Hunter x hunter (2011) ep. 7 = WIN!

Én is is kb. ilyen fejet vágtam a rész alatt :D.

Ha már múlt héten hangot adtam csalódottságomnak a sushi miatt, úgy éreztem megérdemel annyit a sorozat, hogy a jó oldalát is kiemeljem, hisz még mindig az egyike azon animéknek, amiket a legjobban várok hétről hétre :D. Azt kell mondanom, hogy ez a 7. rész meglepett, sokkal élvezhetőbb lett, mint vártam. Ráadásul amitől a legjobban féltem, azt is jól oldották meg… igen, a cenzúrát. Szerintem remekül sikerült a végén a Killuás jelenet, hisz láttuk is a lényeget, de sikerült is kevésbé véresre megcsinálniuk. Netero pedig RULEZ! Mindig is bírtam az öreget és olyan jó volt látni a labdás jelenetet~. Killua pedig talán az egyetlen olyan karakter, aki annak ellenére tud aranyos lenni, hogy közben arról beszél, hogy hogyan ütötte ki az anyját és hogy a családja lesz az első, akiket elfog, ha hunter lesz :D.
A következő részben pedig jön az egyik kedvenc tesztem, remélem abban is sikerül majd jól megoldaniuk a cenzúrát, amikor Killua kerül sorra.

5 hozzászólás

  1. Jujj de jó lesz amikor Killua kikapja a sorozatgyilkos fickónak a szívét. : )

  2. Oh, jó kis rész volt ez, amúgy is nagyon bírom Killua-t, ő szerepelhet sokat. 🙂 Egyelőre amúgy meg vagyok elégedve az új sorozattal, annyira nem emlékszem az első minden jelentére, hogy mélyen tudnám hasonlítgatni, de a hangulatot hozza, és jelenleg ezt várom a legjobban minden héten. Remélem még jó sokáig így lesz, és jó tud maradni. 🙂

  3. Messze van még a vasárnap… :-I

Vélemény, hozzászólás?

