Mangák: HxH, OP és DGM

A bejegyzésben a következő fejezetekre találhatók spoilerek:
– Hunter x hunter 325
– One piece 646
– D.Gray-man 209

Hunter x hunter 325

Ááá, most érzem igazán, hogy mennyire hiányzott Leorio :D… annyira jó őt újra látni, mindig hoz egy kis színt a történetbe, ebben a fejezetben pedig különösen jó volt. Ráadásul a képességéből is mutatott valamit, nem is akárhogy… behúzott egy jó nagyot Gon apjának 😀 (mondjuk valószínűleg hagyta magát). Bár bírom Ging-et, de ez még nekem is jólesett :D. Leorio pedig hirtelen harmadik lett.  Kurapika még mindig sehol, valami jó oka lehet annak, hogy nincs itt, különben Togashi szerintem beletette volna őt is ebbe a fejezetbe… vagy tévedek és pár fejezet múlva ő is felbukkan (bár akkor Senritsuval is simán jöhetett volna… na, majd meglátjuk).

One pice 646:
Ez a fejezet tök jó lett volna, de… Nami és Robin megint nem kaptak semmit :S. Komolyan, nem értem Oda miért nem turbózza fel őket is, tök jó képességeik vannak, simán megérdemelnének ők is ilyen cool jeleneteket, erre most is csak a kis halakkal foglalkoztak. Persze a következő fejezetben még bármi lehet, de mivel ők nem kaptak külön ellenfelet, így kételkedem benne és szerintem szimplán visszatérünk majd Luffy-hoz és ennyi :S. Ááá, Oda, hadd, hogy a lányok is mutassanak valamit, ne legyen belőlük mellékszereplő a harcok során :(.

D.Gray-man 209:
Még mindig nagyon szeretem ezt a mangát, de… egy hónapot várni egy 15 oldalas fejezetre nem túl jó, bár ez még a kisebbik baj, hisz egy rövid fejezet is lehet eseménydús, ez azonban nem volt az. Persze lehet, hogy csak egyéni szociális probléma, hogy engem Johnny és Kanda is teljesen hidegen hagy, inkább érdekelt volna, hogy mi van Allennel, ha már az előző fejezet végén felbukkant. Helyette kaptunk egy fejezetet, ami simán lehetett volna egy rövid mellékszál egy hosszabb fejezetben. Remélem Hoshino összekapja a történetet, mert az utóbbi pár hónapban úgy éreztem, hogy nem halad sehova… persze történt ez-az, talán még túl sok is egyszerre, de mindenből csak kis ízelítőt kaptunk és azóta semmi… talán majd a következő fejezetben már történik valami érdekes is.

25 hozzászólás

  1. OP-hez: Nem baj, nemsokára úgyis vége ennek a borzadály arc-nak, szal engem már nem tud felhúzni benne semmi, ellenben éltet a tudat, hogy közel a vég. 😀 Remélhetőleg bejönnek a mindenféle jóslatok és valami WIN arc lesz a következő, tengerészettel, yonkókkal, super novával, mindennel karöltve, különben morc leszek.

    DGM-et meg már nem is tudom, mikor olvastam utoljára… ^^””

    • Oda már annyira felvezette, hogy milyen durva lesz a New World, hogy szerintem már mindenki azt várja :D… ez pedig csak ilyen átvezető arc, amiben mutatnak pár újdonságot és kész… de lassan már talán tényleg továbblépünk :D. Bár sose lehet tudni, a végén még behozhat valami érdekes fordulatot.

      DGM szerintem összeszedte magát a Kandás arc után (bár lehet, hogy az is csak azért nem jött be annyira, mert nem bírom Kandát), csak tényleg minden érdekes dologból szór a mangaka egy kis morzsát és ennyi… ott is tovább kéne már lépni, akárcsak a One piece esetében.

  2. Leorio? What? Ezt most meg kell néznem.

    Szóval OP-ben még mindig semmi? : )

    • Ó, még nem olvastad :D? Gyorsan pótold, Leorio visszatérése nagyon jól sikerült~

      Hát… OP-ben ez most olyan tipikus arcnak tűnik, valahogy nincs benne semmi extra. Igaz, hogy látunk valamit abból, hogy mennyit fejlődtek, de a mostani ellenfelek nem túl érdekesek. De remélem ezután az arc után már tényleg megismerjük a New Worldöt :).

  3. Togashi rulz! Így, hogy Leorio híres lett, simán felkerült abba a ligában ahol éppen Gonék vannak, vagy még talán feljebb is.
    Ráadásul úgy néz ki a nenje nem csak a gyógyításban segít. 😀

    Lehet, hogy hím soviniszta vagyok, de szerintem az a reálisabb, hogy fiúk átveszik a harcot a lányok helyet, főleg Sanji esetében. És Nami meg Robin is sokkal inkább a karakterénél marad azzal, hogy nem keresik mindenáron a harcot.
    Engem a szimpla 1-on-1 harcok amúgy se nagyon nyűgöznek le, a mostani fejezet is inkább már inkább túl erőltette ezeket.

    D.Gray-man fejezet után nekem is az oldalszámhoz lett volna legtöbb hozzá fűzni valóm.

    • Persze, érthető, hogy a fiúk intézik el a nagyját, csak egyre több fórumon olvasom, ahogy azért szidják a női karaktereket, mert “gyengék és nem csinálnak semmit”… és mostanában egyre többször olvasok ilyen negatív véleményt pl. Namiról is, ezért örültem volna, ha itt ő is kap egy komolyabb ellenfelet és Oda megmutatja, hogy az ő női karakterei igenis vannak olyan jók, mint a fiúk 😀 (persze a harcokat illetően).

