Hunter x hunter (2011) ep. 6 = FAIL

Jó, ez talán egy kicsit túlzás, de én akkor is így érzem. Már a sorozat indulása óta ezt a részt vártam, méghozzá azért, mert az előző szériánál ez volt nálam a fordulópont: itt szippantott magába igazán a sorozat és itt már véglegesen imádtam a szereplőket. Nem csak azért tetszett, mert vicces volt, hanem azért, mert közben mégis megmutatták a karakterek, hogy mit tudnak. Ráadásul ez a fej még mindig WIN, szóval reménykedtem, hogy itt is láthatom majd:

Helyette ennyit kaptam T__T:
Ahhoz képest, hogy azt hangoztatták, hogy ez a sorozat teljesen követi majd a mangát, egyből kihagyták az egész sushis vizsgát… pedig belefért volna, ha kevesebb időt fektetnek a másik kajára. Az már csak hab a tortán, hogy Menchi hangja Hirano Aya lett, ami nálam egyenlő az “ez már most idegesít” karakterekkel, szóval ez sem sokat segített a rész élvezhetőségén, hisz szegény csaj így egy hisztis p*csának tűnt… mázli, hogy nem szerepel sokat :D. Szóval ez a rész nekem nagy csalódás volt, de továbbra is úgy vagyok vele, hogy a végső “ítélettel” még várok, míg elérnek a komolyabb részekhez… ha azokat jól megcsinálják, akkor már megéri, bár az előző részben látott Fairy tail-effektus (szóval hogy egy csepp vér sincs) nem sok jóval kecsegtet.

5 hozzászólás

  1. Szerencsére nem vagyok akkora fanboi, hogy fejből tudjam a régi sorozat összes képkockáját és kiakadjak, hogy kihagytak egy Kurapica fejet. : ) Sushis jelenet nem hiányzott, bőven elég volt ennyi ökörködés a kajával.
    Az első belinkelt képen amúgy nem tudom, hogy Gonnak vagy Leorionak van elcseszettebb feje. : )

    • Nekem az egyik kedvenc részem volt ez, szóval még szép, hogy tudom mi volt benne :D. Bár igazából azért is zavar, hogy kihagyták, mert nem csak a poénkodásról szólt, hanem a megfigyelésről és egyéb készségekről, hisz az előző animében Menchi folyamatosan ad kis infókat a kajáról és kíváncsi, hogy meg tudják-e csinálni :D.

  2. Én örülök, hogy egyáltalán van mit nézni hetente a sok szar között. Talán még azt is megbocsájtom nekik, hogy nem lesz vér, de csak akkor ha legalább az animáció profi lesz amikor annak kell lennie. : )

  3. Nálam még mindig rendben van a sorozat. 🙂 Nekem tetszett, korrekt az animáció és a rész maga is (egységbe volt zárva) kicsit epizódikus volt.

    Szerintem ezt a pocsék arckifejezést és rajzot a madhouse nem tudta volna elkövetni. (szerencsére! -.-“)

    • Pedig a mangában ugyanilyen pocsék volt :D… mondjuk én azért is szeretem, mert Kurapicától nem sűrűn látni majd a későbbiekben ilyet XD. Amúgy a Madhouse is csinált már quality fejeket :D.

Vélemény, hozzászólás?

