Frankenstein


Tegnap volt szerencsém az Urániában megnézni a Frankensteint, amit Danny Boyle rendezett. Nagyon tetszett! Mindig is ismertem a sztoriját, bár a filmet elég rég láttam és nem hagyott bennem maradandó nyomot. Ez a darab azonban ütős és elgondolkodtató lett. Aki teheti, az nézze meg :). A tegnapi előadásban Johnny Lee Miller volt a “szörny”, Benedict Cumberbatch pedig Frankenstein… de azt hiszem 30-án benevezek még egy körre, mert nagyon érdekel, hogy fordítva hogyan játsszák a karaktereket :).

4 hozzászólás

  1. Cumberbath megint? 😀 Awesome lehet.

    • Az is :D. Zseniálisan játszott BC és JLM is, kíváncsi vagyok milyen lenne ezt egy magyar színházban látni (persze magyar színészekkel).
      + a zenéje is nagyon bejött, rengeteget dobott a hangulaton.

  2. Hmm… igazából Benedict kapcsán olvastam még régebben a darabról és azóta érdekelt, pláne, hogy tényleg sokan dicsérték és írták, hogy elég hűségesen követi a könyvet. Szóval ja, végül is miatta kezdett el érdekelni, de valószínűleg akkor is megnéztem volna, ha nem ő játszik benne 😀 (bár a főszereplőket mindig ő és JLM játsszák, szóval XD).

Vélemény, hozzászólás?

