Első ránézésre: Uchuu kyoudai, Kimi to boku 2 és Zetman

Uchuu kyoudai

A Sakamichi no Apollon mellett ezt vártam a legjobban a szezonból, még mázli, hogy ilyen hamar el is indult. A Twin spica óta szerettem volna nézni olyan sorozatot, amiben ugyanúgy arról álmodnak a szereplők, hogy az űrbe juthassanak (és nincs túlságosan sci-fire véve az egész). Kifejezetten szerencsésnek érzem magam, hogy nem sokkal utána jött a hír, hogy az Uchuu kyoudai mangából animét készítenek és ilyesmi a sztorija :D. Első rész alapján pedig nem is csalódtam. Nagyon jól eltalálták a hangulatát és a főszereplőt is megkedveltem már az első 10 perc alatt :D. Egyelőre még keringenek a pletykák arról, hogy vajon hány részes lesz… ha nem is 51-52, de remélem olyan 25-26 részt azért kap :).

Kimi to boku 2

Ahhoz képest, hogy az első szezon első 2-3 részét nagyon untam, a végére nagyon megszerettem ezt a sorozatot. Azt hiszem erre tényleg rá kellett hangolódni és kellett egy kis idő, hogy az ember megismerje és megkedvelje a karaktereket. Utána viszont már minden részét élveztem és ez a második  szezon nyitórészével sincs másképp. Igazából az egész úgy szólt kb. semmiről, hogy élvezetes tudott lenni. Kellemes kikapcsolódás lesz hétfő esténként :).

Zetman

Ebbe nem terveztem, hogy már most belenézek, de tegnap végül volt időm és gondoltam akkor már miért is ne. A karakter dizájn kifejezetten tetszett, pedig a poszter alapján nem voltam tőle elájulva. Ilyen véres-akciós sorozatnak tűnik, amitől nem igazán várok csodát, de heti egy részt azért jó lesz belőle megnézni (bár azért van rá esély, hogy az érdekesebb sorozatok egy pár rész után kiütik a listámról… de még ebből is bármi lehet). Az akciójelenetek pedig kifejezetten jól sikerültek :).

10 hozzászólás

  1. Valahol azt olvastam, hogy az Uchuu Kyoudai 48 részes lesz, bár nem tudom az infó honnan van, mert én szinte sehol nem láttam epizódszámot kiírva. De remélem, hogy húsz felett lesz a részek száma. Már az első részt is imádtam, ez pont nekem való sorozat.

    A Kimi to Boku-ról hasonló a véleményünk. Amikor elkezdtem az első szezont kifejezetten álmosítónak találtam a sorozatot, de később kifejezetten megszerettem.

  2. Space Brothers nézem tovább (elvileg 12részes lesz egyenlőre, aztán majd eldöntik, hogy folytatják-e), a Kimi to Boku egyáltalán nem érdekel, a Zetman első része pedig nagyon átlagosra sikeredett (és sok szempontból idétlen volt). Abból még megnézek egy epizódot, hogy érdemes-e folytatnom.

  3. Az Uchuu kyoudai nekem is nagyon tetszik, és a főszereplő tényleg könnyen kedvelhető figura. LOL a fejlésért! XD Kár hogy off screen történt. 😀

  4. Zetmant 99%, hogy droppolni fogom, kivéve, ha sikerül valahogy elkápráztatnia a második résznek, de erre mondjuk nem sok esélyt látok, szal ahhoz minimum vért kéne, hogy izzadjon. 😀

  5. Akartam mondani, hogy ha az Uchuu Kyoudai tetszett, akkor vedd fel a megnézendők közé a Planetest, de látom, hogy már ott van. 🙂

  6. Örülök, hogy ennyi embernek tetszik eddig az Uchuu kyoudai :).

    OJ, Junchi: igen, én is még 1-2 résznyi esélyt adok a Zetmannak, de szinte 100%, hogy dobom (vagy legalábbis szüneteltetem), mert azóta már indult pár érdekes sorozat, ráadásul néhány olyan még csak most fog indulni, ami igazán érdekel.

    SaiyaGin: igen, már régóta tervezem a Planetest. A Twin spica után meg akartam nézni, de gondoltam inkább várok még vele, hogy ne nézzek meg minden hasonló sorozatot egymás után :D.

  7. Lupin 3 grafikája annyira bejött, hogy ne is kaptam a részt, de valami zöld képernyőt adott be (codec problems? dunno) szal nem tudtam megnézni. 😦 Egyébként még semmit nem láttam a franchise-ból.

    • Valószínű, hogy codec probléma (talán az a 10 bit, 8 bit dolog… ez is valami újdonság XD). Esetleg szedd le animesenshiről az avi verziót… én is azt szoktam, mert a sokféle kódolás közül valamit lejátszik a gépem, valamit meg nem… annyira meg nem vagyok HD mániás, hogy ne elégedjek meg az avi-val :D.
      Az meg nem baj, hogy még semmit sem láttál a franchise-ból, mert a többi Lupin nélkül is teljesen érthető.

      • Igen, az a codec miatt lehet. Nem tudom, hogy milyen lejátszót használsz, de régebbi VLC nem viszi a 10 bites videót. A legújabb verzió már igen.

      • mplayer classic, VLCplayer, SMplayer ..egyik se vitte. Töltöm is az avi verziót, kösz a tippet!

Vélemény, hozzászólás?

