Hotarubi no mori e


Szólok előre: nem sok értelme lesz a bejegyzésnek, de mindenképp akartam postolni egyet a movie-ról :). Már többször is elmondtam, hogy imádom ezt a one-shotot, így a cut mögött inkább csak screenshotok vannak, hogy kiéljem a rajongásomat 😀 (szóval vigyázat: spoiler).
Röviden a történetről: Takegawa Hotaru a nagyszüleinél tölti a nyarat, amikor egy nap eltéved az erdőben. Ekkor találkozik Ginnel, aki egy youkai és segít neki kijutni. Hotaru megígéri, hogy másnap is elmegy hozzá, már csak azért is, hogy megköszönje… de ezek a látogatások mindennap megismétlődnek, majd minden nyáron, éveken keresztül. Van azonban egy “szabály”, ami megnehezíti az életüket: ha Ginhez hozzáér egy ember, akkor ő örökre eltűnik…
Röviden annyit mondanék a movie-ról, hogy: GYÖNYÖRŰ <3!

Nagyon jó lett a film. A színek, a hangok és a zene sokat hozzáadtak az egész hangulatához, a pluszjelenetekről nem is beszélve :).

12 hozzászólás

  1. Már kijött, van hozzá felirat? Hol, merre? Vagy RAW-ot néztél?

  2. Mivel olvastad a mangát, ezért szerintem nyugodtan megnézhetnéd felirat nélkül is, a plusz jelenetek sem okoznának gondot :).

    • Az a helyzet, hogy nem nagyon szeretek RAW-ot nézni, mert még ha betéve tudom is a manga szövegét, akkor is zavar, hogy nem értem mit szövegelnek. Úgyhogy egyelőre még várok, de 1-2 hétnél többet biztos nem bírok ki. ^^’

  3. Torrent beizzítva, ma este én is megnézem. :3

  4. Tegnap megnéztem, gyönyörű volt, sírtam a végén… megint. ^^’

  5. Junchi: kíváncsi vagyok hogy fog tetszeni :3.

    Mariko: ugye? Pedig azt hittem, hogy felkészültem rá, de nem… az én könnyem is kicsordult :D.

    • Szerintem maga a hangulat teszi, Midorikawa Yuki utolérhetetlen ebben, ö még azt is el tudja érni, hogy egy törött csészén elpityeregjem magam. ^^

  6. Megnéztem Én is, nagyon tetszett.
    Tipikus NatsumeYuujinchou színvonal és hangulat.

  7. Midorikawa Yuki+Omori Takahiro+Natsumés hangulat – kell ennél több? Idén fogok érettségizni, úgyhogy nem sok időm van animékre “pazarolni” az időmet, erre viszont megérte.=)
    Egyébként a Natsuméért is köszönettel tartozom, azt is a te kiritikád hatására kezdtem el nézni, és nem bántam meg. ^^

    • Ó, mindig jó olvasni az ilyen kommenteket, legalább úgy érzem, hogy van valami értelme a blognak :D.

      Sok sikert az érettségihez, biztos menni fog ;)!

Vélemény, hozzászólás?

