Hunter x hunter 320. fejezet

Vééégreee :D!

 Ez a fejezet most annyira tetszett, hogy nem várom meg, míg összegyűlik elég manga egy bejegyzéshez :D. Sajnos a One piece  mostanában annyira nem tud lekötni, valahogy többet vártam Fishman Islandtől, szóval még mázli, hogy a Hunter x hunter ennyire jó (és hogy nincs szünet) :D.

– Ging tök jó arc. Sokan bánták, hogy feltűnt, mert így odaveszett a misztikussága, de engem ez nem zavar. A többi mangában úgyis az örökkévalóságig húzzák, mire feltűnnek a titokzatosabb, érdekes karakterek. Bírom Ging stílusát, kíváncsi vagyok milyen lesz, amikor találkozik Gonnal :).

– Sok-sok régi szereplő feltűnt… jó volt őket újra látni.
– Illumi mesélt a hangyákról Hisokának. Most már legalább biztos, hogy Hisoka azért nem volt benne abban az arcban, mert Kuroróval “fogócskázott” :D.
– Ismét szóba került az eltűnt tesó, Alluka… kíváncsi vagyok, hogy Illumi miért akarja megölni @___@.

Már el is felejtettem, hogy Shalnark is hunter. Kíváncsi vagyok, hogy Kurapika miért nem jött el… talán alapból nem érdekli az egész választás, vagy túl nagy kockázat lett volna neki odamenni. Vajon a maradék 28-ba Leorio is beletartozik, vagy ő ott van már valahol? Egyébként innen hiányzik Killua neve, mangastream véletlenül kifelejthette.

Szóval jön egy újabb választás, de Paristonnak már itt is nagy előnye volt… kíváncsi vagyok, hogy végül tényleg megnyeri-e…

4 hozzászólás

  1. Bazz.. felét se ismerem fel a kis képek közül. A nyakkendős, körszakállas az ugye Greed Island-nél volt? A fekete hajú szemüveges az az ajtónyitogatós lenne? De, hogy azok a napszemüvegesek meg az a pajeszos csávó kicsodák azt meg nem mondom.

  2. Ja, hogy az Wing volt! Jólvan. : D
    Gratula annak aki utánanézett az összes karakternek.

    • Kicsit más: most néztem ANN-en, hogy a HxH bekerült a TOP 10-be a nézettségi listán :D… reméljük így folytatja és még feljebb is fog kúszni :).

Vélemény, hozzászólás?

