Első ránézésre: Natsume Yuujinchou shi és The new prince of tennis

És már el is indultak 2012 első sorozatai, ráadásul egyből két folytatás. Azt kell mondanom, hogy jól indul ez az év a sorozatokat tekintve, ugyanis a Natsumét és a PoT-ot is szeretem, arról nem is beszélve, hogy a Sherlock 2. évada is most startolt, de erről majd máskor :).

Natsume Yuujinchou Shi

Hiába kellett rá várni pár hónapot, nekem olyan érzésem van, mintha nem is lett volna szünet a San és a Shi között. A korábbi Natsume sorozatokkal ellentétben ez most nem egy nyugis, hanem kicsit akciódúsabb sztorival kezdett, de ez nem baj. Natsume és Nyanko-sensei kettősét még mindig öröm nézni :).

The new prince of tennis

Szerencsésnek érzem magam, hisz nem sokkal azután jelentették be ezt a sorozatot, hogy a nyáron végignéztem a sima PoT-ot. Őszintén szólva senkinek sem ajánlanám, hogy esetleg ezt nézze meg először, mert ezt a részt csak úgy lehet értékelni, ha az ember már ismeri és szereti a szereplőket. Ha nem ismerném őket, akkor csak egy csapat pozőr bishinek tűnnének (bár lehet, hogy az előző sorozatban is annak tűntek, csak már nem emlékszem rá :P). Persze első résznél ez még elmegy, hisz mindenkinek kell valami coolos belépő, de itt most ebből egy kicsit sok volt egyszerre :D. Ettől függetlenül nézem tovább és reménykedem abban, hogy tesznek majd bele pár olyan poén filler részt, mint amilyenek az előző sorozatban voltak :3.

4 hozzászólás

  1. Natsume… *-* Már én is leszedtem, remélem a hétvégén időm is lesz rá. 🙂

    PoT viszont kimarad a szezonból. Tekintve, hogy az elsőt sem láttam még. De hát olyan hosszúúúúú… ^^

  2. A mancslenyomaton hangosan felnevettem 😀

  3. A new PoT engem baromira meglepett. A manga után nem voltak tőle elvárásaim, de annál nagyobbat ütött. 😀

  4. Engem is meglepett, hogy a Natsume 4 ezzel a történettel indított, de nem panaszkodok, sőt. 😀
    És tényleg nagyon gyorsan elrepült az idő a két szezon között.

Vélemény, hozzászólás?

