Első ránézésre: Lupin III – Mine Fujiko to iu onna, Accel World és Fate/zero 2

Lupin III: Mine Fujiko to iu onna

HANGULAT. Ez volt az első dolog, ami eszembe jutott az 1. rész megnézése után. Igaz, hogy még egyáltalán nem láttam sokat a Lupin III franchise-ból (csak a Cagliostrót és a Lupin vs. Detective Conant), de azokhoz képest ennek a sorozatnak teljesen más hangulata van. Komolyabb, ugyanakkor megvan benne a “Lupin fíling”. Az animáció nagyon bejött, ez az egyik, ami tényleg sokat hozzáad a sorozat hangulatához. Elég sok meztelen jelenet volt, de itt nem zavart, mert illik Fujiko karakteréhez és ezért nem éreztem valami erőltetett fanservice-nek. Nem tartozott a leginkább várt sorozatok közé nálam, de ha tartja a színvonalat, akkor simán bekerülhet a kedvenc szezonos sorozataim közé :D.

Accel World

Igazából a Sword art online-t jobban várom, de azért erre is kíváncsi voltam. Az első rész után nem igazán tudom eldönteni, hogy most tetszett-e úgy igazán, vagy sem. A karakterek egyelőre hidegen hagynak, de a világ azonban érdekes. Ha a főszereplő látványos karakterfejlődésen fog keresztülmenni, akkor könnyen lehet ebből egy jó sorozat. Az mindenesetre biztató, hogy nem csak 12-13 részes lesz.

Fate/Zero 2

Bár a blogomon erről nem írtam, de pár helyen már említettem, hogy a Fate/Zero sokkal jobban bejött, mint a Fate/stay-night. Először nem akartam elkezdeni, pont azért, mert az F/S-N nem igazán jött be, de a sok dicséret miatt úgy döntöttem, hogy adok neki egy esélyt. Nem is bántam meg. Sokkal jobban bejön a hangulata és a szereplők sem olyan idegesítőek (itt még Sabert is bírom valamennyire, míg az F/S-N-ben ő sem különösebben érdekelt). A második évad erősen kezdett, bár igazából én nem szedném szét a kettőt, hiszen a sorozat csak szimplán félbe lett vágva és közölték, hogy áprilisban majd folytatják :D.

4 hozzászólás

  1. Lupin III hangulata nagyon teli találat, és annak ellenére, hogy én még annyit se láttam korábban belőle mint te, mégis teljesen ismerősnek tűnik. De ezt hallottam máshol is, hogy nyugodtan bele lehet kezdeni a többi sorozatot nem ismerve is.

    Accel World, túl sok jó sorozat van a szezonba, nem biztos van rá szükségem. De azért minimálisan érdekel, ha lesz egy kevés időm, akkor folytatom, amíg valami apróság miatt örök on-holdra nem teszem. (Ezt látom a legvalószínűbb sorsának. :))

    • Attól tartok, hogy az Accel World nálam is hasonló sorsra fog jutni idővel… de minden a szereplőkön múlik, ha legalább párat sikerül megkedvelnem, akkor marad a watching listámon :D.

  2. Remélem, hogy a Fate/Zero tartani fogja ennek a résznek a színvonalát.

  3. Accel World nekem elsőre tetszett (egyben néztem meg az első két epizódot, és úgy sokkal hatásosabb volt) de a stábtól kicsit tartok, hogy el fogják rontani.
    A Sunrise stúdió nem épp garancia a sikerre (lásd legutóbb a Sacred Seven-t) és a forgatókönyvíró is jókorát bukott a szememben a Guilty Crown-nal. Bár ezúttal hozott anyagból dolgoznak, így talán még van remény, hogy ha a light novelek jók, akkor ahhoz tartva magukat csak nem tolák el az animet.

    FZ továbbra is EPIC, csak a rajzolás minősége se legyen gyatrább a későbbiekben 😦

Vélemény, hozzászólás?

