Fantastic Children zene

Amikor pár évvel ezelőtt megnéztem a Fantastic Childrent, égre-földre kerestem ezt a számot, de egyszerűen sehol sem találtam. Még az OST-ra sem tették fel, kislemezt pedig nem találtam az openinghez… mert hogy ez egyszerűen az opening instrumental verziója és azon ritka esetek egyike, amikor ez az instrumental verzió sokkal jobb, mint az eredeti, éneklős verzió. Kb. fél éve aztán újra megpróbálkoztam a kereséssel és bár letöltést nem találtam hozzá, azért voltak olyan szerencsések, akik valahogy mégis szert tettek rá és felpakolták youtube-ra :D. Mivel épp mostanság nézem újra a sorozatot, gondoltam megosztom a nagyközönséggel is, mert tényleg gyönyörű szám (a mai napig is tisztán emlékszem arra a jelenetre, amelyiknél teljesen beleszerettem ebbe a számba :3).

4 hozzászólás

  1. Ha még érdekel, innen le lehet szedni az OP kislemezét, de ez a verzió azon sincs rajta:
    http://tenshi.ru/anime-ost/Fantastic_Children

    Egyébként nagyon szép szám. ^^

    • Igen, azt a kislemezt is megtaláltam a legújabb keresésemkor valahol és nagy volt a pofára esés, amikor megláttam, hogy azon sincs rajta az instrumental verzió :D. Utána jött a youtube :D.

      Örülök, hogy tetszik :3.

    • Köszi :D… mondjuk még nem tudtam megnézni, mert az asztali gép nem nagyon szeretné betölteni, szóval majd akkor, ha végre leülök a laptop elé :D.

Vélemény, hozzászólás?

