Hunter x hunter 339. fejezet

Ebben a fejezetben olyan kevés szöveg volt, hogy most nem várok a bejegyzéssel addig, amíg kijön egy scanlation XD… meg egyébként is: ezt most muszáj kiadnom magamból, hiszen キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!!! (Á, de régóta akartam már ezt használni :D)


Vííííííííííííííííííííííííííííí! Vééééééééééééééééégreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Először azt hittem, hogy átment maffiózóba, míg meg nem láttam, hogy elvileg egy oltárnál ül (persze attól még bármi lehet). Kíváncsi vagyok, hogy hány szemet sikerült már összegyűjtenie, azon sem lepődnék meg, ha már nála lenne az összes és azért ücsörög most itt.

Ez a fejezet most kifejezetten nyugis volt, bár érdekelne, hogy a végén miért mutatták Meruemet és Komugit… lehet, hogy valaki most épp oda tart. Mondjuk alul a zodiacokat említi, oldalt meg hogy valami új arc kezdődik. Ging pedig úgy néz ki, hogy egy ideig még nem fog a külső világba menni, szóval ha nem arról, akkor kíváncsi vagyok, hogy mégis miről fog szólni a következő arc. Ezzel a külső világgal Togashi jó sok lehetőséget nyitott magának, szóval már tippem sincs, hogy merre akar elindulni. Ja, és persze: Gotoh él! Na jó, nem… sajnos… csak alakot váltott az a lény, aki még a vizsga elején bukkant fel (ha jól értelmeztem XD).

6 hozzászólás

  1. Tyűűha, óha. :O

  2. Az első képről meg sem ismertem Kurapicát. Különben, nagyon szar online olvasóra került fel, fél óra volt, mire “elolvastam”, olyan lassan lépett át.
    Sz.tem fölösleges volt ennyi szereplőt bemutatni még oldalakon, bár ez animében 2 perc alatt meglesz majd. Kurapicának meg nagyon örülök, évek óta nem láttuk, így meglepett, mennyire megváltozott a rajzolása 😀 (már AA-n is ő van avatáromnak)

    • Ja, többen is írták, hogy némelyik mangaolvasó ma nagyon lassú volt… szóval nem is bánom, hogy a rawot olvasgattam át :D.

      Á, én is ezt a képet terveztem berakni AA fórumra :D… na mindegy, akkor majd máshol fogom használni :D.

  3. Na megnéztem ,tényleg nem volt sok szöveg, sőt. Kíváncsi vagyok milyen incredibly surprising new chapter következik ezután. A végén azt írja, hogy a zodiákusok kiadtak valami parancsot. De közben miért mutatják Merueméket.. ?
    De ahogy mondod biztos nem mennek még outside-ra mert Ging szerint négy “dolgot” kell összegyűjteni előtte és neki még egy sincs meg. Szóval nem csak, hogy a manga vége van rohadt messze hanem az outside arc is. 😀

  4. Kurapicáról ezt képet kihagytam a “mély benyomásos” bejegyzésemben! Nem mentettem le el is felejtettem.

    És akkor tulajdonképpen csak most lett vége a hagya arcnak. Végül is illett a képbe, mert Netero utódjának kiválasztása, és Gon felgyógyulása szorosan kapcsolódik az archoz.

    És ezután már tényleg jöhetne valami Kurapicáról és a Ryudanról. 🙂
    Bár Kurapica offscreen is dolgozott, mert az oltár tetején az üvegcsékben azok ott szemgolyók.

    • Az a baj, hogy engem az se lepne, ha ezek után megint nem látnánk egy csomó ideig :’D.

      Jaja… de kíváncsi vagyok, hogy ezt a 10-et szedte-e össze, vagy van nála több is. A régi animében mintha említették volna, hogy összesen harmincvalahány van, de ebben nem vagyok olyan biztos (vagy hogy a mangában is benne volt-e így konkrétan).

Vélemény, hozzászólás?

