Új HxH seiyuuk

Gon – Han Megumi (az meg ki :D? Azt hiszem eddig live-action szerepei voltak)
Killua – Ise Mariya (nem igazán ismerem)
Leorio – Fujiwara Keiji (na ő, telitalálat még :D)
Kurapica – Sawashiro Miyuki -> na, ő az, akinek imádom a hangját, csak ne játsszon fiúkat, mert nem jó. Egyedül Lagként szerettem fiúszerepben, de ő ugye legalább 5 évvel fiatalabb, mint Kurapica. A DW-ben is fura volt Totoként, Densetsu no Yuusha no Densetsuban már nem tudom kit játszott, de ott is tök lányosnak hangzott szegény csávó :’D. A Kure-naiban elment Shinkurouként, de azért ott is egyből hallani lehetett, hogy nő a hangja :S.  Saiga Mitsukinak vagy Ogata Meguminak jobban örültem volna~ de a no.1 persze továbbra is Kaida Yuki :3.
Hisoka – Namikawa Daisuke – na, őt imádom, de kétlem, hogy az előző seiyuu nyomába tudna érni :D… ő egyszerűen annyira tökéletes volt, hogy szavakban ki sem tudom fejezni :D.

16 hozzászólás

  1. Én azért kíváncsi lettem most Namikawa Daisuke perverz hangjára. XDDD Gonosznak meg aranyosnak már hallottam sokat, perverznek még nem. XD

  2. Régen jártam már a blogodon.. és mit látok? Az utóbbi 4 poszt HxH. XD Én meg pont most raktam ki az ANN-es hírt, csak ma értesültem az új sorozatról.
    Még nem is lett volna bajom azzal, hogy újrakezdik (attól függetlenül, hogy tök értelmetlen) na de, hogy lecserélik a szinkronhangokat … ! Ez így nagyon fura lesz. : S
    Ja és a Funny Moments-es videóhoz: ilyeneket nem fogsz látni a Hangya Arc-ban mert onnantól teljesen bedurvul az egész és átmegy komor hangulatúba, élet halál küzdelembe.

    • Igen, már elkezdtem olvasni azóta a mangát :D… bár még csak a 205. fejezetnél tartok. Kicsit olyan érzés még, mintha nem is HxH-t olvasnék, hanem valami tök mást. Annál a jelenetnél kirázott a hideg, amikor Pokkle-ből kiszedték az infókat a nenről… remélem a végén ez a Neferpitou is ehhez hasonló kellemetlen halált hal :’D.

      Kicsit már most várom, hogy vége legyen a hangyás sztorinak és jöjjön vissza a többi szereplő is (és 1-2 poénosabb jelenet se lenne rossz, de ez se muszáj, ha folytatja mondjuk a Genei Ryodan sztorit :D).

      • Pedig sokan ezért az arc miatt helyezik a többi shounen manga fölé, mert sokkal komorabb, brutálisabb. : D
        Ja szépen megdöglenek a hangyák, de az a lepke csávó az még mindig él sajnos. Nefelpitou-val viszont nem volt bajom, elég kegyetlen egy neko. Meg azt a fülhallgatós oroszlánt bírtam még. Amúgy új szereplők, hogy tetszenek? Szerintem az a polip is nagyon jópofa lett meg a kaméleon is.

        Pokkle-ra nem is emlékszem már, hogy szerepelt ebben az arcban LoL… pedig most olvasom, hogy be is darálták…
        Amúgy lesznek majd a Zoldyeck öregek is, beugranak egyet rombolni. : )

  3. Én a Yorkshin arc miatt emelem a többi shounen fölé :D. Tetszett, hogy az nem részeken át tartó harcokkal ment el, sokkal inkább logikáztak a szereplők és így is baromi izgalmas volt :D.
    Persze nem mondom, hogy ez az arc rossz, de hiányzik pár kedvencem (pont Hisoka nincs ott… ő annyira élvezné, hogy ilyen sok erős egyénnel találkozhat :D), valamint volt pár szereplő, akire kíváncsi voltam, de kb. ahogy feltűnt, már meg is halt :(.
    Új szereplőkről még nem tudok sokat mondani, egyelőre csak annyi jött át, hogy a hangyák milyen kegyetlenek és erősek. Bár ez a Palm érdekesnek tűnik, őt már most bírom :D.

    Ó, lesznek a Zoldyckok :D? Miattuk már megéri elolvasni :D.

