Első ránézésre: Guilty Crown és Un-Go

Guilty Crown

Elég nagy hype volt a sorozat körül, szóval már eléggé kíváncsi voltam rá. Hogy milyen lett? Olyan tipikus. Átlagos srác találkozik egy ismeretlen lánnyal, akit valamiért üldöznek, a végére pedig kiderül, hogy a srác mégsem olyan átlagos. Ez az az eset, amikor még bármi lehet a sorozatból, szóval pár részt még biztos megnézek belőle. A zenéje viszont nagyon tetszik.

Un-Go

A szezon nyomozós animéje. Nem indult rosszul, de erre is azt tudom mondani, hogy tipikus első rész. A szereplők mindenesetre érdekesnek tűnnek, a későbbi ügyek pedig remélem izgalmasabbak lesznek, mert itt sajnos már az elején eltaláltam, hogy ki lesz a gyilkos (vagy csak túl sok nyomozós cuccot nézek?).

6 hozzászólás

  1. Nálam is teljesen ugyan ez a helyzet.. 😀

  2. Guilty egyelőre marad, az Un-Got viszont első rész után el is kaszáltam, annyira nem ütötte még az átlagos szintet sem.
    Egyébként a legtöbb detektív animeben ilyen szimpla, könnyen kitalálható bűntények vannak.

    • Á, azt nem csak animékre, hanem nyomozós filmekre is értem… már egyre többször sejtem azoknál is, hogy ki lehet a gyilkos :D.

      • Én is Columbo-n nőttem fel 😉 De azokban nem is gyilkos kiléte a lényeges, hiszen mi látjuk a bűntett elkövetését, hanem a folyamat, amely során lebuktatják.

        Sajnos a legtöbb ilyen animeben nincs semmilyen értelmes nyomozás, hanem a ScoobyDoo-hoz hasonlóan, egyszerűen csak kitalálják a megoldást. Az Un-Goban is Inga képessége, miszerint akármit kérdezhet az embertől és az köteles rá válaszolni, teljesen megöli a detektív történetek lényegét.

  3. Hát tényleg nem voltak valami eget rengető első részek. Mondjuk engem az Un-Go kicsit jobban megfogott, mert tetszett a hangulata és a világa, de a gyilkos kilétét én is könnyen kitaláltam. ^^’

  4. Két rész után hasonlóan gondolkozom én is: nem estem hasra ettől a két sorozattól, de azért nem rosszak.

Vélemény, hozzászólás?

