Első ránézésre: Btooom!, Gintama 3, K és Zetsuen no Tempest

Btooom!

Ennek a mangájáról már sokat hallottam, de mint sok más esetben, most is úgy jártam, hogy időközben bejelentették az animét és inkább megvártam ezt. A sztori leírása alapján remélem, hogy tele lesz taktikázással. Persze a rész végén feltűnt a nagymellű főhősnő is, szóval fanservice-ben sem lesz hiány (ami nem gond, feltéve, hogy nem csak ennyiből fog állni a szerepe :D). Egyelőre mondjuk csak a főszereplőt lehetett megismerni, ő eddig nem túl szimpatikus, de talán összekapja majd magát. Nem mondanám, hogy a legjobb kezdések közé tartozna ez a rész, de egy ideig még biztos nézni fogom, hisz akciósorozatnak eddig tökéletesen megfelel.

Gintama 3

Tudom, hogy nem ez a pontos címe, de így rövidebb (bár lehet, hogy inkább Kintamát kellett volna írnom?) :D. Indíthatott volna ennél jobban ez a sorozat? Nem hiszem :D. Igaz a Gintamával is úgy vagyok, mint a Sket Dance-szel: szeretem a hosszabb-rövidebb arcokat, de az 1-1 részes sztorikat sokszor unom, plusz a hányós poénok sem az eseteim… csupán a Gintamában az arányok mások, itt azért jóval több olyan rész van, amit élvezek, ráadásul a szereplőgárda is sokkal érdekesebb. Sugita Tomokazu játékát pedig mindig öröm hallgatni, nagyszerű munkát végez Gin-chanként :D. Mindenképp nézős.

K

Avagy a sorozat, amiről kb. semmit sem lehetett tudni, de sokan nagyon várták. Nekem eddig ez a legnagyobb csalódás… az első 20 percben az járt a fejemben, hogy ezt én már most dobom, mert kb. annyi jött le, hogy itt bishik fognak egymással harcolni és ennyi. A rész végén levő jelenet azonban felkeltette az érdeklődésemet, szóval 1 rész esélyt még mindenképp adok neki. Mondjuk a színek nem tetszenek… imádom a kéket, de ez valahogy sok volt :D.

Zetsuen no Tempest

Jó indítás volt, mégis olyan érzésem van, hogy ez könnyen elmehet rossz irányba… bár ez valószínűleg azért van, mert hogy a manga még mindig fut és az ilyesminek ritkán szokott jó vége lenni :D. Az akciójelenetek azonban nagyon jók voltak, a szereplők is érdekesnek tűnnek, szóval nézem tovább. Hanazawa Kana hangját pedig először fel sem ismertem… sűrűbben is kaphatna ilyen szerepeket, mert nagyszerű seiyuu és nem csak az aranyos moe szerepek állnak jól neki :D.

3 hozzászólás

  1. Zetsuen no Tempestnél én is attól tartok, hogy valami idétlen alternatív lezárásba fog torkolni a sztori, de reméljük a legjobbakat. ^^

    A K meg eddig a vizuálorgián kívül nem sokat mutatott magából. Egyelőre próbaidőn van nálam, ha felbukkan valami értelmesebb sztori is az elkövetkező 1-2 részben, akkor folytatom, de ez így önmagában nekem nem elég.

    A Gintama… izé Kintama meg persze zseniálisan indított. XD

  2. Zetsuen no Tempest engem megnyert magának. A szép rajzolás, animáció és zene az egy dolog, de az első részt olyan stílusosan építették fel, jó érzékkel adagolva az információkat hogy a néző agyát is megmozgassák egy kicsit, és ezzel én nagyon elégedett voltam.

    K-ba még nem kezdtem bele, megvárom míg lesz egy pár rész és alakul valamerre a sztori.

    Btooom: ez is jól indított, már ami az adaptáció pontosságát illeti. Következő rész még durvább lesz (a preair alapján).
    A karakterektől szerintem ne várj sokat. A kiscsajnak csak a múltja érdekes, de tényleg egy buta szőke fanservice karakter. A srác pedig elég süket és hiszékeny, legtöbbször csak mázija lesz a harcok során.
    Ez inkább a látványos akciókról és a feszült hangulatról fog szólni, taktikázás nem lesz olyan sok, zseniális tervezgetés pedig egyáltalán nem.

    • Á, kár :S. Azért vártam taktikázást, mert az elején a játék olyannak tűnt, amiben lehet és jól is jön, ha az ember taktikázik… de akkor ezek szerint inkább akciós lesz. Mondjuk olyan is kell, szóval ha ezek után többet nem is várok tőle, akkor szórakozásnak jó lesz a sorozat.

      A Zetsuen meg tényleg jól kezdett, de én mindig félek az anime original befejezésektől (mert van esély, hogy ebben is az lesz). Mondjuk ezek jól is elsülhetnek, ha már eleve original sztoriban gondolkodnak és azt építik fel, de ha ez is az az eset lesz, amikor az utolsó 2-3 résznél jut eszükbe, hogy ezt valahogy le kéne zárni, akkor sok jó nem sülhet ki belőle^^”.

Vélemény, hozzászólás?

