Hunter x hunter 332. fejezet


Awww, Alluka~~~~~~~~
Nem bírok betelni vele, annyira aranyos :D. Remélem Togashi nem szán neki rossz jövőt és még nagyon sokat fog szerepelni. Na, de azon kívül, hogy már megint elolvadtam a fejezet olvasása közben Allukától, történt még azért pár érdekes dolog :D. Azt hiszem mondanom se kell, hogy spoileres a bejegyzés ;).


Leorio for president! Ráadásul elég sokan így gondolják. Jó volt a beszéde is, bár azért ennyire őszintének nem kell lenni (gondolok itt a “jacking off” részre :D). Paristonnak eltűnt a mosoly a képéről, ami nem is csoda, mert a többi Zodiackkal ellentétben Leoriót egyáltalán nem ismeri. Ettől függetlenül biztos van még valami terve. A végén pedig kíváncsi vagyok, hogy mit beszélt/nézett mindenki telefonon, elég érdekes arckifejezéseik voltak az embereknek (először arra gondoltam, hogy talán így szavaznak, de Pariston még el sem mondta a beszédet, szóval…).


Végül pedig… Gon :(. Ez az első kép, amit látunk róla és tényleg nagyon rossz állapotban van. Kíváncsi vagyok, hogy “Nanika” teljesen “vissza tudja-e őt állítani”, vagy azért maradnak még utóhatásai (én inkább erre szavazok). Szóval a fejezet vége dupla cliffhanger, messze van még a jövő hét szerda >__<. Ja, Kurapica meg még mindig sehol :S. Most már tényleg valami nagyon jó oka lehet annak, hogy nincs itt… nem hiszem, hogy hidegen hagyná az, hogy az egyik barátja élet-halál között lebeg, a másik barátjából meg lehet, hogy elnök lesz.

9 hozzászólás

  1. Most nézem az új chaptert… És nem értem, hogy miért ilyen szar a rajzolás. :-I
    Ging meg egy kicsit asshole. 😀

  2. Kezd egyre zavaróbb lenni ez a trehányság. Most már úgy nézett ki az új ch mintha valami rajongó dobta volna össze 10 perc alatt paint-ben. Azért ez már durva. 😦
    Meg amúgy nem értettem ezt az egészet. Most az a csaj volt Kaito akkor a koala miről beszélt, hogy lelőtte előző életében, nem vágom. Meg úgy néz ki következő arc-ban valami famászás lesz mert Ging asshole megint lelépett… 😛

    • Ja, megint tök vázlatos az egész… én nem bánnám, ha Togashi mondjuk csak két hetente hozna ki egy fejezetet, ha akkor jobb munkát tudna végezni.
      Kicsit nekem is zavaros volt a fejezet, talán a fordítás miatt. Igazából nem értem, hogy Kaito most miért így néz ki… amikor kicsiben mutatták, akkor azért hasonlított a régi énjére, most viszont egy kicsit sem @__@. Az még oké, hogy ez a csaj hasonlít arra, akit a koala lelőtt, de miért rá hasonlít, miért nem saját magára?
      Ja, és még valami… hol a francban van már Kurapica? Úgy érzem, hogy már kezd fogyni a türelmem :D.

  3. Akkor nem csak én nem értettem, hogy miről hablatyolnak. Szóval akkor lehet, hogy nem őt lőtte le.. csak hasonlít arra a lányra? Végülis mindegy, várjuk a következő arc-ot, majd csak lesz valami. Kaito-t úgy is hagyják a francba szerintem egy időre.

    Amúgy meg egy hét alatt is lehet jó fejezetet csinálni, lásd One Piece. Szerintem egyszerűen csak szarnak bele, de csoda, hogy ezt megtűrik a JUMP-nál.

    • Sokszor hallottam már azt, hogy Togashi beteges (hogy mi baja, arról meg rengeteg verziót), szóval talán azért ilyen vázlatos. Meg azt is hallottam, hogy ő egyedül dolgozik és nincsenek asszisztensei… szóval a fene se tudja, hogy végül is miért lesz ilyen a rajzolás :D.

  4. Hát ha egyedül dolgozik akkor le a kalappal előtte. Persze ezt nem az utóbbi három fejezetre mondom mert az szégyen. xD De reméljük, hogy a tankoban kiadásnál újra fogják rajzolni.

    Beteges? Milyen verziókat hallottál erről?

    • Hmm… hát ami leginkább az eszembe jut, az az, hogy valami hátproblémája van, de általában csak annyit írnak, hogy “súlyos betegség” (ezekre is olvastam pár verziót, de már meg nem mondom, hogy miket XD). De ezekről nincs biztos hír, szóval a többsége szerintem csak találgatás.
      Mások szerint szimplán lusta és sokat Dragon Questezik :D.

  5. HaHa.. 😀 Most nálam is Dragon Quest megy.
    Egyébként off de Vatsuki Nobuhirónál meg azt bírom, hogy a köteteknél mindig le szokta írni, hogy nem tudja végigvinni a Samurai Shodown-t. xD

Vélemény, hozzászólás?

