Kérdőív

Mivel úgyis rég volt már új bejegyzés, ezért ez most tökéletes filler lesz :D. Wagnertől szedtem.

001. Neved – inkább továbbra is őrzöm az inkognitómat 😛
002. Nicknév – Leara. Nem tudom már mióta, talán 2005… egy fórumra regisztráltam és abból a sorozatból választottam ki gyorsan egy nevet, amit épp akkor néztem :D.
003. Horoszkópod – Rák.
004. Pasi vagy csaj – csaj. Bár a lány szót jobban szeretem.
005. Általános suli(k) – egy volt.
006. Közép suli(k) – ebből is egy, közgáz középsuli.
007. Fősuli(k) – másodszorra vettek fel, most már csak a szakdoga és a záróvizsga van hátra :).
008. Haj szín – sötétbarna.
009. Hosszú vagy rövid – hosszú
010. Zajosan vagy nyugisan? – többnyire nyugisan
011. Bemcsis vagy farmeres? – farmeres (a többiek blogjáról már legalább tudom, hogy mi az a bemcsi :D)
012. Mobil vagy fényképező – Mobil.
013. Egészség mánia van? – nem, de azért szoktam egészséges kajákat is enni 😀
014. Ivás vagy dohányzás – Ivás.
015. Bele vagy esve jelenleg valakibe? – Nem.
016. Evés avagy ivás? – mindkettő jó, nem fogom csak az egyiket választani :P.
017. Piercingek – nincs.

VOLTÁL VALAHA…
019. …repülőn? – Nem.
020. …kapcsolatban? – Igen.
021. autó balesetben? –Nem.
022. …verekedésben – Nem. Legalábbis nem rémlik.

AZ ELSŐK & UCCSÓK:
023. Az első fülid – Milyen füli? Fülbevaló, fülhallgató, vagy mi :D?
024. Első legjobb barátod – kb. 6 éves lehettem. Az a legjobb az egészben, hogy ő a mai napig is az egyik legjobb barátnőm :).
025. Első díjad? – Negyedikes koromban harmadik lettem egy versmondó versenyen a suliban… de azt hiszem csak oklevelet kaptunk.
026. Első szerelem – Komoly vagy nem komoly :D? Ha nem komoly, akkor 7 évesen XD, ha komoly, akkor valamikor a középsuliban.
028. Első nagy nyaralásod – Passz @__@.
029. Utolsó ember, akivel beszéltél: élőben anyuval, msn-en Raisuval.
030. Utolsó ember, akivel IM-tél. – nincs ilyen
031. Utolsó ember, akivel filmet néztél – Szüleimmel.
032. Utolsó kaja, amit ettél – Szilvalekváros süti <3.
033. Utolsó film, amit megnéztél – A kárhozat útja
034. Utolsó dal, ami hallgattál – Nightwish – The crow, the owl and the dove
035. Utolsó dolog, amit vásároltál – kedden vettem egy felsőt magamnak Mikulásra :D.
036. Az utolsó ember, akit megöleltél – valamikor tavasszal az egyik csoporttársamat. Bár inkább ő ölelt meg engem.

KEDVENCEK:
037. Étel – Túl sok van :).
038. Italok – Tea, gyümölcslevek, ásványvíz (szénsavas)
039. Ruházat – nincs egy konkrét stílusom, a lényeg, hogy kényelmes legyen és jól érezzem benne magam. Meg persze a hangulatomtól is függ.
040. Könyvek – nem sorolom fel: http://moly.hu/tagok/leara/kedvenc-konyvek
041. Zene – a legnagyobb kedvencem talán a Nightwish, hisz már általános iskolás korom óta szeretem őket. Rajtuk kívül még különféle symphonic és opera metalok (Within Temptation, Leaves’ Eyes, Therion, stb…), szívesen hallgatok komolyzenét is (bár nem vagyok jártas a témában), általam ún. “nyugis” zenéket (pl. Kokia, Rurutia, Loreena McKennitt, Enya), különféle kórusos zenéket és filmzenéket, musicaleket
042. Virágok – mindegyik, amelyiket legalább egy kicsit szépnek tartom :D.
043. Színek – kék, lila, vörös
044. Filmek – Tim Burton filmek, Johnny Depp filmek, Oscar, Vissza a jövőbe, Moulin Rouge, Disney rajfzilmek, Gyalog Galopp, Pillangóhatás, Rent
045. Pózok – …
046. Tantárgy – Irodalom.

