Mangák: HxH, KS és AnS

Íme itt a szokásos spoileres bejegyzés, melyben most a következők találhatóak:
– Hunter x hunter 321
– Kuroshitsuji 62
– Akagami no Shirayuki hime 26

Hunter x hunter 321
Hehe, Allukát én már most bírom… olyan édes kis pszichopatának tűnik :D. Biztos a képessége miatt, ami majd kiderül, hogy pontosabban micsoda. De nem úgy volt, hogy eltűnt? Hisz őt keresi Illumi és Kalluto is, de úgy tűnik, hogy az öcsi valahol házon belül van. Lehet, hogy csak a szülők hazudták azt, hogy eltűnt, hogy távol tartsák őket Allukától, mert veszélyes? Hmm… de akkor Killua meg honnan tudta, hogy csak kérnie kell? Vagy az egész megtalálni és visszahozni dolgot nem fizikailag értették, hanem szellemileg? Hogy visszahozzák Alluka “normális” énjét? Á, nem jöhet elég korán a jövő hét :D.
Pariston ötlete meg érdekes volt, kíváncsi vagyok hogyan kobozná el pl. Shalnark hunter license-t. Meg arra is kíváncsi vagyok, hogy milyen fickó is Pariston valójában, mert mindenki nagyon utálja és Netero is azért választotta, mert hogy nagyon nem hasonlít rá. Remélem hamarosan kimutatja úgy igazán a foga fehérjét :D. Az pedig poén volt, hogy Ging helyén egy panda volt :D.

Kuroshitsuji 62
Ó, Ciel milyen édesen tud oltani :D… Sebastiannak meg ez a gyilkos mosolya WIN! Az egész fejezet nagyon tetszett, jó volt látni, hogy az elején milyen nehéz volt összehangolódniuk. Azonban itt még jobban feltűnt valami, amiről már folynak egy ideje a teóriák a fórumokon: Cielből kettő van? Mármint már többször is láttuk, ahogy feláldozzák őt és konkrétan felszabdalják a gyomrát, viszont most is, amikor Sebastian megjelent, Ciel a ketrecben volt és egy csepp vér sem volt rajta. Szóval mi is történt pontosan? Talán van egy ikertestvére? Bár fura lenne, mert eddig senki sem említette. Vagy lehet, hogy koldus és királyfi eset lesz és csak találtak két fiút, akik ugyanúgy néznek ki? Áááá, válaszokat akarok :D.

Akagami no Shirayuki hime 26:
Az egész fejezet egy nagy “awwwwwwwww” volt. A sok tucat és szenvedős shoujo után mindig igazi felüdülés elolvasni 1-1 AnS fejezetet, mert egyszerűen bájos (ráadásul nem kellett az örökkévalóságig arra várni, hogy a szereplők beismerjék az érzéseiket). Jó volt ez a Tanburn arc, ráadásul nem számítottam arra, hogy ki áll a háttérben, de kellemes meglepetés volt :D. Örülök, hogy a mangaka nem lőtt el olyasmit, hogy Shirayuki valami hercegnő, csak bizonyos körülmények miatt most mégsem az… túl tipikus lett volna. Már alig várom a következő fejezetet, kifejezetten örülök annak, hogy átkerült a Lala magazinba, így már havonta lesz új fejezet, nem pedig két havonta.
Egye fene, még egy kép, mert nem tudtam dönteni a kettő között :D.

6 hozzászólás

  1. Az pedig poén volt, hogy Ging helyén egy panda volt.
    Az meg még poénabb, hogy a képen amit beraktál pont ugyan olyan panda van. 😉
    Viszont ha Alluka tényleg nen törlő képességekkel bír akkor nem csoda, hogy mindenki őt keresi.

  2. Nekem valahogy nem szimpi ez a koldus és királyfi dolog. Meg ha Ciel nem Ciel, akkor az Lizinek, Tanakának vagy Madam Rednek biztos feltűnt volna. Plusz Cielnek elég élénk emlékei vannak a gyerekkoráról.
    Én inkább az ikres teóriát támogatom, és ez magyarázná azt is, hogy Ciel miért hozott nagy áldozatot Seby szolgálataiért.

    • Az a teória nekem sem (mert Ciel túlságosan is ismert mindenkit ahhoz, hogy olyasvalaki legyen, aki nem is az igazi Phantomhive fiú), én is inkább az ikresre szavazok… csak nem tudom, akkor is hiányolom, hogy nem esett még szó róla… meg flashbackben sem láttuk őket együtt. Majd meglátjuk :D.

  3. … és mindig ugyanazt a képet mentjük le. : ) Mondjuk én Silva kutyáját is lementettem, az is tetszett. Érdekes lesz ez az Alluka, de ezek szerint ő fogja megmenteni Gon-t és Leorio-t megint elfelejthetjük. : (
    Paristonék agymenését meg már alig tudom követni. Úgyhogy örültem, hogy nem csak róluk szólt a fejezet.

    • Az a kutya aranyos :D… Killua pedig tud bánni vele.
      Leorióban bár reménykedtem, azért mégis sejtettem, hogy nem őt keresi fel Killua, hisz nem is tudja, hogy milyen képessége lehet… de azért remélem már nem kell sokat várni rá sem.

Vélemény, hozzászólás?

