Sherlock 2. évad


Azt hiszem nem kezdek neki egy hosszabb leírásnak, mert átmenne áradozásba, szóval legyen elég annyi, hogy EPIC volt! Megérte várni rá másfél évet, bár megint túl hamar vége lett 😦 (talán tényleg jobb lenne, ha 4 havonta kapnánk belőle egy részt). Persze nem azt mondom, hogy nem voltak hibái (így hirtelen az első rész utolsó jelenetét, valamint a második rész béna CGI-jét említeném meg), de mindez semmiségnek tűnik a fantasztikus összhatás mellett. Főleg a párbeszédeket szeretném kiemelni, egyszerűen zseniálisak voltak, elég csak megnézni, hogy pl. sorozatjunkie-n hány idézetet írtak ki belőle a kommentekben :). Ritkán látni ennyire jól megírt sorozatot, még a vígjátékok többsége sem büszkélkedhet ilyesmivel. Annak továbbra is csak örülni tudok, hogy a készítőknek sikerült jól modernizálniuk a karaktereket. Persze ehhez a színészek is sokat hozzáadnak, ők is egytől egyig fantasztikusak. Na jó, azt hiszem be is fejezem az áradozást és újranézem a kedvenc jeleneteimet. 3. évad, várlak :)!

8 hozzászólás

  1. Már kint van a második évad?! Amikor legutóbb néztem még sehol sem találtam. *rohan letölteni*

    • Pont január 1-én indult… jó kis újévi ajándék :D. Kíváncsi vagyok neked hogy fog tetszeni, szerintem nagyon jól sikerült mind a 3 rész :).

  2. hol lehet megnézni a 2.évadot?

  3. Még nem néztem, de lent van már. Majd szentelek neki egy fél napot hamarosan, mint az első évadnak anno. 🙂

  4. Na, én is megnéztem. Ha lehet, még jobb volt, mint az első szezon. ^^ Most jöhet a harmadik. Van valami infó róla, hogy meddig kell rá várni? Remélem nem jövő januárig.

    • Pedig úgy tűnik, hogy minimum addig kell rá sajna :S. Először Moffat azt mondta, hogy még idén jöhet, de nem sokkal később a felesége (aki az egyik producer) meg is cáfolta ezt.
      Amúgy tényleg jobb lett, mint az első évad… ráadásul szerintem tök jól alakítják Sherlock karakterét (mármint pl. a többiekkel való kapcsolatát). Az is meglepett, hogy Molly-t mennyire megszerettem pár jelenet alapján, pedig az előző szezonnál azt hittem, hogy csak ilyen töltelék karakter lesz szegény, akit Sherlock mindig leolt valahogy, vagy kihasznál XD.

      • Hát ezt szomorúan olvasom. 😦 Most akkor még egy évet kell várnom arra, hogy megtudjam, Sherlock pontosan hogyan is csinálta.
        Remélem akkor legalább azzal kárpótolnak minket, hogy nem csak 3 részes lesz a következő szezon.

Vélemény, hozzászólás?

