Hanasaku Iroha

Ohana Tokióban lakik anyjával, aki nem él éppen mintaéletet. Miután úgy dönt, hogy lelép egy időre, lányát elküldi a nagymamájához vidékre. A nagymama azonban szigorú, ráadásul egy fogadó tulajdonosa és úgy dönt, hogy Ohanának is dolgoznia kell ott a szállásért cserébe. A lány azonban ezt annyira nem bánja, egyre inkább belejön a munkába és egyre jobban élvezi az ottani életet.

A Hanasaku Iroha a tavaszi szezon egyik legjobbjaként indult. Ezt a színvonalat tartotta is az első kb. 10 részben, majd a közepe tájékán volt pár unalmasabb rész, de a végére ismét összeszedte magát.

A szereplőgárda nagyon jó, bár ez nem feltétlen jelenti, hogy mindenki olyan kedvelhető lenne. Én pl. Minchit egyáltalán nem tudtam megkedvelni, már az elején is ok nélkül teljesen bunkó volt, valamint Yuinát sem hiányoltam volna. Ko-chant viszont kedveltem az elején, de sajnos az ő karakterének végül nem adtak elég hátteret, így végig csak Ohana tépelődései alapján kapott valamennyi szerepet. Itt jön a képbe a szerelmi szál: nagyon jól indul, de Ohana hülyeségei teljesen hazavágták az egészet. Az még érthető lenne, hogy nem tudja eldönteni, hogy mit is akar igazából, de amikor olyan szöveggel jött, hogy „Ko-chan dobta őt”, akkor már igazán nem tudtam eldönteni, hogy mit is akarnak a készítők, hisz Ko volt az, aki szerelmet vallott neki, Ohana meg nem is adott neki semmi választ @__@.

Ezt félretéve egy nagyon kellemes slice of life sorozat volt, aminek egyszerűen gyönyörű a grafikája, főleg a színek. Már ez is megadott neki egy alaphangulatot, szóval örülök, hogy a 26 rész során nem ingadozott a színvonala. A zenék is mind kellemesek voltak, bár az openingek nem igazán nőttek a szívemhez.

Összességében örülök, hogy tavasszal végül elkezdtem ezt a sorozatot, remek kikapcsolódást nyújtott vasárnap esténként. Ha a fentebb említett pár negatívum nem lett volna, simán adnék rá 9, de akár 10 pontot is, így viszont csak 7,5-8/10. Akik viszont szeretik a slice of life stílust, azok mindenképp adjanak egy esélyt a sorozatnak :).

2 hozzászólás

  1. Igazából teljesen egybevág a véleményünk, szal sokat hozzá sem tudnék ehhez rakni. 😀

    Az Ohana – Kócsán szál meg JAJJ! ^^” (Ja, és Minchit és Yuinát én sem szerettem. :3 Ha már kedvencek, akkor inkább Nako és Ohana.)

  2. Nekem nagyon tetszett az elejétől a végéig, és kivételesen egy szereplőt sem találtam idegesítőnek (még tsundi Minchit sem) így meg is adtam rá a 9/10-et. Simán hozta például a ToraDora! vagy a True Tears! (szintén ezen alkotók munkája) színvonalát.

    A Kou-Ohana szerelmi szál valóban elég…furcsa volt, de nem is foglalkoztak vele annyit, hogy lerontsa az értékelést. Hiszen csak a közepén és a legvégén került elő, annyi pedig bőven elviselhető.

Vélemény, hozzászólás?

