Hipergyors bejegyzés

Holnap  záróvizsga, szóval most csak pihenésképp gyorsan összedobok egy bejegyzést XD.

Először is: megjött a meleg :(. Szeretem a jó időt, de nem az ennyire meleget… és a gondolat, hogy holnap órákon keresztül egy 35 fokos teremben kell majd ücsörögnöm, nem igazán dob fel. Már a ventilátor hatását sem érzem (de ilyenkor jön jól, ha az embernek vannak teknősei… hűtenek, ha a lábamra rakom őket :D… persze csak addig, amíg át nem melegednek miattam XD). Hétvégén elvileg lesz lehűlés, szóval ha a hőmérséklet lecsökken 30 fok alá, akkor be se jövök a lakásba, hanem kihasználom, hogy nem olvadós az idő :D.

A holnap délután amúgy megváltásnak tűnik, alig várom, hogy végre megint legyen szabadidőm… leginkább az olvasás hiányzik, mert az utóbbi két hétben max. a tételeimet olvasgattam >__<. Meg blogolni is szeretnék már, mert terveztem 1-2 bejegyzést és a fordításokkal is haladni akarok~

Ettől függetlenül esténként kikapcsolódásképp még sorozatoztam/animéztem: megnéztem a Dexter 3. évadát, a Family guy 8-9. évadát, pár napja pedig végre elkezdtem a Yu Yu Hakushót :D. És ha már a YYH szóba került… a most vasárnapi HxH rész egyszerűen fenomenális volt :3… csak így tovább~

Most pedig húzok is vissza még egy kicsit tanulni…

7 hozzászólás

  1. LOL, tekihűtés! 😄 Sose gondoltam volna, hogy ilyen hasznos állatok. 😀

    • De még mennyire, hogy azok :D. Sokan alábecsülik őket, pedig nagyon jó fej kis állatok… pláne ha az ember úgy tartja/neveli őket, ahogy mi csináltuk :).

  2. Sok sikert! 🙂

  3. Nekünk volt teknősünk de összevissza harapdált mindenkit. 🙂

    • Hehe, a mieink is ilyenek lennének valószínűleg, ha máshogy tartjuk őket :D. De már kiskoruk óta sokat voltak kézben, meg sokat járkáltak a lakásban, szóval mára már tök barátságosak egy teknőshöz képest, már az idegen emberektől sem igen tartanak. A kisebbik pedig kifejezetten szeret kézben lenni és a tokasimit sem utasítja vissza :D… meg ő simán el is alszik az ölemben, ha épp annyira lusta.

      • Érdekes.. 🙂 Még nem láttam ilyen szelíd teknősöket. Ezeket ha kivettük akkor rohangáltak összevissza meg beragadtak a szekrény mögé.. mindig azt kellett keresgetni, hogy hova bújtak be éppen. xD

Vélemény, hozzászólás?

