A hobbit: Váratlan utazás

Nem szeretnék sokat ömlengeni, szóval csak annyit mondok, hogy imádtam. Iszonyat jó érzés volt visszatérni Középföldére filmformátumban is :). Kicsit húztam a szám, amikor végül úgy döntöttek, hogy 3 részes lesz ez is, de most úgy érzem, hogy jó lesz ez így (eleve van mivel kibővíteni a sztorit + ki tudja, lehet hogy a másik két rész valamennyivel rövidebb lesz). Örültem, hogy mutatták Frodót is, egyből rám tört a nosztalgia (meg persze a többi jól ismert karaktert is jó volt újra látni) :). A színészeket szerintem ismét remekül eltalálták (Martin Freeman amúgy is kedvenc, de a többiek is jók eddig). Alig várom, hogy jöjjön a folytatás, de van egy olyan érzésem, hogy ezt a részt megnézem majd még egyszer moziban… ritkán megyek moziba, de Tolkien világát annyira szeretem, hogy erre akár kétszer is áldozok a pénztárcámból :). A  zenéje pedig továbbra is csodaszép <3.

2 hozzászólás

  1. Szóval akkor azt mondod nem ártott a történetnek a megnyújtás? Én is aggódtam, amikor meghallottam, hogy 3 részes mozi lesz.

Vélemény, hozzászólás?

