Twin Spica: START!

twin_spica_v01ch01_000

Hehe, azt hiszem azoknak, akik valamennyire figyelemmel kísérik a blogomat, nem meglepetés, hogy belekezdtem ennek a mangának a fordításába. Na jó, nem is belekezdtem, dolgoztam vele egy ideje… pont annyival, hogy már az összes fejezet fordítása megvan. Viszont ezt én is szerkesztem, szóval ettől függetlenül nem tudom azt ígérni, hogy hetente lesz belőle friss… nem vagyok egy PS zseni, de azért annyira béna sem, szóval úgy érzem, elég jól sikerült a szerkesztése :). Annyit azért megígérek, hogy havonta legalább 1 fejezetet igyekszem megcsinálni. Tudom, hogy ez a projektem közel sem lesz annyira népszerű/olvasott, mint a többi, hiszen nem egy felkapott darabról van szó, de remélem azért pár rajongót sikerül majd szereznem ennek a csodás mangának, mert megérdemli :). Viszont! Ez az első olyan projektem, amit ha sikerül befejeznem (márpedig sikerülni fog), akkor magyarul lesz hozzá elsőként teljes scanlation :D. Egyszerre fordítottam angolból és japánból (mármint hogy összevetettem a kettőt, mert az angolok néha… hát, nagyon le tudják rövidíteni a dolgokat, vagy pedig pont hogy túlbonyolítják :D). Azoknak mindenesetre jó olvasgatást kívánok, akik adnak egy esélyt ennek a mangának, szerintem nem fogják megbánni, bár azért még tessék várni pár fejezetet, hogy igazán beinduljanak a dolgok :). Ja, és még annyit, hogy természetesen ez is elérhető lesz AnimeAddictson (ha valaki az online olvasást preferálná), mindjárt megyek és feltöltöm oda is, aztán majd kikerül valamikor :).

LETÖLTÉS

2 hozzászólás

  1. Hűha köszönjük!!

Vélemény, hozzászólás?

