Animés kérdőívek

Jó rég volt már bejegyzés a blogon, ennek több oka is van: egyrészt nem fejeztem be semmi olyasmit, amiről írni szeretnék (anime-manga fronton), másrészt mostanában Once upon a time és The Big Bang Theory maratont tartottam, valamint egy kisebb debreceni nyaralás is befigyelt :). Láttam Junchi blogján ezt a két kis kérdőívet, szóval gondoltam én is kitöltöm, hogy legyen már itt valami :). A kérdőívek formátumáért bocsánat, de így másolta be és lusta vagyok itt igazgatni… a lényeg így is látható :D.

  1. Válassz ki a kedvenc animéid közül ötöt, tetszőleges sorrendben, majd válaszolj a velük kapcsolatos kérdésekre
    1. Baccano!
    2. Cowboy Bebop
    3. Terra he
    4. Fullmetal Alchemist: Brotherhood
    5. Hunter x hunter OVA

  2. Ki a kedvenc karaktered #2-ből?
    Spike. Az egyik legjobb főszereplő 🙂.
  3. Ki a legkevésbé szimpatikus karakter #1-ből?
    Szilard. Bár ő gondolom pont ezért van :D.
  4. #4-ből melyik a kedvenc epizódod?
    Huhú, ez nehéz kérdés. A Ninás fordulatnál még mindig gombóc van a torkomban, legyen az.
  5. #5-ből melyik a kedvenc szezonod?
    Az egész csak 8 rész, szóval úgy egyben az egész :D.
  6. #3-ból a kedvenc karakter-kapcsolatod?
    Hmm… romantikus párosok annyira nem voltak, de Jomy úgy mindenkivel… szerettem, ahogy bánt az embereivel :).
  7. #2-ből a legkevésbé szimpatikus páros[ítás]?
    Hmm… Spike&Julia kapcsolatért nem vagyok oda, de különösebb bajom sincs vele, hisz a történet egyik alapját adja, ráadásul Juliát meg sem ismerjük igazán.
  8. #3-nak hogyan sikerült felkeltenie a figyelmedet?
    Már akkor is szemeztem vele, amikor futott, de végül nem kezdtem el, mert nem vagyok akkora sci-fi fan és valami mást néztem helyette. Aztán egyre több és több dicséretet hallottam róla, majd MAL-on is láttam, hogy minden olyan ismerősöm, aki látta, 9-10 pontra értékelte… gondoltam akkor annyira nem lehet rossz és nem is az :D.
  9. #4-ből ki a kedvenc seiyuu-d/szereped?
    Nakamura Yuuichi Greedként, de vele úgyis elfogult vagyok XD. Meg Paku Romi is nagyon jó Edként 🙂.
  10. #1, 2 és 5 közül melyiket kedveled a legjobban?
    Ajj, nem szeretek kedvencek között válogatni, de legyen a Baccano!
  11. #4-ből melyik karakter lennél, ha bármelyiket választhatnád?
    Hmm… Winry. Ő annyira nincs benne a veszélyes dolgokban XD.
  12. #3 és #4 crossoverben működne?
    Űrben játszódó FMA… simán 😀 😀 :D.
  13. Összességében véve melyik cucc karaktergárdája a jobb: #3 vagy #5?
    Na, ezek között végképp nem tudok választani. A legtöbb kedvencemet eleve a karakterek miatt szoktam megszeretni, amit azt jelenti, hogy ebben a  kettőben is fantasztikusak a szereplők :).
  14. Melyiknek jobb az OST-je: #2-nek vagy #4-nek?
    Cowboy Bebop… alap :).Második kérdőív:

