Első ránézésre: Persona 4 – The animation és Mirai Nikki

Persona 4 – The animation

Anno elkezdtem nézni a Persona: Trinity soult, de olyan 4-5 rész után meguntam, nem igazán tudtam rájönni, hogy mit akarnak ezzel a sorozattal. Azóta sem folytattam, de úgy tudom, hogy az nem is egészen a játékot dolgozza fel, szóval nyugodtan belekezdhettem a Persona 4-be. Azt kell mondanom, hogy eddig nem bántam meg. Ennek a hangulata már most megfogott és a történet is elég érdekesnek tűnik. Bár hallottam olyan rémhíreket, hogy a következő részek animációjával lesz baj, különféle stúdión belüli okokból, de remélem annyira azért nem lesz rossz, hogy élvezhetetlen legyen a sorozat.

Mirai Nikki

A manga régóta érdekelt, de megfeledkeztem róla, egészen addig, míg nem jött ki az a kb. 8 perces OVA még tavaly decemberben. Akkor viszont azért nem kezdtem el olvasni, mert írták, hogy mindjárt befejeződik és gondoltam megvárom. Meg is vártam, el is kezdtem, aztán jött a hír, hogy készül a TV sorozat. Mivel egy alapvetően horror sztoriról van szó (bár talán inkább thriller), így gondoltam inkább abbahagyom a mangát, hogy az animét jobban tudjam élvezni… hisz az élvezeti faktor sokat zuhanna, ha tudnám előre, hogy mi fog történni. Az első rész nagyon jó lett, kellően izgalmas és hangulatos. Remélem sikerül végig ilyennek maradnia :).

6 hozzászólás

  1. A Trinity Soul-nak am. semmi köze nem volt a Persona játékokhoz. Ha jól tudom csak Igor-t tették bele az egész animébe.

    P4 anime: állítólag 12 részesre tervezik. Lehetetlenség lesz az egészet beletömöríteni ha ilyen tempóval haladnak. 1 rész alatt jutottak el a tutorial harcig, ez így nagyon nem lesz jó. Szerintem ha érdekel a téma akkor próbáld ki a játékot. : ) Többet ér.

  2. EZ NEM THRILLER.
    Azért mert az első részben meg ijedtek attól a két shadow-tól (árnytól), még nem fogunk ijjedezni. Kemény akció és harc lesz benne a trailerek alapján.
    A sorozat animációjával nincs gond, de a játék átvezető videói kidolgozottabbak.
    A sorozat tempója nem elég lassú, hogy rendesen érezni lehessen dolgokat, mint például hogy Yukiko-nak semmi ideje nincs szórakozni a családi fogadó miatt.

    • Jól van na, nyugi :D. Ez csak egy első benyomás volt. Sokan szokták mondani a Mirai nikkire, hogy horror, de én sem tartom annak. Ha megnézed más oldalakon (pl. MAL vagy ANN), akkor ott igenis szerepel a thriller a műfajoknál, ezért írtam, hogy szerintem is akkor már inkább az. Mivel a mangából elolvastam olyan 25-26 fejezetet, ezért tudom, hogy akciódús részek lesznek benne :D.

  3. Mirai Nikki első része tényleg nagyon jó volt. Abszolút hűek maradtak a mangához, ami Asread-éknél nagy szó. 😀 Most már csak azon izgulok, hogy később is maradjon ez a színvonal + még mindig ott a kérdés: 12 kötet belefog férni 26 részbe? Szerintem nem. ^^”

  4. Más:
    HxH új fejezet meglepő volt. Feltűnt pár NAGYON régi ismerős. : D

Vélemény, hozzászólás?

