Baccano! artbook


Már elég rég kijött ez az artbook, de eltartott egy ideig, mire kiválogattam belőle pár képet. Igaz, hogy ezek a light novelekben is megtalálhatóak, de azért jó így összegyűjtve látni őket. Mindig is szerettem Enami Katsumi stílusát, ezért bánom, hogy a DRRR!-t nem ő illusztrálja (na nem mintha azzal valami bajom lenne, Yasuda Suzuhito is nagyon jó, csak a Baccano egy picit jobban bejön). Aki még nem látta a sorozatot, annak 1-2 kép talán spoileres lehet.

Egy jó kis csoportkép, élükön a sorozat legidiótább, de egyben egyik legjobb párosával :).

Az egyik kedvenc képem Grahamről :3.

Újabb csoportkép, ezen már még több lényeges szereplő helyet kapott.

A legkirályabb páros <3. Nem csak ebben az animében, hanem úgy minden sorozat közül, amit valaha láttam~

Firo és Ladd a börtönben :D. Kár, hogy idáig már nem jutott el az anime, folytatás meg nem hiszem, hogy lesz :(.

Chane hugicája… avagy az egyik szereplő, akire nagyon kíváncsi vagyok.


Íme a “vámpír” csávó, aki szintén egy olyan szereplő, akire nagyon kíváncsi vagyok >__<. Ha valaki, akkor Narita Ryohgo biztos cool vámpírszereplőt írt (még ha nem is igazi vámpír, hanem homonkulusz).

Egy kép a 2002-ben játszódó sztoriból. Itt is van pár új karakter, a legérdekesebbek talán Chane és Vino dédunokái (vagy csak unokái? Néha már belebonyolódok a családi dolgokba :D). Állítólag a lány örökölte Vino személyiségét, a fiú pedig Chane személyiségét… már csak ezért is érdekesek lehetnek.

Egy másik kép Chane&Vino leszármazottairól :D. A fiúról én még mindig azt mondom, hogy tiszta Kasuka a DRRR-ből, szóval ki tudja, talán Shizu-chanéknak is van valami közük a Baccano!-s pároshoz… Shizu-chan erejét elnézve ez talán nem is lenne meglepő :P.

Na, egy kép a fiúknak :). Na jó, nem igazán… mert hiába fürdőruhás kép, valahogy nincs olyan fanservice szaga… a fiúk pedig mind jók a háttérben XD.

Ezt pedig csak úgy, mert Graham és Vino RULEZ!

3 hozzászólás

  1. Vino×Chane RULZ ide is. :3

    Köfi ezt a posztot btw. Bár én is nagy fanja vagyok a sorozatnak, de az Artbook után még pont nem nyomoztam egyszer se. ^^””

    Chane húga amúgy NYAM~, a vámpír ürge meg csak enyhén Vinós. 😀 (Persze így sem gáz. Megnézném, mit kezdenének egymással.)

    • Én is csak véletlenül találkoztam egy linkkel az artbookhoz, előtte nem is tudtam, hogy megjelent 😀 (bár azt hiszem Illustration book néven fut).

      Chane húga meg nagyon aranyos (bár nem rendes testvérek, de ez bonyolultXD), állítólag nagyon szereti a nővérét :D. A vámpír ürge (aki tudtommal szintén nem rendes vámpír, hanem homonkulusz, csak a kinézete miatt hívják vámpírnak… na jó, azt hiszem ezt a bejegyzésbe is inkább beleírom, még mielőtt összezavarnám az embereket :D) meg ha jól tudom már össze is futott Vinóval, aki helyben is hagyta :D. Bár nem tudom, hogy mikor és milyen körülmények közül, mert az ilyen infókat csak épp hogy átfutom… még él bennem a remény, hogy egy nap majd el tudom olvasni a noveleket 😀 (mármint kézbe vehető formában… gépen nem bírok ennyit olvasni >___<).

  2. Szép, bár ahogy nézem nem egy olcsó darab.:)

Vélemény, hozzászólás?