JELENLEG:
067. Mit eszel – Semmit.
068. Mit iszol – Semmit.
069. Lassan nekilátok a… – fordításnak.
070. Zene, ami hallgatsz… – új Nightwish album
071. Mai terveid – filmnézés és alvás.
072. És vársz arra, hogy… – vasárnap legyen.

A JÖVŐBEN:
073. Szeretnél gyerekeket – Ha úgy hozza a sors, akkor igen.
074. Meg akarsz házasodni? – A közeljövőben nem valószínű.
075. Karrier tervek a fejedben? – a lényeg, hogy ne legyen túl monoton

VAGY EZ VAGY AZ:
076. Szemek vagy száj – Szem.
077. Alacsonyabb vagy magasabb – Magasabb.
078. Romantikus vagy spontán – Spontán.
079. Izmos kocka has, vagy erős karok – erős karok.
080. Érzékeny vagy hangosabb – kicsit ez, kicsit az 😀
081. Kapcsolat keresés avagy meglévő kapcsolat – nem keresek
082. Bajkeverő vagy hezitáló – valahol a kettő között

MEGESETT MÁR, HOGY…:
083. Elvesztetted a szemüvegedet/kontaklencséidet? – nem, mert nincs
084. Szöktél már el otthonról? – Nem.
086. Öltél már? – Attól függ, hogy mit :P.
087. Összetörted már valaki szívét? – Azt hiszem igen, bár nem állt szándékomban 😦
088. Voltál már letartóztatva? – Nem.
089. Sírtál mikor meghalt valaki? – Igen.

HISZEL:
090. Magadban? – többé-kevésbé
091. Csodákban? – néha vannak
092. Szerelem első látásra? – Nem.
093. A Mennyben? –csak remélem, hogy van 😀
094. A Mikulásban – vajon?
095. Az első randis szexben? – Nem
096. Csók az első randin? – Attól függ, hogy ki az illető.

VÁLASZOLJ ŐSZINTÉN:
097. Van olyan ember, akivel szeretnél együtt lenni ebben a percben? – Van.
098. Úgy igazán elégedett vagy azzal a hellyel, ahol jelenleg tartasz az életedben? – Még igen, de lassan nem ártana egy kis változás :S.
099. Hiszel Istenben? – Ez egy bonyolult téma, inkább nem megyek bele :D.
100. Megjelölsz 20 embert ebben a kvízben? – Nem.

10 hozzászólás

  1. Az msn is egy IM (instant messenger). 🙂
    De cserébe árult el mi az bemcsis?

  2. A bemcsit nekem is gugliznom kellett. ^^’ De leteszteltem a középiskolás öcsémen is, és ő sem tudta, hogy mi az. XD

    Oscar alatt erre a filmre gondolsz, ugye?

  3. Csatlakoznék az Oscar-t imádók köréhez. :3

    (Maa, mondjuk én a Louis de Funes-féle változatot is nagyon szeretem. :D)

  4. Akkor pótoljátok mihamarabb, van benne Funes-nek egy olyan jelenete, amit bármikor képes vagyok felidézni. ; ) (Meg persze az egész film ZSENIÁLIS. :3)

  5. Oh, ezt a kérdőívet én is kitöltöttem anno. 🙂 Egy órám elment vele, mikor unatkoztam. XD

    Oscar-t én is szeressem. *-* +1

Vélemény, hozzászólás?

