Véget ért: Kuroko no basket, Tari tari és Sket Dance

Spoilermentes bejegyzés :).

Kuroko no basket

Nem vagyok nagy rajongója a sportaniméknek, hamar megunom őket. Az egyetlen a műfajban, amit szeretek, az a Prince of Tennis… főleg a sok idióta karakter miatt :D. A Kurokoba sem terveztem belenézni, de annyi jót hallottam róla, hogy végül mégis belekezdtem, miután lement belőle 3 rész… és kellemesen csalódtam. Nagyon hangulatos kis sorozat, kedvelhető szereplőkkel (bár a PoT szereplőgárdáját azért jobban bírom :D) és élvezetes meccsekkel. Ahogy elnéztem, egész jók a DVD eladási adatai, szóval nem fogok meglepődni, ha bejelentenek egy második évadot. Én biztos nézni fogom azt is :). Értékelés: 8/10

Tari tari

Sokan (köztük én is) az előzetes várakozások és az első rész alapján egy Hanasaku Irohához hasonló kis hangulatos sorozatot vártunk. Még azt is megkockáztattam, hogy talán annál is jobb lesz, hisz fele annyi rész az egész, így kevesebb az esélye annak, hogy ellaposodik. Sajnos tévedtem, ugyanis az egész sorozat elég középszerű lett. A szereplőket mondjuk bírtam, de jóval többet ki lehetett volna hozni belőlük. Csak Sawa és Wakana kaptak komolyabb sztorit, de azok sem olyanok voltak, amit ne láttunk volna már ezerszer. Wien és Taichi pedig kb. háttérkarakterek voltak csak (az a Power Rangeres hülyeség meg nagyon nem kellett volna… most komolyan, nem tudtak valami jobbat kihozni a két srác karakteréből?). Összességében tehát csalódás volt ez a sorozat, de heti 20 percben elnézegettem… viszont a HanaIro közelébe sem ér. Értékelés: 5/10

Sket Dance

Na, hát nem csináltak nagy dolgot abból, hogy vége a sorozatnak XD. Nem volt semmi bejelentés, hanem az utolsó előtti részben bemondták, hogy “a jövő heti befejező részben” :D. Elég hullámzó sorozat volt: az 1-1 részes “poén” részek nagy részét untam és fárasztóak voltak, viszont volt olyan hosszabb-rövidebb arc, ami tetszett, ráadásul elég sok szereplőt megkedveltem (de persze voltak olyanok is, akik idegesítettek). Igazából nem lepődnék meg, ha ez a sorozat úgy járna, mint a Gintama és ez csak ideiglenes befejezés lenne, később pedig folytatnák. Na, majd meglátjuk, mit hoz a jövő. Heti 20 percben elnézegettem, ha egyszer folytatnák, talán azt is nézném. Értékelés: 6/10

4 hozzászólás

  1. Dettó ugyanígy voltam a Tarival és a Skettel: Heti 20 perc belefért, de úgy ennyi. Előbbi annyira fájdalmasan átlagos volt, hogy tényleg semmi olyan nem jut eszembe, ami akár csak egy kicsit is kiemelné a tömegből, max a grafika. Minden más felejtős… >_> Sketről meg lesz valami bejegyzés a napokban.

    Kuroko: Most már biztos, hogy elkezdem valamikor; az első három részt már le is szedtem. 😀

  2. TariTari-val maximálisan egyet értek, nekem is pontosan ez volt a véleményem a befejezése után.

    A KnB pedig hatalmas királyság volt, pedig nem is érdekelnek a sportok. Bár ez az anime is közelebb áll a shounen-fight műfajhoz, mint a valódi kosárlabdához.

Vélemény, hozzászólás?

