Első ránézésre: Eureka Seven AO, Kuroko no basket és Hyouka

Eureka Seven AO

Pár hónapja néztem végig az eredeti sorozatot és bár annyira nem ájultam el tőle, valamiért mégis érdekelt ez a folytatás. Egyelőre nem bánom, az első két rész alapján most valahogy jobban leköt és a főszereplőt is szimpatikusabbnak találom, mint anno Rentont. Elég sok kavarás van benne, sok dolog magyarázatra szorul, szóval remélem sikerül egy jó kis sorozatot kihozniuk belőle :).

Kuroko no basket

Ebből már három rész lement, de én még csak az elsőt néztem meg. Először nem is akartam most elkezdeni, de mivel a Zetmant két rész után on-holdra raktam, ezért gondoltam helyette belenézek ebbe (bár az is közrejátszott, hogy MAL szerint 25 részes lesz, én pedig eddig azt hittem, hogy lesz olyan hosszú, mint pl. a PoT :D). Az biztos, hogy a főszereplő képessége meglepett, szóval az indítás mindenképp érdekes, remélem tudják majd tartani a színvonalat.

Hyouka

Avagy az utolsó sorozat a szezonban, amit vártam. Vártam, de azt nem mondom, hogy sokat is vártam volna tőle, de mégis… nagyon bejött ez az első rész :D! Azt mondjuk nem tudnám megmondani, hogy miért, hisz nem nyújtott sok újdonságot, de valahogy az első másodperctől kezdve teljesen lekötött (hmm… talán mostani olvasmányaim miatt is jobban lekötnek a suliban játszódó dolgok? Lehet…) Nakamura Yuuichi pedig nagy pluszpont, imádom a hangját :)… az csak külön poén, hogy a haverjának Sakaguchi Daisuke a hangja, így kicsit olyan, mintha újra hallanám a Clannados szereplőket 😀 (még a karakterek stílusa is hasonlít egy kicsit). Persze ezen kívül másban nem hasonlít a Clannadra, ami nem is baj. Lényeg a lényeg, ha így halad tovább, akkor az Uchuu kyoudai, a Sakamichi no Apollon és a Lupin mellett ez is nagy kedvencem lesz a szezonban :).

Összességében nem csalódtam a tavaszi szezonban, sőt, elég sok meglepetést is tartogatott. Már csak az kell, hogy maradjon is a színvonal :).

Egy hozzászólás

  1. Engem valahogy nem tudott megfogni a Hyouka. A grafika gyönyörű, de ezt leszámítva meh első rész volt. Igazából kicsit még untam is. Még azért kap egy-két epizódnyi esélyt, de nem sok remény fűzök hozzá.

Vélemény, hozzászólás?

