Első ránézésre: Phi Brain és Kimi to boku.

Phi Brain – Kami no Puzzle

Hmm, hmm… a trailer miatt nagyon érdekelt ez a sorozat, de egy kicsit csalódtam az első részben. Ettől függetlenül nagyon érdekesnek tűnik, csak sajnáltam, hogy a különféle rejtvények megfejtését nem agyalhattuk végig a főszereplővel, hanem ő egyből rájött mindenre és ment is a sztori tovább. Remélem később már több fejtörés is lesz és azt is, hogy a főszereplő lány nem lesz ilyen… tipikus.

Kimi to boku.

A szezon slice of life sorozata, amit már nagyon vártam, de így a Hanasaku Iroha után azt kell mondanom, hogy igen gyenge volt ez a rész. Mondhatjuk, hogy untam is, pedig tényleg kíváncsi voltam rá. Kicsit sajnálom, hogy nem a drama CD seiyuui maradtak benne, volt köztük pár nagy kedvencem. Ráadásul az egyik szereplő, Shun designa kifejezetten idegesített, pedig velem még ilyen nem volt. Csak annyira hülyén néz ki hosszú hajjal, hogy megnyugodtam mikor megláttam róla olyan képeket, amin már rövid a haja :D. Remélem azért kicsit pörgősebb és érdekesebb lesz a sorozat (már amennyire egy slice of life az szokott lenni :D).

Ezeken kívül belenéztem még a Bakuman 2-be, amiről eddig pozitívak a benyomásaim. Csak legyen még több Nizuma-kun ;)!

2 hozzászólás

  1. Kimi to bokun pedig pont most gondolkodtam, így a Hanasaku Iroha vége után.. De inkább először még darálom a nyáriakat, addig megvárom a 2. részről a véleményed, hogy van é változás. 😀

  2. A Kimi to Boku első része szerintem is unalmas volt. Meg engem az ikrek monoton beszédstílusa is idegesített. Ha a második rész is ilyen lesz, akkor én szerintem inkább hanyagolom a sorozatot.

Vélemény, hozzászólás?

