Első ránézésre: Area no Kishi és Brave 10

Area no Kishi

Nem mondhatnám, hogy túl sűrűn nézek sportaniméket, erre most a PoT mellett már itt is a következő :D. Mondjuk ebben legalább fociznak, annak sokkal jobban ismerem a szabályait, mint pl. a baseballnak (mert eddig inkább ilyen sorozatokhoz volt szerencsém). Eddig tetszik, a szereplők szimpik, majd meglátjuk, hogy mit hoznak ki belőle.

Brave 10

Sokan azért várták, mert olyan Sengoku basarásnak tűnik, de engem eddig inkább emlékeztet egy Hakuokira, csak sokkal érdekesebb felütéssel, ráadásul a szereplők is kedvelhetőbbnek tűnnek (a főszereplő lány mindenképp jobb). Remélem sikerül valami érdekes dolgot kihozniuk belőle és nem fog ellaposodni pár rész után.

Ezeken kívül belenéztem a Recorder to Randoserube is, de erről elég nehéz írni 3 perc alapján. Az alapfelállás nekem túlságosan meredek, de egy pár részt még abból is megnézek. Már csak az Anothert (ebből már kint az első rész), a Danshi Koukousei no Nichijout és a Black Rock Shootert várom, ezekről majd egyben lesz bejegyzés :3. Nisemonogatarit kihagyom, most valahogy semmi kedvem egy Bakemonogatari 2-höz… bár attól sem voltam elájulva, de egyszer talán lesz hozzá hangulatom.

5 hozzászólás

  1. Ezt a Brave 10-t ma én is meglesem végre, aztán jön még egy Another, egy BRS és valsz össze is állt a menüm télre. 😀

  2. Én még csak ezt (Area no Kishi) néztem, egész jó volt a kezdés, nekem tetszett. Bár a főszereplő karinak lenne hová karaktert fejlődnie, meg a végén egész szépen lelőtték a poént. Ma még meglesem az Anothert és a Nisemonogatarit..

    A Brave 10-be csak belenéztem, de ebből még várok pár részt, ha jó kritikát kap csak akkor kezdek bele.. 😀

  3. A Brave 10-től ne várj sokat, az alapján amennyit a mangából olvastam eléggé átlagos lesz, de egyszeri kikapcsolódásnak megteszi. ^^

  4. Area no Kishi manga első 20 fejezetét elolvastam, de akkor még nem volt tovább scan így félretettem és azóta se néztem felé, de ha egyszer újra kedvem lenne hozzá a mangát folytatnám. Csak az a baj, hogy 6-7 sport manga áll előtte a sorban.

    Brave 10 nekem annyira nem tetszett. Elég béna volt Sawada Yukimura master plan-je, és a harc jelenetek is inkább megnevettek mint lenyűgöztek.

Vélemény, hozzászólás?

