Első ránézésre: Amnesia, Maoyuu Maou Yuusha és Zettai Karen Children: The Unlimited

Amnesia
amnesia
Egy újabb fordított hárem sorozat, amibe valószínűleg bele sem néztem volna, de legalább az alapsztorija érdekesnek tűnt, ezért adtam neki egy esélyt. Eddig olyan so-so. Az amnézia adhat egy jó alapot és eddig a szereplők sem tűnnek rossznak… csak azok a színes szemek ne lennének! Minden közeli képnél elvonták a figyelmemet, egyszerűen nevetségesek :’D. 1-2 részt még megnézek, aztán elválik, hogy tudnak-e valamit kezdeni az alappal.

Maoyuu Maou Yuusha
maoyuu
Ez volt talán az egyetlen sorozat, amit még vártam a Chihayafuru mellett, de eddig elég vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban. A gazdasági dolgok adtak egy jó hátteret az egész világnak, de kb. ebben ki is merült. A szereplők nem tűnnek különösebben érdekesnek, a sorozat humora sem igazán jön be… de azért 1-2 rész esélyt még ez is kap.

Zettai Karen Children: The Unlimited
zettai_karen
Nem láttam az eredeti Zettai Karen Children sorozatot, de azt mondták, hogy attól még érthető ez a sorozat. Valóban az és eddig nem is rossz. Igaz, hogy a főszereplőt már-már túlzóan coolosnak mutatták, de ez még változhat. Egyelőre egy jó kis akciósorozatnak elmegy, majd elválik, hogy lesz-e belőle több. Mindenesetre a szezonos animék közül még ez tetszik talán a legjobban (persze azok közül, amikbe belenéztem).

Ez a szezon azonban még annál is vérszegényebb, mint vártam. Volt még másik két sorozat, amiknek leszedtem az első részét (Culticle Detective Inaba, Bakumatsu Gijinden Roman), de ezekbe elég volt beletekernem ahhoz, hogy rájöjjek, most inkább kihagyom őket. De végül is nem baj, hisz az előző szezon/szezonokban indult pár olyan sorozat, ami úgyis hosszabb és jobb, mint a mostaniak, szóval legalább azok kitartanak ebben a szezonban is. A Chihayafururól nem hiszem, hogy írok majd külön, hisz onnan fog folytatódni, ahol abbamaradt, szóval arra úgy tekintek, mintha csak lett volna egy hosszabb szünet :D.

3 hozzászólás

  1. Amnesia: a színes szemek nekem tetszenek, az idétlen bohócruhák már kevésbé. A főszereplő lány pedig még az átlagosnál is bambább. De egy pár epizódot még adok neki, hogy lássam merre alakul a szituáció.

    Unlimited: szépen összelopkodták az egyes elemeit, és ezeket jól is rakták össze. A karakterekben is van potenciál, most már csak azon múlik a sikere, hogy milyen sztorival tudnak előállni mindehhez.

    Maoyuut már bejelentése óta vártam, és nem is kellett csalódnom. A Spice&Wolfot is jegyző stáb (rendező, szerkesztő, a két főszereplő szinkronszínésze) ezúttal is minőségi munkát végzett, a kezdés pedig még a mangában látottaknál is kreatívabb lett. Ez a sorozat max azon bukhat el, ha nem találják el a megfelelő tempót az eseményekhez illetve ha túl sok mindent kivágnak. A gazdaság/társadalmi magyarázatokat így is lerövidítették, de ez várható volt és a lényeget így is tartalmazta. Ezt biztosan végignézem, akármilyen is lesz.

    • Tényleg, a ruhák… azok is viccesek voltak, csak a szemek elvonták a figyelmemet XD. Remélem, hogy a főszereplő csak az elején lesz ilyen bamba, aztán kicsit összeszedi magát… bár, lehet, hogy ebben nem kéne reménykednem.

      Én anno a Spice&Wolfért sem voltam nagyon oda, pár rész után félre is raktam (bár valamikor akarok adni neki még egy esélyt, mert azt nem mondom, hogy rossz volt). Igazából én a hossza miatt is tartok ettől a sorozattól, a 12 részt nem mindig szokták túl jól kihasználni.

  2. Ezek közül én csak a Zettai Karen Children spin-offot nézem, de az első rész alapján tetszetős. A főhős tényleg eléggé eltúlzott figura, de pont ettől lesz fun karakter. ^^

    Amúgy én is főleg még az őszi szezonból “élek”.

Vélemény, hozzászólás?

