Első ránézésre: Code:Breaker, Little Busters! és Magi

Most már biztos: még egy szezonban sem néztem ki annyi sorozatot, amibe bele akarok lesni, mint most. Ráadásul úgy döntöttem, hogy kivételesen mindegyikbe bele is nézek és adok nekik 2 rész esélyt. Igaz, már most körvonalazódik bennem, hogy mely sorozatokat folytatom és melyeket nem (bár még vár rám a gépen vagy 3 első rész + a 2 noitaminA sorozat még el sem indult…). Na, de erről majd máskor, most lássunk újabb 3 most indult sorozatot.

Code:Breaker

Na, hát ez a kezdés annyira tipikus lett, amennyire csak lehetett. Egyszerűen semmi nem  volt benne, ami legalább egy kicsit megfogott volna.  A szereplők sem tűnnek érdekesnek: adott egy titokzatos főhős és egy főhősnő, akiért mindenki odavan… na bumm. Persze biztos lesznek még többen is. Ez a sorozat is kap még 1 rész esélyt, de valami csodának kell történnie ahhoz, hogy felkeltse jobban az érdeklődésemet.

Little Busters!

Egy újabb csalódás. Nem azért néztem bele, mert már most hype-olják, hanem azért, mert a Key animéknek mindig adok egy esélyt, bár számomra az Angel Beats is csalódás volt. A Littles Busters! szereplőgárdája egyáltalán nem fogott meg, sőt, az eddig feltűnt női szereplők kifejezetten idegesítőek. Az eddigi Key animékben legalább mindig volt már az 1. részben legalább egy olyan szereplő, aki szimpatikus volt. Egy rész esély azért még jár…

Magi: The labyrinth of Magic

Na, hogy ne csak rosszat írjak, van a végére egy jó is. Talán ezt a sorozatot vártam a legjobban, ugyanis a mangájáról már sok jót hallottam és szeretem, amikor más történeteket ültetnek új köntösbe. Ráadásul itt már a szereplőket is megkedveltem (főleg Alibabát), bár Aladdin mellmániája elég fura, de egyelőre hiszek azoknak, akik azt mondják, hogy ebből nem lesz sok XD. Azt viszont már most tudom, hogy nem fogom kibírni és pár napon belül úgyis belekezdek a mangába, ami viszont könnyen ahhoz vezethet, hogy az animében több hibát fogok felfedezni (pláne ha elmennek anime original irányba :D). De azért ez valószínűleg marad a “nézem” listámon :).

5 hozzászólás

  1. Breaker tényleg elég tipikus lett, minden természetfeletti erőkkel operáló, modern kori összeesküvés-thrillerben ez van, ahol persze iskolások a főszereplők. Tiszta Shakugan no Shana, csak fordított szerepekkel – és azt is untam 😀

    Little Busters szerintem csak az utolsó harmadában fog igazán ütős lenni, ahogy a Clannad is az AfterStory évad második feléről szól. És a cicás lány sajnos egyben a női főszereplő is, tehát románc csak vele várható.

    Magi: a manga olvasók totálisan ki annak akadva, hogy az elején a kezdeti rövid arcokat, vagy 30fejezetet fognak az elkövetkezendő négy részbe belesűríteni/megvágni.
    Én szerencsére nem olvasom, ezért kíváncsi leszek, mennyire lesz élvezhető

  2. Ha jót akarsz magadnak, akkor nem kezded el olvasni a Magi mangáját! Nem volt rossz indítás, de akkor is majdnem egy egész kötetet belesűrítettek egy részbe. Ha két kötetnél mélyebben beleástam volna magamat a mangába, akkor valószínűleg most én is rage-elnék.
    Ezt az animét szerintem max. csak azok tudják majd élvezni, akik nem olvasták az eredetit. ^^

  3. OJ: hehe, most hogy mondod, tényleg egy kicsit Shakugan no Shanás… igaz annak csak kb. az első két részét láttam még régebben, de annyi elég is volt belőle.

    Nem is az a bajom, hogy esetleg a végéig kéne várni arra, hogy a Little Bustersben jöjjenek az ütős részek, hanem az, hogy nem érdekelnek a szereplők. Clannadban pl. Tomoyát már az első két rész után nagyon megkedveltem és már csak miatta is érdekelt, hogy mi fog kisülni ebből az egészből. Meg ott a lányok is szimpibbek voltak, igaz egyikük sem lett nagy kedvencem.

    Mariko: már késő, ma el is olvastam az első kötetet :D. Így már valóban kevésbé tetszik az anime első része, de azért még élvezhető maradt számomra. Azt pedig most már úgysem bírom megállni, hogy ne olvassam tovább a mangát, de azért az anime is marad a listámon (gondolom itt is elmennek majd valami original sztori felé… ha neverendingnek szánnák, akkor nem siettek volna ennyire az elejével, szóval szerintem max. olyan 50-52 részes lesz, de lehet, hogy még annyi sem).

    • Bustersben kezdetben inkább csak poénosak lesznek a lányok, majd mikor egyenként elkezd velük foglalkozni a főhős, akkor térnek rá a múlt sötét foltjaira.
      Igen, a főszereplő. Sajnos a Key művekben hozzászokhattunk az alapvetően elég talpraesett, férfiasan fellépő hímekhez. Ez az első eset, hogy egy lányos shota a főszereplő – de legalább ott van körülötte a másik három, karizmatikus srác. És kivételesen nekik is külön történetük lesz, nemcsak a lányoknak.
      Szerintem lesznek benne kedvelhető lányok, csak még nem mutatták be őket. Yuikot és Miot én nagyon bírtam.

      Magi: két szezonosra van bejelentve, tehát 24-26részes lesz. Azt nyilatkozták, azért vágták össze az elejét, hogy minél előbb behozhassák Szinbád karakterét. Utána visszavesznek a tempóból, és a Balbadd arc végéig tervezik feldolgozni a mangát.

      • Ó, szóval már megvan hogy milyen hosszú lesz a Magi? A mangában a 33. fejezetnél járok és végül is ja, Szinbád még csak kb. 3 fejezettel ezelőtt bukkant fel, szóval gyorsítani kell, ha addig akarják feldolgozni a mangát. Na mindegy, én azért ennek ellenére is igyekszem majd élvezni az animét :D.

Vélemény, hozzászólás?

