Őszi helyzetjelentés

Sajnos mostanában nem nagyon van időm blogot írni, de most igyekszem idevésni egy gyors összegzést a szezonos animékről, amik végül maradtak a nézendőim között :). A bejegyzésben nincsenek spoilerek.

Bakuman 3: a szenvedésen most viszonylag gyorsan túljutottak, szóval eddig jobban élvezem ezt az évadot, mint az előzőt.
Fairy tail: nagyon közel járnak a mangához… tényleg nagyon nagyon közel. Egyébként nincs vele baj, hozza a szokásosat.
Gintama’ Enchousen: az új részek eddig nagyon bejöttek, kár hogy pár hete csak ismételnek.
Hunter x hunter: ❤ ❤ ❤

Ixion saga DT: ezt azért kezdtem el nézni, mert Mariko jókat írt róla és kíváncsi lettem. Azt kell mondanom, hogy ez tényleg egész jó. Nem annyira, mint mondjuk a Gintama, de még így is tudok minden részen nevetni :D.  Kár, hogy Sugita nem Ereknek a hangja, még úgy milyen poén lenne XD. Persze Kamiya Hiroshi is nagyon jó, de hát a gin-kin poénok… 😄
Jojo’s Bizarre Adventure: ez még mindig jó valamiért… nem lesz nagy kedvencem, de annyira jópofa hangulata van, hogy élvezem.
Kamisama Hajimemashita: így 6-7 rész után elmondhatom, hogy végül ez lett a kedvenc shoujom a szezonban. Ennek a hangulatát találták el a legjobban és a szereplők is ebben a legszeretnivalóbbak :). Azt hiszem ebből mangázás lesz, ha vége az animének.
Magi: hiába olvastam a mangát, még így is nagyon élvezetes maradt az anime. Eddig elégedett vagyok az adaptációval, de kíváncsi vagyok, hogy meddig megy majd az anime.
Psycho-Pass: ezzel még mindig nem tudok mit kezdeni. Vannak jó pillanatai, de nekem valami hiányzik belőle.
Robotics;Notes: na, ez viszont kezd beindulni, bár még mindig vannak vele fenntartásaim.
Shinsekai yori: az egyik kedvencem a szezonban, bár nem ártana visszanéznem pár részt, mert néha annyit szövegeltek benne, hogy nem emlékszem mindenre. Azt pedig nem tudom hova tenni, hogy sokan kiborultak a legutóbbi rész yaois-yuris jelenetein, mikor úgy-ahogy fel lett vezetve. Én sem vagyok oda ezekért, de itt nem zavart, mert nem ekörül forog a történet, ráadásul már úgyis lespoilerezték, hogy ezután már csak hetero kapcsolatok lesznek benne. Egyébként meg… Shun… de nem spoilerezek.
Shirokuma cafe: még mindig imádom, akkor is, ha vannak gyengébb részei.
Sukitte ii na yo: hmm… néha kezdett átmenni szenvedésbe, de eddig szerencsére nem húzták el ezeket. Ettől függetlenül csökkent iránta a kezdeti lelkesedésem.
Tonari no Kaibutsu-kun: az első 1-2 részt imádtam, de az utóbbi részekben ugyanazokat a köröket futották le, ami kezd elég idegesítő lenni. Viszont Natsumét nagyon bírom, míg a főszereplőket már kevésbé.
Uchuu Kyoudai: volt mostanában pár lassabb része, de még mindig sikerül a képernyő elé szegeznie.
Zetsuen no Tempest: na, ez meg szépen, lassan és már-már észrevétlenül bekerült a szezonos kedvenceim közé. Most már csak tényleg valami béna anime original cuccal lehetne elrontani, de remélem nem így lesz.

5 hozzászólás

  1. Ugye, hogy jó az Ixion Saga. Erec nagyon nagy arc benne. 😄
    És örülök, hogy tetszik a Kamisama Hajimemashita is. Nekem nagyon a szívemhez nőt már a manga is. ^^

    A Sukitte ii na yo-val én is hasonlóképp vagyok. Most hogy elkezdődött a szerelmi háromszögezés, meg a vele járó szokásos “járunk, de nem beszélünk egymással” hülyeség egyre kevésbé tud szórakoztató lenni.

    Nálam a Magiból és a Zetsuen no Tempest-ből lesz majd mangázás, de szerintem még az anime vége előtt (csak majd a Terra e.. után).

    • Kamisama mennyire követi a mangát? Mármint össze-vissza ugrálnak a fejezetek között, vagy eddig úgy-ahogy sorban? Bár úgyis az elejétől fogom olvasni.

      Zetsuenből én tuti megvárom, hogy előbb vége legyen az animének, mert akkor talán a manga hiányában tudom majd értékelni az anime original részeket is (ha lesznek, nem pedig csak elvágják valahol a sztorit) :D.

      • Nem, nem haladnak sorban a Kamisamával, néha felcserélik a történetek sorrendjét, de eddig szépen feldolgoztak mindent a 4. kötet feléig. ^^

        Igazából és a Zetsuent már elkezdtem anno olvasni, csak a második kötet után jegeltem az anime miatt. Egyébként szerintem úgy sem zavaróak az anime original részek, hogy olvastad a mangát.

  2. (Nálam az van, hogy időm az nem sok, de mikor épp lenne, akkor meg nincs kedvem semmiről írni. ^^” Na, de ezt csak így zárójelben.)

    Ami a szezont illeti: A Bakuman S3 eddig pozitív csalódás, pláne a kaki második szezon után. Hagyják a fenébe a szerelmi komédiázást, meg a jelly-fest-et és haladjanak a manga-készítés útján, mert az a része még mindig bejövős.

    Psycho-Pass: Elhatároztam, hogy elviszem a 8. részig, és ha akkor sem lesz érdemi változás vagy valamilyen előrelépés, pozitív irányba, hát úgy vágom ki, hogy három napig kongani fog. A Tonariról meg ismered a véleményemet. 😀

    Shinsekai-ra viszont kíváncsi vagyok, pláne így, hogy a fandom szinte egy emberként hördült fel azon a bizonyos nyolcadik epizódon. 😀

    • Bakumanban már csak annak örülnék, ha Niizuma-kun és Hiramaru egy kicsit többet szerepelnének :D.

      Psycho-Pass: én is arra gondoltam, hogy adok még pár rész esélyt neki, aztán ha nem jön be, akkor hagyom a fenébe. Max. ha később sok jót írnak róla, akkor folytatom (mondjuk az R;N-nel is kezdek így lenni). Tonariról meg ahogy elnéztem, kb. azonos a véleményünk :D… mondjuk az új rész egész jó volt, nem szenvedtek azon, hogy “szeretlek”, “oké, de én téged nem” :D.

      Shinsekai: igazából azt nem értem, hogy volt kb. 3-4 perc yaoi és 3-4 perc yuri jelenet, ami után sokan egyből “fag” sorozatnak nyilvánították és dobták, mintha más történet kb. nem is lenne benne. Bár mondjuk nem is tudom mit várok, hisz ahogy nézegettem a regény spoiler szobáját, kb. mindenkit csak az érdekelt, hogy ki kivel jön össze… mintha ez lenne a legfontosabb az egészben :D. Azt mondjuk elismerem, hogy a fiúk csókjelenete elég látványosra sikeredett XD. De mint mondtam, ezután már állítólag inkább csak hetero kapcsolatok lesznek benne, szóval majd lecsillapodik a fandom (vagy nem :D).

Vélemény, hozzászólás?

