Első ránézésre: Jojo’s bizarre adventure, Sukitte iina yo és Bakuman 3

Jojo’s bizarre adventure

Hát ez a sorozat fura. Nem mintha rossz lenne, csak fura. Az első részben elég gyorsan követték egymást az események és egyelőre nem sikerült rájönnöm, hogy ez mennyire fogja magát komolyan venni. Ettől függetlenül élveztem, bár a szereplők rajzolását még szoknom kell. Már a régebbi adaptációkat is meg akartam nézni, de elvileg ez is feldolgozza azt a sztorit (legalábbis az egyik OVA-ét), szóval azt hiszem maradok ennél. Amíg ilyen szórakoztató marad, addig nézem :D.

Sukitte iina yo

Na jó, most komolyan… mi van a shoujokkal? 3 olyan sorozat is indult az évadban, ami tetszik. Igaz a Sukitte iina yo komolyabb hangvételű, mint a Tonari no Kaibutsu-kun és a Kamisama Hajimemashita. Rég éreztem már azt egy sorozatnál, hogy sikerül viszonylag reálisan bemutatnia a tinik világát, anélkül hogy átmenne melodrámába (oké, még az elején járunk, de nem hiszem, hogy ez a veszély fenyegetne). A főszereplő lány már most szimpatikus, azok közé tartozik, akiknek nincsenek barátai, mégis már most sokkal jobban tetszik a karaktere, mint pl. Sunakoé a Kimi ni todokében (na, mondjuk eleinte őt is nagyon szerettem, csak a 2. évadban volt belőle elegem… meg nem csak belőle, hanem úgy az egész sorozatból).

Bakuman 3

Ne már, hogy egyből elő kellett szedniük a béna drámázást. Mashiro és Azuki kapcsolata számomra az egyik gyenge pontja a sorozatnak és ez a 3. szezonra sem változott. De mindegy, úgyis végig fogom nézni, mert a mellékszereplőket szeretem annyira, hogy kitartsak a végéig (Niizuma-kun továbbra is rulez, azt pedig alig várom, hogy szerepeljen Hiramaru :D).

5 hozzászólás

  1. JoJonak szerintem csak a rajzolása furcsa, a cselekmény egyszerűen csak gyors és pörgős. Előbbit még szoknom kell, utóbbi remélem végig megmarad.

    Sukitte eddig a kedvencem a mostani három shoujo közül. A másik kettő inkább dilis vígjáték, nem pedig románc.
    Azért túl sok eredetiséget ettől sem várok, szerintem rövidesen elkezdik a szerelmi háromszögesdit, és meg sem állnak vele, egymás után jönnek majd az ex-barátnők és az új szépfiúk 😀
    Ehelyett egy kis családi drámának jobban örülnék, például az elhunyt apa köré nyugodtan lehetne építeni valamit (de nem azt, hogy esetleg féltestvérek is lehetnek 😛 ), vagy a srácnak is lehetnének gondjai otthon, amiben a lány lehetne a támasza.
    Mindegy, csak minél kevesebb szerelmi háromszöget, mert azoknak semmi értelmük.

    • Kicsit utánaolvastam, hogy milyen a Sukitte mangája és azt írják, hogy annyira nem tipikus shoujo, szóval hátha nem hozzák be a szokásos szerelmi sokszögeket :D. Persze az is kérdés, hogy az anime mennyire fogja követni a mangát.

  2. Ez a Sukitte nekem is felpiszkálta a kíváncsiságomat, de inkább megvárom, hogy véget érjen, szal pontosan attól tartok, amit OJ is írt: Hogy idő előtt átmegy szerelmi sokszögbe és/vagy melodrámába.

    Bakuman S3 ep1-et meg még nem néztem meg, bár előre félek (főleg, hogy nekem a második szezon nem igazán jött be… >_>)

    • Ha nem kavarnak az animével, akkor elvileg nem nagyon lesznek benne szerelmi sokszögek… mondjuk annyira azért nem akartam utánaolvasni, nehogy lespoilerezzek mindent :D.

      Én már a második évadot is főleg a mellékszereplők miatt néztem :D. De komolyan, Niizumát és Hiramarut (meg a szerkesztőjét) annyira bírom, hogy miattuk kitartok :D.

  3. Nem is olyan rossz ez a szezon, ha ezt a hármat nézzük! 🙂

    A JoJo: Szerintem nagyon érdekes volt és legalább egyedi, tiszta retro shoujo feeling.. Kicsit talán (Utena, Romeo x Juliet, Kaiji + valami shounen) keverék..
    Véletlenül spoilereztem magamnak, mert belenéztem a régebbi feldolgozásba, és jajj, de inkább hanyagolom, hogy nagyobb meglepetést okozzon a továbbiakban..

    Sukitte iina yo: Szimpatikus szereplők, jó grafika, jó hangulat, várom a folytatást! Furcsa hogy ebben a szezonban a shoujo sorozatok dominálnak.. 🙂

    Bakuman 3 – Még mindig írtózatosan lassú, ami ki idegel :@
    de attól függetlenül várom és nézem amint megjelenik, mint eddig! 😀
    Niizuma nálam is fav! 😀

Vélemény, hozzászólás?

