Első ránézésre: Moyashimon Returns, Natsuyuki Rendezvous és Sword Art Online

Moyashimon Returns:

Na, ennek a sorozatnak imádtam az első évadát. Tetszett a humora és az összes szereplőben volt valami olyasmi, ami miatt megkedveltem. Épp ezért sajnáltam, hogy a manga nem igazán fellelhető és nem tudom tovább követni a történetet… erre pár hónapja bejelentették, hogy készül az animéhez folytatás :D. Őszintén szólva ebben nem is reménykedtem. A sorozat még mindig épp ugyanolyan jó, minden ott folytatódik, ahol abbamaradt. Az egyetlen feltűnő dolog a karakter design változása. Erre nem hiszem, hogy sok szükség volt, de mivel más lett a character designer, ezért gondolom nem akarta leutánozni az előzőt :D. Bár az elején kicsit furának tűnt így 1-2 szereplő, de a rész végére már meg is lehetett szokni.

Natsuyuki Rendezvous:

Nagyon szoktam várni a Noitamina sorozatokat, még akkor is, ha ezek közt is bőven akad olyasmi, ami végül csalódás lesz. Ezt a sorozatot is vártam, de nem hittem volna, hogy ennyire tetszeni fog. Az alapszitu érdekes, ebből lehet csinálni remek drámát, ha nem akarnak majd átesni a ló túloldalára és nem megy át az egész melodrámába. Az mindenesetre +pont, hogy egy befejezett manga alapján készül, ami ráadásul csak 4 kötetes (23 fejezetes), így olyan összecsapott befejezéstől sem kell tartani, mint amilyen a Sakamichi no Apolloné volt.

Sword Art Online:

Na, ez az! Ez az, ami az Accel Worldből hiányzott: jó felütés, kedvelhető szereplők, érdekes világ. Ez a sorozat már az első rész alapján ezerszer jobban bejön, mint az Accel World, ami az idei év egyik legnagyobb csalódása volt a számomra. Remélhetőleg a SOA tartani is fogja  színvonalat és sikerül érdekesnek maradnia.

És a végére engedjetek meg nekem egy kis fangirlizmust: jövő héten indul a Yorkshin arc! Ez az! Már a sorozat eleje óta ezt várom :D. Igaz, hogy a jövő heti részben még csak a “bevezetés” jön, de legalább nem raktak be elé egy újabb recap részt…

3 hozzászólás

  1. A Natsuyuki Rendezvous nekem is tetszik, és a Moyashimon karakterdizájnját illetőleg is egyetértek veled (olyan moe lett így ^^’).

    Sword Art Online körüli hype-ot egyelőre nem értem. Nem volt rossz, de még alig történt valami, és a szereplőkből se láttunk túl sokat. Lehet az a baj, hogy én még életemben nem játszottam online rpg-vel. ^^’

  2. Na, akkor jövő héttől én is beszállok a H×H vaccsolásba. Yorkshint biztos végignézem, Greed Island-ot 101%, hogy skippelem (azt a régiben sem bírtam cérnával), és ha minden igaz, utána új vizekre evezünk. Azokat várom már. 😀

  3. Mariko: én sem játszottam még online rpg-vel, szóval annyira én sem tudom beleélni magam. Mondjuk ezt a véleményemet inkább az Accel Worldhöz mértem, mert ahhoz képest a SAO eddig mérföldekkel jobb és élvezhetőbb :D.

    Junchi: hajrá-hajrá^^. Mondjuk majd Greed Island itt talán pörgősebb lesz, valamint az utolsó pár részét érdemes lehet majd megnézni (vagy hát a fene se tudja, hogy hova akarják berakni a Kaito flashbacket, mert hogy az még nem volt, hogy Gon régen találkozott vele :D).

Vélemény, hozzászólás?

