Sherlock – elindult a manga

sherlock_manga
Már vagy 3 hónapja, hogy elkezdődött a manga, de totál kiment a fejemből… aztán tegnap véletlenül belefutottam a kínai scanbe és gondoltam akkor már megnézem, hogy van-e hozzá japán vagy angol verzió. Nos, van, szóval gyorsan el is olvastam. A rajzolása jobban bejött, mint vártam, bár az arckifejezések néha furcsának tűntek és Martin Freemant valahogy nem sikerült jól ábrázolni (túl nagy az orra… szerintem :D). A történések eddig teljesen a sorozat alapján haladnak (nem mintha ez meglepő lenne), a párbeszédek is teljesen ugyanazok. A hangok viszont nagyon hiányoznak (főleg Benedict Cumberbatché :D). Sherlock rajongóknak ajánlott beleolvasni, ha másért nem is, hát azért, mert egy kicsit megkönnyíti a várakozást a még mindig oly messzinek tűnő 3. évadig, de aki még nem látta a BBC-s sorozatot, az inkább üljön le és azt nézze meg :D.

Egy hozzászólás

  1. Jó, hogy megírtad ezt a bejegyzést, mert én is teljesen elfelejtkeztem erről a mangáról, de mindjárt gyorsan pótolom a lemaradásomat. ^^

Vélemény, hozzászólás?