  4. Ja, elolvastam HxH-t, nagyon jó volt. : ) Ezek után már csak arra vagyok kíváncsi, hogy Kurapica hol a ****ban van.

    OP-ben meg Naminak és Robinnak nem az a dolguk, hogy harcoljanak, sose volt az. Naminak is kb. két darab 1v1 csatája volt az 500 rész alatt. Doublefinger meg Califa, másra nem emlékszem. Hogyan lennének olyan jók mint a fiúk harcokat illetően? Közelébe se ér az erejük.. : P

    • A fizikai erejük talán nem, de érdekes képességeik vannak :P. Nami harcaiban pont az volt a jó, hogy nem a puszta erejével, hanem mindenféle csellel győzte le az ellenfeleit :D. A mostani fegyvere meg tök jó, kaphatott volna valamelyik támadása ilyen két oldalas látványos spreadet~

      Kurapica meg hát.. a fene se tudja, hogy hol van :D.

  5. Valami nagyon epic visszatérés kell neki, különben Leorio szépen kiüti majd amiért nem látogatta meg Gon-t. >_<

    • Én is ebben reménykedem :D. De biztos jó oka van rá, kétlem, hogy Togashi olyan karaktert csinálna belőle, aki sz*rik a barátaira… pláne azok után, hogy segítettek neki Yorkshinben :).

  6. Aztán ki tudja? Lehet, hogy közben Sasuka lett belőle a Chimera Ant Saga alatt. : D

    • Na az hiányozna még 😀 Anno mikor olvastam, hogy Kurapica is ilyen “bosszút akarok állni” szereplő, azt hittem, hogy utálni fogom, mint Sasukét, erre kellemes csalódás ért… nem akarom, hogy rá hasonlítson :D.

  7. Asszem a DragonBallNetwork blogon olvastam, hogy az illetőnek nem tetszett először a klisés szereplőbagázs, hogy Gon tiszta Kid Goku, Kurapica meg a bosszút állok a klánomért Sasuke karakter stb. xD Na jól van mondom.

    Amúgy biztos a Ryodan-t hajkurássza valamerre, mást nem tudok így hirtelen elképzelni. Megint elszállt az agya mint Ubóginnél.

    • Én mondjuk először egy fórumon olvastam róla, ott kifejezetten Sasukéhez hasonlították, ezért voltak vele fenntartásaim :D… az alapból még nem zavar, ha valaki bosszút akar állni… csak ahogy eleve összevetették a két szereplőt, azt hittem hogy nagyon fog egymáshoz hasonlítani a stílusuk és a hozzáállásuk a többi karakterhez, de szerencsére nem így lett~.

      Gon meg talán olyan tipikus shounen főhős eleinte, de ezt már pl. Killuára szerintem nem nagyon lehet elmondani :D.

  8. Legújabb fejezet nagyon cool volt. : ) 6 képet le is mentettem a chapterből.. és csak most tűnt fel, hogy Pariston Hill az a Paris Hilton anagrammája.

    Leorio a harmadik lett: EPIC.

    Hisoka meg szépen felhúzta Illumit. Van egy olyan sejtésem, hogy valaki ki lesz nyírva itt még. : )

    • Pariston nevén jót röhögtem… meg azon a vírus hunterén is, akit Nortonnak hívnak :D. Leorio meg úgy tűnik nem igazán örül annak, hogy bekerült a top3-ba.

      Hisoka meg mekkora arc még mindig :D. Bírom a közös jeleneteit Illumival.

  9. Norton annyira nem volt ütős.. szerintem. : )
    Viszont kérdés, mi lesz ezután? Valami tournamentbe beosztják majd őket? Ott megnézném mit alakít Leorio. : D
    Hisoka, Illumi jó páros az fix. Két teljesen elborult karakter. : ) És hát érthető, hogy meg akarják ölni szegény Allukát.

    Szóval.. jó a manga.

  10. Hisoka vs. coin bastard!!!
    Hát ez jó kis fight volt. 😀 Mit gondolsz, ezzel bevégezte volna?

  11. Én is bírom, elég brutális feje van néha. : D Ilyen könnyen csak nem halt meg.

  12. 11. részről vélemény? Nekem valahogy nem tetszett. A 10 perces kő/papír/ollót már nagyon untam. A cenzúrázott szívkitépés meg bleh.. ::P hát maradjunk annyiban, hogy a régi tízszer jobb volt.

    • Sejtettem, hogy a szíves jelenet cenzúrázva lesz és ahhoz képest szerintem egész jól megoldották… persze ettől függetlenül a régi most tényleg veri az új sorozatot :D.
      Amúgy a sorozat honlapján állítólag van valami olyasmi írva, hogy minden vasárnap 10.55-kor (vagy mikorXD) vannak a részek, de ez még később változhat… kíváncsi vagyok, hogy eljátszottak-e azzal a gondolattal, hogy amikor kezdődik a chimera ant arc, akkor azt inkább későbbre kéne tenni, mert már nem tudják, hogy hogyan cenzúrázzák :D.

  13. Új rész siralmas volt. Tudnám mi értelme volt 13 részt összefoglalni, mintha annyi minden történt volna. Legalább tettek volna bele valami újdonságot..

    • Én azt remélem, hogy most csak az ünnepek miatt szúrtak be egy recapot és nem akarnak majd minden 13-15 rész után berakni egyet^^”.

  14. Szép is lenne 13 részenként egy recap. xD
    De most ünnepek miatt beszúrni? Ennek így sincs semmi értelme. Komolyan nem tudom elképzelni, hogy ezt most miért csinálta így a Madhouse. Még ha egy 26 részes sorozat felénél van egy ilyen azt még talán meg lehetne érteni, na de így.

Vélemény, hozzászólás?

