egyetlen előnye, hogy úgy is régen láttam, legalább nem kell visszaemlékeznem a történésekre,majd felelevenítik nekem. Bár kíváncsi leszek, milyen “árat” kell fizetni ezért…

    • Abból a szempontból mondjuk jó, hogy így talán többen megismerik :D… biztos sok olyan ember is fogja nézni, aki eddig a közelébe se került a HxH-nak.

      Hangoknál meg továbbra is remélem, hogy a főszereplők hangjai maradnak, a mellékszereplőkét felőlem lecserélhetik, az kevésbé zavaró. Bár pl. Killua hangja már jó pár éve nem szerepelt semmiben, szóval ő elég kérdéses…

  2. Pont most akartam írni, hogy már biztos hogy a Madhouse készíti erre mit látok, megelőztél! 😛

    Szerintem ez nem gond, mármint, hogy remake. (Elég régi is, ha azt nézzük.) Kicsit furcsálltam is volna ha a Madhouse csak úgy folytatja a Nippon Studio-s sorozatot. De legalább már lehet tudni, hogy nem csak 12 részre terveznek. A Program Producer: Nakatani Toshio pedig, Oh Yes! WIN! (Kaiji, Nana) A rendezőtől pedig ott a Kiba is a Rainbow mellett. Gond egy szál se, vagy mégis? Az fő gond az új seiyuuk megszokása lesz. Nem volt vele semmi bajom, kivételesen. A fő karaktereket meghagyhatták volna, Gon és Killua hangja nekem nagyon tetszett, mást el sem tudok képzelni, ha még a többit nem is ezt meghagyhatnák.. 🙂 Kicsit még az új karakter dizájn az amitől tartok.. Remélem nem fog előfordulni olyan, hogy láthatunk majd egy “szép” kis fillér arcot benne. Ez hiányozna legkevésbé! Nem kell zebub. 🙂
    De még így is elől szerepel a sorozat a várólistán és végre megszabadulok/unk a fránya Marveles borzalmaktól. Inkább nézek egy Hunter x Hunter remake sorozatot, mint egy Iron Man-t. Uhh >..<

    • Annyira én se bánom, hogy remake, csak attól tartok, hogy kevésbé jól fogják adaptálni. Van egy csomó olyan jelenet az első animében, ami a mangában vagy egyáltalán nincs benne, vagy kissé máshogy… és ezek nekem nagyon hiányoznának. Ha itt úgy csinálják, hogy mennek panelről panelre, akkor sokat vesztene a sztori.

      A főszereplők hangjában pedig reménykedjünk :D.

Vélemény, hozzászólás?

