Mangák: HxH, OP, Pandora Hearts, KS

A bejegyzésben az alábbi fejezetekből található spoiler, szóval csak az olvassa el, aki nem bánja :D:
– Hunter x hunter 317
– One piece 640
– Pandora Hearts 65
– Kuroshitsuji 61

Hunter x hunter:

Az arc elején nem gondoltam volna, hogy végül egy ilyen szép, többnyire a háttérben meghúzódó romantikus történetet fogunk kapni T__T. A spoilerek alapján sokan azt hitték, hogy ez egy unalmas fejezet lesz, de Togashi ismét bebizonyította, hogy milyen remekül tud bánni a sztori hangulatával és a párbeszédekkel.  Az elején kb. azt kívántam, hogy a király minél fájdalmasabb halált haljon a végén, majd kezdtem folyamatosan megkedvelni a fejezetek során, most pedig kifejezetten sajnálom, hogy búcsút kell vennünk tőle és úgy néz ki Komugitól is (apropó, meglepő, hogy Togashi milyen szépen tudja ábrázolni az amúgy csúnyácska lányt :D… az biztos, hogy nekem Komugi is bekerült a kedvenc HxH karaktereim közé).
Külön öröm volt számomra, hogy a színes oldalon újra láthattuk Kurapicát, Leoriót és Hisokát is… reméljük hamarosan visszatérnek ők is.

One piece:

Nami fegyvere szerintem tök cool. Az időjárás befolyásolásával nagyon erős karakter lehetne, ha Oda nem bánna úgy vele, ahogy. De komolyan… muszáj volt, hogy ebben a fejezetben tök véletlenül meneküljön meg? Oké, vicces volt meg minden, de szeretnék már látni valami király 1 vs 1  harcot Namitól és Robintól is, ne csak a fiúk tündököljenek mindig >___<.  Mondjuk engem eleve jobban érdekel az, hogy a gyengébb karakterek mennyit fejlődtek, hisz a New Worldben már nekik is szükségük lesz az erejükre és az ügyességükre.

Pandora Hearts:

Ó, Jack, te meg mit csinálsz? Nagyon úgy tűnik, hogy ő állt az egész tragédia hátterében és az eddigi emlékeket csak befolyásolta. Mondjuk eddig is voltak már kicsit pszicho megnyilatkozásai, de azt mindig betudtam annak, hogy idegileg kikészült :D. Mondjuk a pszicho karaktereket legalább annyira bírom, mint az aranyos mosollyal rendelkezőket, szóval ha Jack ilyen “kettő az egyben” szereplő lesz, nincs ellene semmi kifogásom :D. Mindenesetre a Pandora Heart legutóbbi 5-10 fejezete mind olyan volt, aminél leesett az állam.

Kuroshitsuji:

Mikor olvastam, hogy lesz flashback a fejezetben, egyből nagyon boldog lettem, mert már régóta ezt várom. Erre… már megint csak a cipőjét és a fogait láttuk Sebastiannak, ami még mindig kevés ahhoz, hogy lehessen sejteni, hogy milyen az eredeti alakja. Sebaj, türelmes vagyok, de remélem ebből a flashbackből azért kiderül majd pár érdekes dolog Seb-chan karakteréről.

16 hozzászólás

  1. HxH most már tényleg minden ellett intézve annyira, hogy lehessen a főszereplőkkel foglalkozni. És Leorionak adott egy nagy feladat, hogy helyre rakja Gont. Az ő karakterét és képességeit úgysem árt előtérbe hozni. És kíváncsi lennék mennyire lett volna dinamikus a történet ha utolsó 30-40 fejezetet egyben olvasnám, akkor talán mégromantikusabb lett volna Komugi és a Meruem sakkpartija, vagy mivolt az.

