Helyzet…

Mostanában nem nagyon volt időm rendes bejegyzéseket írni, szóval itt egy gyors helyzetjelentés arról, hogy miket is nézegetek mostanában 🙂 :

Bakuman 3: eddig ez az évad tetszik a legjobban, mert itt még nem volt Mashiro szenvedés, ráadásul most még a romantikus szál is vicces (Hiramaruuuuu :D).
Chihayafuru 2: ugyanúgy imádom, mint az előző sorozatot, eddig mindegyik rész nagyon jó volt.
Fairy tail: nagyon közel járnak a mangához, de szerencsére nem húzzák úgy, mint a One piece-t, szóval még mindig élvezhető. Persze felmerül a kérdés, hogy mi lesz, ha teljesen beérik… pláne, hogy ennek az arcnak még a mangában sincs vége.
Gintama Enchousen: a legutóbbi komoly arc nagyon király volt :D! Most megint ismétlések vannak, de én ezt nem bánom, ha ez kell ahhoz, hogy színvonalas maradjon a sorozat.
Hunter x hunter (2011): sosem voltam oda a Greed Island arcért, de most kifejezetten élvezem, ez az adaptáció mérföldekkel jobb, mint a régi OVA. Jó tempóban haladnak és jók a poénok :D. De azért már várom, hogy vége legyen és jöjjenek a tök új részek~
Ie naki ko: basszus, én azt hittem, hogy a WMT sorozatokhoz hasonlóan ez is gyerekbaráttá lesz téve, de annyira mégsem. Ráadásul nemsokára még fontosabb fordulóponthoz érek, már kíváncsi vagyok rá.
Ixion saga DT: volt pár gyengébb rész, de az utóbbi 2-3 rész már megint nagyon jó volt XD. Kíváncsi vagyok, hány része lesz még.
Magi: ajjajj, ezt kezdik elcseszni. Eddig mondjuk a 18. rész volt a legalja, amiből kihagyták kb. az összes jó poént, az animáció meg kritikán aluli volt. Eddig se volt a sorozat olyan hangulatos, mint a manga, de most előjöttek anime original cuccal is, ami remélem végül nem más karakterek rovására fog menni…
Psycho-Pass: vannak jó ötletek a sorozatban, de valami még mindig hiányzik. Persze már nincs sok hátra, szóval végignézem.
Seikai no Senki I: még csak az első részét néztem meg, de az előző sorozata és a Birth OVA tetszettek, szóval :D… Lafiel és Jinto szimpatikus szereplők, kíváncsi vagyok, mi fog történni velük.
Shinsekai yori: úgy a 9-10. résztől kezdve nagyon összekapta magát a sorozat, azóta egy olyan rész sem volt, amit gyengének éreznék. Ráadásul az utóbbi pár rész hátborzongatóbb volt, mint a legtöbb horror :D. Remélem a végét is jól megoldják és akkor repül is a kedvenceim közé. Közben meg szurkolok, hogy a Vertical adja ki a regényt :D.
Shirokuma café: mindjárt vége és úgy fog hiányozni ez a sorozat, mert remek kikapcsolódás. Mondjuk az a kis dráma a 44. részben meglepett.
Tamako market: ez szimplán aranyos :).
Uchuu kyoudai: a Hibitos részek nagyon izgalmasak voltak, de most már visszatért a sorozat a nyugisabb hangulathoz… nem mintha ez baj lenne, mert én ezt a részét is szeretem :).
Zetsuen no Tempest: ez a sorozat még mindig elég érdekes, ráadásul a mangának elvileg nemsokára vége (legalábbis ennek a fő szálnak), szóval talán az anime sem kap valami original befejezést :D.

Más: sorozatok közül most a Doctor Who-t “darálom”. Jelenleg a 3. évad 10. részénél tartok és imádom, David Tennant valami fantasztikus a doki szerepében. Mondjuk közben még megnézem az Utopiát, az úgyis csak 6 rész :D.

5 hozzászólás

  1. Yay, szinte azokat amiket én 😀 Büszke vagyok rád, amiért a Doctor Who-t is nézed, Matt Smith szerintem jobb lesz mint David Tennant.:D

    • AXN-en belefutottam már 1-2 részbe, amiben Matt Smith szerepelt és ő is jónak tűnik :D. Amúgy még a post írása után megnéztem a 3. évad 10 részét (a Blinket), ami egyszerűen zseniális volt, talán az eddigi egyik legjobb rész.

  2. Neee, a Magiban elkezdtek fillerezni!? Még a végén kapunk valami hülye, alternatív befejezést és aztán lőttek egy esetleges folytatásnak.

    A Gintamában, megint lesznek új részek, de sajnos utána véget is ér a sorozat. 😦

    A többiről meg (már amiket én is nézek) nagyjából én is ugyanilyen véleményen vagyok. ^^

    • Magi: hát… az a kígyómarásos dolog nem így történt a mangában, ott Alibabát nem marta meg. Meg neki kb. az egész karakterét tökre hazavágják, a mangában nagyon szeretem őt, az animében viszont közel sem olyan jó karakter (a mangában pl. semmilyen ellenérzése nincs Hakuryuuval szemben). Meg az eseményeket is kicsit megkavarták… lehet, jobban jársz azzal, ha inkább elkezded a mangát, de az elejétől, mert a Balbadd arc is sokkal élvezetesebb abban :D.

      Gintama meg kár, hogy ilyen rövid lesz, de inkább csináljanak hozzá ilyen rövidebb szezonokat, csak maradjon meg a színvonal :D.

      • Az a kígyómarásos dolog már akkor gyanús volt nekem, de akkor jó volt a megérzésem. A mangát meg mindenképp a 3. kötettől fogom folytatni, onnan ahol még az anime előtt félbehagytam. ^^

Vélemény, hozzászólás?

