Gyors helyzetjelentés

Mostanában sajnos nem nagyon volt időm blogot írni, de már mindjárt vége a májusnak, szóval illene egy bejegyzéssel jelentkezni :D. Mondjuk nem is nagyon fejeztem be olyasmit, amiről írni szeretnék (kivéve egy könyvet, arról fogok is majd, amint lesz időm leülni és normálisan összerakni az írásomat). Egy kis összefoglalót azonban most firkantok azokról, amiket jelenleg nézek/olvasok/stb. Spoilereket nem írtam, szóval nyugodtan lehet olvasni.

Anime:
Ano Natsu de matteru: eddig 5 részt láttam, szóval majdnem a felénél tartok… a szereplők viszont egyáltalán nem fogtak meg, szóval szerintem még egy rész és dobom. Pedig nagy reményeket fűztem a filmezős alaphoz, de annak eddig nem sok jelentősége volt XD.
Eureka Seven AO: lassan már jöhetne pár olyan rész, ami megmagyarázza a dolgokat… eddig azonban nem rossz, majd meglátjuk, hogy hova jutnak el…
Fairy tail: ez a mostani filler arc egész tetszetős.
Hunter x hunter (2011): az utóbbi pár részt nagyon élveztem és végre volt Machi :D! Ettől függetlenül azonban még mindig a York shin arcot várom nagyon :3.
Hyouka: ez teljesen megfogott, az egyik kedvencem lett a szezonban :). Kíváncsi vagyok milyen rejtélyek lesznek még benne.
Kimi to boku 2
: ez még mindig nagyon aranyos :3. Örülnék, ha lenne végre egy Yuuta&Takahashi rész, de van egy olyan érzésem, hogy nem lesz :(.
Kuroko no basket: ez is jobban tetszik, mint vártam. Nem az a fajta sorozat, aminek olyan nagyon várnám a következő részét, viszont amikor kijön, szívesen leülök és megnézem.
Lupin the Third: Mine Fujiko to iu onna: a hangulata még mindig bejön, bár azért bánom, hogy Lupin viszonylag keveset szerepel.
Mobile Suit Gundam AGE: a második nagyobb rész vége elég hirtelenre sikeredett… nem vagyok elájulva tőle, de valamiért dobni sem akarom… hmm…
Sakamichi no Apollon: hála az égnek, hogy  a szerelmi sokszög nem idegesítő!
Tsuritama: az első pár részt imádtam, aztán kicsit untam, de az új rész megint nagyon bejött.
Uchuu Kyoudai: a Hyouka mellett a másik nagy kedvencem :). Muttát nagyon bírom.

Manga:
Dogs: Bullets&Carnage: hmm… jó kis akciódús volt a 71. fejezet. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége a Heine&Naoto jelenetnek és hogy ezek után hogyan alakul majd a kapcsolatuk.
Fairy tail: hiába volt már egy csomó facepalm dolog ebben a mangában, valamiért mégse akarom dobni. A mangaka mindig bedob valamit fordulatot, ami miatt elkezd érdekelni, ráadásul a szereplők többségét bírom is.
Kuragehime: á, ez mindig annyira hiányzik, amikor vége 1-1 kötetnek :(. Most megint lehet rá pár hónapot várni. Az viszont tény, hogy a 9. kötetben Hanamori volt a legjobb :D.
Kuroshitsuji: eléggé az elején tart még ez a sulis arc, szóval túl sok mindent nem tudok róla mondani. Az új szereplők egyelőre nem igazán érdekelnek, de majd meglátjuk, hogy merre megy a sztori.
One piece: Law~~~~ ő volt eddig is az egyik kedvenc karakterem, már az első szereplésekor megfogott (az csak egy plusz, hogy az animében Kamiya Hiroshi lett a hangja, ami miatt még jobban szeretem :D). Örülök, hogy most sokat szerepel és kíváncsi vagyok mi lesz az egész arcnak a vége.
Pandora hearts: én már tényleg csak kapkodom a fejem. Az utóbbi fejezetek nagyon jók voltak, de egyre inkább úgy érzem, hogy ha majd vége, újra kell olvasnom az egészet. Biztos, hogy teljesen más élmény lesz :D. Az biztos, hogy nem bánom, hogy elkezdtem gyűjteni is pár hónapja az angol kiadást.