    OP: azért Naminak volt már kevésbé szerencsés találkozása láthatatlan alakokkal, most nem ártott egy kis szerencse. De mint láttuk, már ő is tud láthatatlan lenni, csak nem okozott volna neki problémát a harcmodor. 😀

    Kuroshitsuji: szerintem fogjuk látni Sabastiant eredetiben is, a következő flashbacknek az amit most láttunk inkább a vége lesz mint a kezdete, vagy minimum a közepe. Kíváncsi vagyok a bishiségén mekkora nyomot hagy az igazi alakja. XD

    • A chimera ant arcnak szerintem teljesen más hatása van így, hogy én egyben olvastam (kb. az utolsó 3-4 fejezet az, amire vártam 1-1 hetet) és így azt kell mondanom, hogy pörgős volt. Szóval értem, hogy sokaknak miért van elege ebből az arcból (biztos nekem is az lenne, ha a szünetekkel együtt olvastam volna), de érdemes újra végiglapozni az egészet (vagy ha mást nem, akkor végig lehet majd nézni az új animében). Mondom, nekem nagyon pörgősnek tűnt, egy fejezetet sem untam.
      Leorio meg tényleg jöhetne már, gondolom neki lesz valami király gyógyítós nen képessége :D.

      A Namis dologgal inkább az volt a bajom, hogy felálltak az 1 vs 1 ellenfelek, de ő és Robin nem kapott senkit (Robin elől ugye Zoro elcsórta :D). Persze a következő fejezetben még lehet, hogy fognak, de nekem valahogy nem úgy tűnt.

  2. Pandora Hearts: Ne, Jacket ne!!! Már majdnem mindenki pszichó vagy tudathasadásos ebben a mangában, Jacket nem akarom! Ez az ő esetében azért nagyon durva váltás.

    Kuroshitsuji: Én is démon Sebyt akarok látni! Talán majd a következő fejezetben. Yana már jó ideje húzza ezzel az agyunkat.

    • Igen, nekem is hirtelen váltásnak tűnt Jack karaktere, amíg egy fórumon valaki be nem linkelt pár régebbi jelenetet, ahol azért megmutatkozik ez az igazi énje. Amúgy azt remélem, hogy nem az fog kiderülni, hogy valami szerelmi háromszög miatt történt az egész… az valahogy nem lenne túl ütős^^”.

      Animében mondjuk kicsit többet mutattak démon Sebby-ből, kíváncsi vagyok, hogy a mangában fog-e arra a változatra hasonlítani. Yana mondjuk elmondott előre pár dolgot az anime stábnak, szóval azon se lepődnék meg, ha azt a démoni formát is ő rajzolta volna.

      • A szerelmi háromszöget szerintem már borítékolhatjuk is. Jacknek meg tényleg voltak már korábban is kisebb kilengései, de ezzel a húzással kb. most őt tennék meg főgonosznak. Bírom én a rosszfiúkat is meg minden, de egy ilyen plot twist már túl sok nekem.

  3. OP-re most fújok, mert tényleg az van, amit mondasz.

    Érdekes módon mindenki választott magának ellenfelet (még Jimbei IS), de Nami és Robin valahogy kimaradt, sőt, még meg is kellett őket menteni… fuck you, Oda! Na nehogy már Robin ne tudjon elbánni azzal a kardos halcsávóval. Jó, oké, a kardos karaktereket mindig is Zoro kapta, de legalább ne vette volna el előle ilyen látványos módon.

    *sigh* Úgy tűnik, itt csak azok a női karakterek tündökölhetnek, akiknek Boa “fanservice” Hankock a nevük…
    /RAGE

    • Igen, én is már kezdtem bizakodni, mert mind a ketten mutattak érdekes dolgokat, erre megint szükségük volt mások segítségére. Még Chopper is “szörny” lett, nehogy már a lányok ne lehessenek lazábbak és erősebbek. Remélem ha most tényleg nem kapnak külön harcot, akkor legalább csinálnak valami nagyon király dolgot, nem pedig csak kellékek lesznek a háttérben.

