Yorkshin arc eddig + Baccano!


Tudtam, hogy úgysem bírom majd megállni, hogy ne írjak valamit a Yorkshin arcról még a befejezése előtt :D.  Ráadásul találtam egy kis Baccano! hírt is, szóval arról is muszáj írnom egy kicsit~.

Na, akkor kezdjük is a Yorkshin arc résszel: egyáltalán nem viszik túlzásba a cenzúrázást (kevesebb, mint az 1999-es animében volt). Míg a sorozat eleje nem sok jóval kecsegtetett (gondolok itt pl. a felnyársalt emberekre, akikből egy csepp vér sem folyt), addig most sorra érnek a kellemes meglepetések. Tény, hogy túlzott cenzúrával nem tudnának mit kezdeni később majd a chimera ant arc-kal, de most már el tudom képzelni, hogy azt is jól meg fogják oldani. Még mindig azt mondom, hogy az előző sorozat kicsit jobban átvezette a shounen hangulatot ebbe a darkosabba, de a Madhouse is nagyon jó munkát végez, kezd ez a sorozat is egyre jobban a szívemhez nőni ;). A fight jelenetek animációja eddig mindig nagyon jó volt, nemsokára pedig jön az egyik kedvenc harcom, szóval remélem nem fogynak ki addig a pénzből és az is jó lesz :D.

Na, és akkor Baccano!: már csak 2 hét és végre megjelenik a light novel új kötete, ami az 1935-A alcímet viseli, szóval úgy tűnik ez egy több kötetes sztori lesz. Nem olvasom a novelt, hiába fordítják, egyszerűen képtelen vagyok annyi összefüggő szöveget gépen olvasni, szóval csak a spoilerekre szoktam támaszkodni… azok alapján még a ’30-as években játszódó szálak közül kell párat lezárni, majd következik a nagy finálé a 2000-es években, ami azt jelenti, hogy talán csak pár kötet és vége a sorozatnak. Egy icipici remény él bennem, hogy talán utána kapunk egy második animét belőle, de ebben azért nem vagyok túl biztos… a DRRR! sikeresebb volt, szóval valószínű, hogy inkább abból látunk majd 2. évadot.

Ja, és az új kötet borítója nagyon király, talán az eddigi kedvencem:

2 hozzászólás

  1. A Baccano! regényeket én is hasonló okból nem olvasom, pedig biztos jók lehetnek. Az anime folytatására viszont én nem nagyon látok esélyt, a Durarara! esetében ellenben szerintem csak idő kérdése, hogy bejelentik a második szezont.

    • De remélem akkor megvárják, hogy a DRRR light novel véget érjen (bár fogalmam sincs, hogy abban hogy áll a sztori és mennyi lehet még hátra).
      Amúgy közben néztem azt is, hogy a Baccano! LN-ből is elég össze-vissza vannak a fejezetek, szóval már csak ezért sem szívesen kezdeném el olvasni^^”.

Vélemény, hozzászólás?

