Mangák: KS, PH, HxH és OP

Eljött az ideje egy újabb mangás bejegyzésnek, úgyis rég volt már ilyen :D. Spoilerek:
– Kuroshitsuji 66. fejezet
– Pandora hearts 70. fejezet
– Hunter x hunter 338. fejezet
– One piece 658. fejezet

Kuroshitsuji 66:

Ó, Lizzy :(. Úgy sajnálom szegényt, annyira aggódik Cielért. Most pedig még kíváncsibb lettem arra, hogy Cielt tényleg akkora sokk érte, hogy nem emlékezett arra, hogy Lizzy még sosem festett húsvéti tojást, vagy ez újabb bizonyíték a “2 Ciel” teóriára. Ahhoz képest, hogy ez egy poén átvezető fejezetnek tűnt elsőre, ez igencsak érdekes info volt. Kíváncsi vagyok milyen lesz a következő arc :3.

Pandora hearts 70:

WTF… just WTF? Már fejezetek óta megy ez a mindfuck és elég sikeresen :D. Mondjuk a Pandora Hearts mindig is az a fajta manga volt, aminél soha semmiben nem lehetett biztos az ember, de most már kezd rendeződni a dolog. Annak azért örülök, hogy Jackből nem lett egy szimpla pszichopata. Ha ennek egyszer vége, muszáj lesz elölről elkezdenem olvasni, hogy tényleg felfogjak mindent, néha már kicsit kezdek belebonyolódni :D.

Hunter x hunter 338:

Most akkor ennyi és Killua (is) lelépett :(? Nem tudom eldönteni, hogy az utóbbi pár fejezetről mit gondoljak, annyira gyorsan történik minden. Meg nem úgy volt, hogy Killua nem is akarta elmondani Gonnak, hogy hogyan gyógyította meg? Most meg elmondta neki @__@. Amúgy én szeretem Gont és Ginget is, de remélem most nem az lesz, hogy csak ők fognak szerepelni, azt már nem bírnám sokáig :D. Mármint ha most Killua is lelépett, akkor az azt jelenti, hogy egyik kedvenc szereplőm se lesz benne… Hisoka már nem szerepelt pár fejezet óta, Kurapicáról azt se tudjuk, hogy egyáltalán él-e még, Alluka meg Killuával ment. Ideje lenne egy kicsit visszahozni a Phantom bagázst is, meg szívesen látnék egy olyan arcot, amiben a 4 főszereplő megint együtt van. Egyébként amit Ging mondott, az legalább érdekes volt. Meg volt sok Elizabeth azon a fán :D. A rajz is sokkal jobb volt, mint a múlt héten.

One piece 658:

Aww, Nami~~~ tudtam, ha valaki, akkor ő nem fog csak úgy lelépni onnan :D. Most még valahogy az sem zavart, hogy már megint nem harcolt… mondjuk Chopper és ő előre ment a gyerekekkel, még bármi az útjukba állhat. A fejezet végén levő csavar kivételesen nem lepett meg, amikor megláttam a szigetet, egyből Aokijiék ugrottak be :D. A One Piece ismét nagyon jó és tűkön ülve várom a következő fejezeteket~

5 hozzászólás

  1. Nagyon úgy néz ki, hogy eddig tartott Killua szereplése. Nekem is kedvencem volt. 😦 Elmegy világot látni a húgával… Gondolom akkor szépen eltűnik egy 100 fejezetre majd. Kurapica meg már ne is jelentkezzen inkább. 😛 Elég szopás, hogy szép lassan mindenki eltűnik. De ez az új megközelítés viszont tetszik, hogy a világnak csak egy részét ismerik és valójában sokkal nagyobb az egész. : )

    OP alakul. Már tudjuk miért van kétféle időjárás azon a szigeten. 😀 Én mondjuk nem gondolkodtam előre, hogy ez miért lehet.

    • De, jelentkezzen~~~ mert akkor biztos lesznek a phantomok is :D.
      Maga a megközelítés a világról nekem is tetszik, csak nem akarom, hogy megint mindenki eltűnjön és tök új szereplők jöjjenek be (akik később biztos szintén eltűnnének XD).

  2. KS: Én amikor olvastam nem tulajdonítottam ekkora jelentőséget a tojásfestős dolognak, de most hogy mondod, lehet hogy a “két Ciel” elméletet teóriát támassza alá. Én mondjuk továbbra is kitartok az ikres elméletemnél, de abba is beleférne.
    Egyébként aranyos fejezet volt, főleg Bard robbanó tojásait bírtam. 😀

    PH: Mostanában tényleg elég agyzsibbasztó lett a sorozat, de a szó pozitív értelmében. Csak kapkodom a fejemet minden fejezet után. Kár hogy ez egyben azt is jelenti, hogy néhány köteten belül véget fog érni a manga. 😦
    Jack viszont nekem már így is túl pszichó lett, főleg ahhoz képest ahonnan kiindultunk. Mondjuk az aláírom, hogy piszkosul jól csinálta a mangaka, mert már korábban is voltak jelek, csak akkor még a kutya se gondolta volna, hogy ez lesz belőle.

    • Amikor először olvastam a fejezetet, akkor még én sem tulajdonítottam sokat a tojásos dolognak, csak a végén Lizzy olyan elkeseredett volt, hogy visszalapoztam és újra elolvastam :D.

      PH: én nem bánom, ha pár köteten belül vége, ha kapunk egy normális kerek történetet, egy jó lezárással. Meg persze örülnék ha mondjuk csinálnának az animéhez egy második évadot, bár erre annyira sok esélyt nem látok :(.

      • Egy második animeszezonnak én is örülnék, de amilyen idióta vége lett az első évadnak, én még abban sem vagyok teljesen biztos, hogy lehetne-e normálisan folytatni. ^^’

Vélemény, hozzászólás?