      Ja, tényleg, Hancock legalább harcolt valamennyit… kár, hogy őt pont nem bírom :D.

  4. Mariko: igen, értem mire gondolsz. Én is a kedves, mosolygós Jacket kedveltem meg, most meg kb. teljesen más karakter lett. Remélem legalább jó oka lesz rá, nem pedig csak a szerelmi háromszög.

  5. HxH mangát pont most fejeztem be, akartam írni róla valamit de megint megelőztél. : ) Nagyon ütős volt az utolsó játszma és a végén még be is indították az új arkot. Ahogy elnézem lesz pár új karakter akik Netero helyére pályáznak. A színes képek is nagyon jól jöttek már.

    OP: úgy érzem, hogy át kéne térni a mangára, sőt már régen át kellett volna.

    • Pedig vártam is, hogy hátha írsz te is valamit a HxH-ról :D. Az elején nem gondoltam volna, hogy ilyen befejezés lesz. Az új fejezetben nagyon szép az a kép Meruemről és Komugiról :).

      Azt hittem, hogy olvasod az OP mangát. Mondjuk jó, ha elkezded, mert az anime az utóbbi időben nagyon belassított… és mivel most már még közelebb járnak a mangához, de nem úgy néz ki, hogy fillerezni akarnának, szerintem még jobban be fognak lassítani :’D.

      • Igen nekem is tetszettek ezek a képek, le is mentettem őket. : )

        OP-ből pont azért kezdem a mangát mert az animében olyan szinten lelassultak a cselekmények, hogy elment a kedvem tőle. Már vagy 8 résszel lemaradtam hátha történik addig valami, de úgy néz ki, hogy akkor mégis a mangával folytatom. Állítólag a Marineford is sokkal jobb eredetiben mint az animében. : (
        Luffy és Rayleigh találkozásától (Amazon Lily) olvasom a mangát, lassan jön a time jump amit hónapokig vártam az animében…

  6. Basszus, még egy ilyen apró jelenetet mint a haki tanítás is ötszörösére bővítettek az animében :
    http://www.youtube.com/watch?v=3vjpGLIUtT0 : P

    • A Komugi&Meruemes képről már van is egy színes változat 😀 : http://i289.photobucket.com/albums/ll215/Narcolico/MuerteRey.png – bár szerintem Meruem nem ennyire sötétzöld, de azért jó :).

      Ja, bár most még nem is volt olyan zavaró a húzás, legalább nem csak zúdultak az információk :D. Csak ugye azóta megy egy arc a mangában, az még biztos eltart majd egy darabig, az anime meg rohamosan közelít hozzá. Szóval előbb-utóbb muszáj lesz fillerezniük, vagy szünetet tartaniuk.

      • Fekete fehérben jobban mutatott. : )

        OP-ben haladok, most lett vége a hasonmásos résznek. Ebben az arkban nálam Franky vitte a pálmát: “nyomd az orromat 3 másodpercig”. XD Mecha…
        De am. durva, hogy a manga mennyivel élvezhetőbb mint az anime utóbbi 50+ része. Kéne még valami amit HxH, OP mellett olvashatnék heti rendszerességgel.

      • Nyersen szerintem még jobban mutat, van néhány árnyalat benne és a papír sem vakít el. Ezért szoktam ránézni néha tisztítás előtti változatokra is.

        Ha a kaland műfaj az ami tetszik akkor a Toriko mangát ajánlom. Szerintem abban a legjobb csaták mind a természet ellen lettek vívva, ahogy azt egy kaland sorozatban illene is.

      • Torikóban eddig látottak alapján tök gagyi lények vannak meg Torikón kívül egy érdekes szereplőt sem találtam benne.
        Lehet folytatni kéne a Shaman King-et, de már azt se tudom hol hagytam abba. XD

Vélemény, hozzászólás?

