Random

Olyan blogolhatnékom támadt, szóval ez egy ilyen vegyes bejegyzés, aminek nem sok értelme van :D.

Game of Thrones season 2: a trailerekben továbbra sem mutatják a kedvenc karakteremet, de legalább már van róla kép!

A könyvben már a 4. kötetnél tartok, lassan a felénél, de egészen idáig nem tűnt fel még egy olyan szereplő, akit ennyire szeretnék. Persze bőven vannak még benne kedvenceim (Tyrion, Arya, Jon, stb.), de Jaqen egyszerűen annyira AWESOME, hogy továbbra is ő áll nálam az első helyen :D.

HxH 24: a részt még nem néztem meg rendesen, de awwwww, pici Killua ❤

A jövő héten amúgy elég sok olyan sorozatnak lesz vége, amiket követtem… szeretnék írni egy párról bejegyzést. Nem tudom, hogy az időm hogy engedi majd, szóval lehet, hogy némelyik csak késve lesz kész… de igyekszem :D.

Ha már szabadidő: a szakdogával már egész jól állok, még olyan 5-6 oldal és kész. A héten be akarom fejezni, hogy a jövő héten legyen időm kijavítani, ha talál benne valami kivetnivalót a konzulensem… utána pedig lesz még egy hetem, hogy leadjam, szóval remélhetőleg nem kell majd az utolsó pillanatban kapkodnom… ami meglepő :D.

És egy kis zene: a Florence + The machine-t nagyon sokat hallgattam az elmúlt pár hétben és egyre jobban és jobban szeretem~

3 hozzászólás

  1. A Florence + The machine-t én is mostanában fedeztem fel. Jelenleg épp a What the Water Gave Me-t hallgatom tőlük. ^^

  2. GoT s2 második részében már szerepel Jaquen 🙂

Vélemény, hozzászólás?