    1. Mikor néztél először animét, és melyik volt az?
      1998 környékén a Dragon Ballt és a Candy Candy-t (legalábbis asszem mindkettő akörül ment).
    2.  Mikor kezdtél el animéket letölteni, és melyik volt az első sorozat amit ennek révén néztél meg?
      Hmm… 2004-2005 környékén, amikor lett itthon internetünk. Először az Inuyashát kezdtem el leszedni, mert idegesített, hogy az RTL klub elkezdte vagdosni :D. De az első olyan, amit úgy szedtem le, hogy random kiválasztottam, az Elfen Lied volt.
    3. Nagyjából hány címet néztél végig eddig?
      MAL szerint kereken 480-at. Mondjuk ebben sok olyan van, amit valamilyen vetítésen néztem (amiken egy 25 részes sorozatot simán leadnak 2 nap alatt).
    4. El tudod képzelni magadról azt hogy tíz év múlva is nézel majd animéket?
      El. Van néhány kedvencem, ami talán akkor is futni fog, azoknak meg szeretném tudni a végét :D. Bár valószínűnek tartom, hogy akkoriban már inkább mangázni fogok, mert az kevesebb idő.
    5. Milyen a mostani Top 10-es listád?
      1. Baccano!
      2. Cowboy Bebop
      3. Terra he
      4. FMA BH
      5. HxH
      6. Twin spica
      7. Monster
      8. Kuragehime
      9. Natsume yuujinchou
      10. Samurai Champloo
      (a sorrend nem számít + vannak még egyéb kedvenceim is :D)
    6. Shoujo vagy Shounen?
      Mindkét műfajt szeretem, bár tény, hogy mindkettőben egyre nehezebb igazán jót találni :).
    7. Melyiket prefarálod jobban: felirat, szinkron, vagy felirat nélküli eredeti nyelven (raw)?
      Japán hang + angol felirat. De ha más nincs, vagy nagyon nem bírok magammal, akkor rawot is nézek.
    8. Folytatólagos vagy epizodikus történet?
      Mindkét verzióban vannak kedvenceim, de ha választanom kéne, akkor folytatólagosat néznék.
    9. Milyen hosszú a számodra az ideális sorozat?
      Huszonrészesbe könnyebben belekezdek, de azt vettem észre magamon, hogy az 50-52 részes sorozatokat szoktam a leggyorsabban lezavarni (persze csak ha jók :D).
    10. Melyik a kedvenc műfajod?
      Nincs kimondott kedvencem. Az akciótól a slice of life-ig mindent megnézek, ha sikerül megfognia a karaktereknek és a sztorinak. Mondjuk vannak műfajok, amiket nem nagyon szoktam nézni, ilyen pl. a yaoi.
    11. Melyik volt az az év, amit a legjobbnak tartasz az animék felhozatala terén?
      Hmm… passz. Eddig minden évben találkoztam kellemes meglepetéssel.
    12. Egyszerre hány címet szoktál nézni általában?
      Az utóbbi időben olyan 15-16 mindig van, bár ennek több oka is van: egyrészt sok szezonban indult olyan sorozat, ami hosszú és több évadon át is tart (pl. HxH, Sket dance, stb.), másrészt igyekszem minél többet nézni hétről hétre azért, mert a gépem nem mindegyik HD videót bírja, sok mostani sorozatot pedig később szinte lehetetlenség SD-ben levadászni :(.
    13. Egy nap átlagosan hány epizódot nézel meg?
      Általában 4-5.
    14. Van-e kedvenc openinged és endinged, és ha igen melyek azok?
      Baccano! OP, Cowboy Bebop OP, Chrno Crusade ED, FMA BH OP-ok, Wolf’s rain ED, Monster OP
    15. Sorold fel a három kedvenc férfi és női szereplődet.
      Férfi:
      Vino (Baccano!)
      – Kurapica (HxH… bár ide jöhetne még Killua és Hisoka isXD)
      – Johan Liebert (Monster)

    Nő:
    – Chane Laforet (Baccano!)
    – Winry (FMA)
    – Fuu (Samurai Champloo)
    16.   Kit tartasz a legaranyosabb szereplőnek?
    Rint (Usagi Drop) és Ahirut (Princess Tutu).
    17.   Kit tartasz a legidegesítőbb szereplőnek?
    Általában a tsunderéket és yanderéket. Legutóbb Gasai Yuno idegesített nagyon a Mirai Nikkiből.
    18.   Van kedvenc párod?
    Szeretek shippingelni, de általában a canon párosokat szeretem, pl. Chane&Vino (Baccano!), Ed&Winry (FMA). Persze azért befigyelnek félig-meddig canon, vagy egyáltalán nem canon párok is: Kei&Shuu (Twin spica), Natsume&Taki (Natsume yuujinchou), Yuuta&Takahashi (Kimi to boku… bár ennek van esélye azért :D), Fakir&Ahiru (Princess Tutu), stb…
    19.   A főszereplőt, vagy a mellékszereplőket kedveled inkább?
    Változó.
    20.   Férfi vagy női szereplőket tartasz érdemesebbnek a főszereplő posztjára?
    Mindegy, csak érdekes karakter legyen.
    21.   Yanderéket vagy inkább a Tsunderéket látod szívesebben?
    Fentebb már említettem, hogy nem vagyok oda értük, szóval egyiket sem XD.
    22.   Kisebb vagy nagyobb szereplőgárdát tartasz célszerűnek?
    Ez a sorozat hosszától függ. Ha rövid, akkor kisebb, ha hosszú, akkor lehet nagyobb szereplőgárda (persze vannak pozitív kivételek, mint amilyen pl. a Baccano!).
    23.   Hány DVD és manga van a birtokodban?
    DVD: GiTS mozi, Cowboy Bebop 1-4, Vándorló palota
    Manga: talán olyan 20-25 kötet.
    24.   Mennyi animén alapuló figurát vettél eddig?
    Egyet sem, nem vonzanak a figurák (és drágának is tartom őket).
    25.   Van-e jelenleg animén alapuló konzolos vagy PC-s játék a birtokodban?
    Nincs.
    26.   Cosplayeltél-e már valaha, és ha igen minek öltöztél be?

    Nem.
    27.   Hajlandó lennél-e pénzt áldozni animéken alapuló termékek vásárlására?
    Eddig is áldoztam rájuk valamennyit :).

2 hozzászólás

  1. Hehe, mindenkinek az EL volt az első letöltött animéje? 😀 (Mondjuk akkoriban még eléggé korlátozott dolog volt ez a letöltés-biznisz; az F*P-t még pölö fel sem fedeztem, szal emlékszem, az EL-t asszem AnimeStars oldaláról szedtem le. :3)

    Legutóbb Gasai Yuno idegesített nagyon a Mirai Nikkiből.

    My heart is bleeding. ._.

Vélemény, hozzászólás?

