Első ránézésre: Danshi koukousei no Nichijou és Another

Na jó, most néztem, hogy a Black Rock Shooter csak február elején indul, szóval nem várok addig ezzel a bejegyzéssel.

Danshi koukousei no Nichijou

Ha úgy vesszük, ez már inkább második ránézésre, hisz ennek az epizódnak a nagy része már kijött előzetesként. Már azokat is imádtam, a szereplők kellően szimpik és még a poénok között is voltak nagyon jók. Persze a vígjáték sorozatoknál mindig fennáll az ellaposodás veszélye, de mivel ennek elvileg csak 12 része lesz, ezért pozitívan állok hozzá és úgy vagyok vele, hogy jó lesz ez :).

Another

Ez unalmasabban indított, mint vártam. Persze ez nem azt jelenti, hogy ne lenne benne elég potenciál, csak nem volt túl kiemelkedő. Nagyon sötét, nagyon titokzatos, de nem ez lenne az első sorozat, ami ennyinél meg is állna (csak könyörgöm, ne legyen belőle egy Ookamikakushi szintű borzalom). A szereplők számomra teljesen semmilyenek, bár azért a főszereplő még egész szimpatikus. Pár részt még biztos megnézek, hátha beindul a sztori és érdekfeszítőbb lesz.

(Btw, közben látom, hogy folyamatosan érkeznek a különféle Code geass bejelentések… sejtettem, hogy erről is majd lehúznak minden bőrt.)

10 hozzászólás

  1. A Danshi koukousei no Nichijou a kedvencem lesz ez nem kérdés. 😀
    Another nem fog beleférni a keretembe, már most is többet kinéztem mint amit bírok.

  2. Another kapcsán egybevág a véleményünk. Langyos és unalmas volt az első rész, ugyanakkor látok benne fantáziát. (Mondjuk a karadesign nagyon nem jött be, ellenben a grafika – úgy overall – igen.)

    BRS meg csak februárban indul? 😀 Nemár, én azt hittem, még a héten. ^^”

    Mindenesetre ebbe a Danshi Koukouvalamibe még belenézek, hátha engem is megtud lepni + nagyon úgy sincs semmi ebből a szezonból, ami úgy különösképp megfogott volna… (Egyedül a new PoT és a Nisemono, amik úgy tényleg bejönnek.)

    • A BRS előtt még a Thermae Romae-t adja le a NoitaminA, így jön ki a 3(x2epizódos Thermae Romae) +8(részes BRS) =11hét műsorbeosztás.

      Őszintén szólva, én jobban örülnék, ha elkaszálnák a BRS-t, és inkább a Thermae Romae-ből készítenének 11részt 😛

      • Thermae Romaet még nem néztem meg (el is felejtettem, hogy az is most leszXD), de nem te vagy az első, akitől azt hallom, hogy bár ez lenne hosszabb és menne a BRS helyett is, szóval egyre jobban érdekel :D.

  3. Első rész (és a nyolc előzetes epizód) alapján még könnyen lehet, hogy a Danshi Koukousei no Nichijou az évad legjobb vígjáték animeje lesz.

    Another érdekesen kezdett, a hangulata is megvan és a rajzolása is gyönyörű (főleg a hátterek). De egyelőre félreteszem, mert egy ilyen összefüggő sztorit sokkal hatásosabb egyben végignézni, nem pedig hetente.

  4. A Danshi Koukousei no Nichijou nagyon pihent! Jó mondjuk a történetek felét már én is láttam az elővetítéseknél, de pl. a szoknyás sztorin másodszor hangosan nevettem, és a hányós rész vége is ütött. XD

    Az Another indításával szerintem nem volt semmi baj, pont annyi minden történt benne, aminek az első részben történnie kellet, a horror egyébként is úgy jó, ha lassan adagolják. Szóval nekem eddig ígéretesnek tűnik. ^^

  5. A Mitsudomoe című animét nagyon ajánlom, irtózatosan sok benne a poén. Ez az első anime, amiből két évadot megnéztem. Ez jelent valamit.

Vélemény, hozzászólás?

