4 éves a blog


Jajj, elfeledkeztem a blogom szülinapjáról :((((. Junchi bejegyzéséről jutott eszembe, hogy hoppá, az enyém évfordulója augusztus végén volt. Mindezt azonban most a munkakeresés gyötrelmes napjaira fogom, amik az utóbbi hetekben teljesen lekötötték a figyelmem és épp ezért sok mindenről elfeledkeztem :(. Na, de azért jöjjön egy kis statisztika (amik most nem összesítettek, hanem csak az elmúlt 1 évre vonatkoznak).

Egy gyors összegzés (ez all time, nem 1 éves :D):
250 bejegyzés
1427 komment
18 kategória
223 címke van a blogon

Legtöbbet megtekintett bejegyzések:
1. Best of anime 2009
2. Best of anime 2010
3. Kuroshitsuji – A tökéletes(?) komornyik

Legtöbbször ezekre a linkekre kattintottak az ide tévedők:
1. manga.hu-s linkek
2. Wagner blogja
3. Mariko blogja

Legtöbbször ezekről az oldalakról tévedtek ide:
1. Junchi blogja
2. Mariko blogja
3. Wagner blogja

A legtöbben ezekkel a keresőszavakkal találtak ide:
1. Kuroshitsuji
2. Pandora hearts
3. Leara

Legtöbbet kommentelők:
1. Wagner
2. Mariko
3. nikici

Köszönöm szépen mindenkinek, aki rendszeresen, vagy akár csak hébe-hóba olvassa a blogomat :). Jövőre majd megpróbálom nem elfelejteni a blogom szülinapját :D.

6 hozzászólás

  1. Gratulálok! (Már mint a szülinaphoz, és nem szarkasztikusan az elfeléjtése miatt. :D)

    Viszont az én szülinapi bejegyzésem miért nem jutatta eszedbe? Az korábban volt. 😛

    • Hehe, igazából a tiédet is pont ma olvastam, de azután, hogy láttam Junchiét és megírtam a sajátomat :D. Általában mindennap nézem a blogokat, de tegnap pont nem jutott rá időm és erre tessék, egyből így jártam :D.

  2. Boldog blogszülinapot! 😀

    A blogom évfordulóját egyébként én is mindig elfelejtem. Jövő márciusban lesz 5 éves, de még egyszer sem emlékeztem meg róla. ^^’

  3. Boldog Évfurdolót 😀

    Elég rég jártam erre, de látom azért ott vagyok első helyen xD Álláskereséshez meg kitartást!

  4. Mariko: köszi :). Én is mondjuk csak azért szoktam megemlékezni róla, mert érdemes ilyenkor megnézni a különféle statisztikákat :D.

    Wagner: köszi :). Álláskeresés meg eddig nem nagy sikerrel, de megyeget :D.

Vélemény, hozzászólás?