Könyvek
Végre túl vagyok a szakdogán, szóval olvashatok olyan könyveket, amik érdekelnek :D. Persze tanulni még kell, de annyi baj legyen. Molyon ránéztem a várólistámra és elég sok könyv szerepelt rajta, szóval egyik nap leültem és kiválogattam 10-et, amiket el akarok olvasni (sorrend nem számít):
1. Robert Alexander: Raszputyin lánya
2. Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai
3. Michael Ende: A végtelen történet (gyerekkoromban imádtam a filmet :D… ideje lenne már elolvasni a könyvet is)
4. Agatha Christie: Gyilkosság az Orient expresszen
5. Lucy Maud Montgomery: Anne sorozat
6. Louisa May Alcott: Kisasszonyok + folytatásai (jelenleg ezt olvasom)
7. Anna Gavalda: Együtt lehetnénk
8. Kazuo Ishiguro: Napok romjai
9. Carlos Ruiz Zafón: A szél árnyéka
10. Isaac Asimov: Alapítvány trilógia

Jelenleg amúgy George R. R. Martintól olvasom a Varjak lakomáját, de ezzel sokkal lassabban haladok, mint az előző 3 kötettel. Ez valószínűleg azért van, mert sok olyan szereplő most nem szerepel benne, akiket szeretek. Arya viszont továbbra is rulez, az ő történetszálát szeretem a legjobban.

Sorozatok:
Family Guy: múltkor elkaptam egy részt a TV-ben és rájöttem, hogy rég néztem már FG-t… most pedig még kedvem is van hozzá :D.
The River: ezt TV-ben nézem, mert úgy kényelmes. Néha zavar, hogy kézikamerás.
Tudorok: ez mindig is érdekelt, de annyira azért nem, hogy letöltsem, szóval ezt is az m1-en követem. Nem rossz sorozat, jók a színészek, a jelmezek meg minden, viszont a történelem már minden nagy fordulatot lespoilerezett, szóval túl sok meglepetés eddig nem ért :D.
Boardwalk Empire: elakadtam a 2. évad 7. részénél… nem azért mert rossz, hanem azért, mert hangulatom nem volt hozzá.
Glee: fogalmam sincs, hogy ezt miért nézem. Az első évadot még szerettem, viszont a második évad már tele volt idegesítő dolgokkal, erről a 3. évadról nem is beszélve… sebaj, max. majd végigtekerem a részeket.
Dexter: már vagy fél éve, hogy befejeztem a 2. évadot, lassan ideje lenne elkezdeni a harmadikat XD.
Criminal minds: ezt is TV-ben követem, mert csak.
Game of Thrones: a 2. évad 2. részénél tartok XD. Jaqen viszont awwwwwwwwwww <3.
How I met your mother: ezt a sorozatot jobb volt maratonozni. Az új, 7. évad volt az első, amit hétről hétre néztem (bár azért elég sok szünetet tartottak) és így sokkal jobban feltűntek a hibái… de azért még mindig szeretem.

7 hozzászólás

  1. Pandora Hearts manga valóban nagyon epic, és amint vége a vizsgaidőszaknak, komolyabban is elkezdek foglalkozni vele. (Jó lenne berendelni a folytatás-vol-okat is, de ilyen euro-árfolyam mellett félő, még a gatyám is rámenne… >_____>) Az animét mindenesetre ma elkezdem. :3

    SakaApo meg a szezon legjobbja a Fate/Zero S2-vel kéz-a-kézben. 😀

    • A Pandora hearts ennél még sokkal epicebb lesz, biztosíthatlak felőle :D. Nekem is még csak az első 3 kötet van meg, pont a nem túl jó árfolyam miatt… de azért igyekszem gyűjtögetni^^.

  2. Nagyon szépen köszönöm az eddigi munkádat! ÉS a Kuragehimének mikor lesz kb. a folytatása?? :))

    • Nincs mit :). A következő fejezet meg attól függ, hogy nikicinek mikor lesz ideje a szerkesztésére… de igyekszünk minél hamarabb frissel jelentkezni :3 (feltéve, hogy a magyarra vonatkozott a kérdésed :D… ha az angol scanre, akkor az meg valamikor kb. szeptemberben fog folytatódni).

  3. Dexter – mi a 7. évadot várjuk.. már csak a nyarat kell kibírni. 🙂

    OP – Law yeah! A legújabb ch-t még nem néztem meg, de ha jól sejtem ezek most kötnek egy alliance-t, ugye?

    Sakamichi – Legutóbbi részben az 5 perces medley igazán epic win-re sikeredett, yt-n be is tettem kedvencek közé.

    • Igen, kötöttek egyet :D… kíváncsi vagyok, mi lesz ebből az egészből.

      • Hát Heart Pirates és a Strawhats lenyomják Big Mam-et egy epic story arc alatt.. De lőtte még valahogy túl kell élniük ezt a szigetet.. és ez még sokáig fog húzódni szerintem.. Alapból a Yeti tesók elég erősnek tűnnek na meg ott a logiás Caesar is.

Vélemény, hozzászólás?