  4. A HxH sosem a nyújtott a harcokról szólt, nem sok konkrét összecsapás van benne de azok ugye rövidek és érdekes is legalább. : )
    Ja Zoldyeck-ék jól meg fogják zavarni a felállást. Hisoka sajnos nem is lesz már 😦 , tök poén, hogy mindenkinek ő a kedvence. Viszont a Spider Klán majd be fog ugrani egy adag hentelésre. : D Úgyhogy arra készüljél, legjobban Feitan képességére emlékszem az nagyon komoly lesz.
    Palm se rossz karakter ő végig benne lesz pl.

    • Nekem Hisoka csak az egyik kedvencem :D. Mondjuk mindegyik főszereplőt bírom, és mindegyiküket másért. Nagyon nincs is olyan karakter, akit nem kedvelnék (a hangyákon kívül… de ki tudja, még nagyon az elején járok, lehet hogy köztük is lesz kedvencem :D).

      Király, pont Feitan képességére voltam a leginkább kíváncsi, jó tudni, hogy ők is benne lesznek :).

      • Megnéztem hol tartasz, tényleg még az mert csak most érkeznem meg az új hunterek. A Deep Purple-s csávó pl. nagyon eredeti a túlméretezett pipájával. : )
        Nálam se volt olyan karakter akit ne kedveltem volna minden kliséjük ellenére, de talán Gon a legszimpatikusabb még mindig.. és ja lesznek a hangyák közt is még jó karakterek akik pl. nem vérszomjasak.
        Feitan rulz. : )

  5. Ó, tényleg, meg volt egy fejezet valami Jairo nevű fazonról, ő is érdekesnek tűnik. Kíváncsi vagyok mikor fog még feltűnni.
    Azért jó, hogy mondtad, hogy páran azért irtják majd a hangyákat, mert már attól tartottam, hogy túl táposak lesznek :D… de lehet, hogy csak a király lesz az :D.

  6. Akik nagyon táposak az a király meg a három Guard, de inkább kettő.De mondjuk az alacsonyabb rangúak között is lesznek azért erősek. Jairo többet nem fog feltűnni (valszeg majd még később) mert ugye az volt, hogy ő elment a városból tök más irányba. De vannak akik arra következtetnek egy bizonyos elszólásból, hogy ő Meleoron (bár még ez sem szerepelt nálad) .. Meg ugye nem mutatták, hogy néz ki meg Jairo az csak a régi emberi neve volt. : )

    • Na, közben haladtam vele… a Genei ryodanos fejezetek nagyon jók voltak :D. Feitan képessége elég durva, kíváncsi vagyok kikkel fog még szembekerülni.

      Amúgy én eddig egészen bírom ezt a hangyakirályt :D. Bár még harcolni nem harcolt, csak Komugival játszanak.

      • Na ugye mondtam. : D Csak az a baj, hogy ezután már nem lesznek többet. Pedig megnéztem volna Feitan-t egy egyenrangú ellenféllel szemben.
        Hangyakirály ja, nevezzük Cell-nek.. : ) Nekem is nagyon tetszettek a Komugis részek amikor játszottak. Nem bírja megverni és ezért értékes embernek fogja tartani mert különleges valamiben.

  7. Szerintem Komugit már kifejezetten kedveli, már-már szereti, csak maga sem tudja, hogy mi ez :D. Bár ez főleg akkor látszódott, amikor Komugi megsérült, ő meg olyan gyengéden bánt vele… még Neteroék is meglepődtek :D.

  8. Hát igen valami ilyesmi van a dologban. De miután Netero felrobbantja Cell-t egy csomó dolog kimegy majd a fejéből. Izgi lesz. : D

    • Na, azóta be is értem :D. Nekem bejön ez az arc, bár lehet, hogy ha ilyen 1-1,5 éveket kellett volna várnom többször is a folytatásra, nem tetszene annyira :D. Remélem jó a megérzésem és most már tényleg nem fog több ilyen hosszú szünetet tartani, bőven elég lesz erre is mindig egy hetet várni :D.
      A legutóbbi kötet eladásai meg egész jók… eddig veri még a Bleacht is, ami ilyen hosszú szünet után nem is rossz :D… bár nem tudom, hogy az mikor jött ki.

  9. Gyors voltál te is. : )
    Nekem is tetszik de már jó lenne továbblépni mert a szünetek miatt túl hosszúra sikeredett… : S Meg kár volt egy csomó fejezetért, hogy olyan firkálmány módjára lett megrajzolva.

Vélemény, hozzászólás?

