02. küldetés

spica02
És már itt is van a Twin Spica 2. fejezete, ahol feltűnik a többi főszereplő is :).  Annyit muszáj megjegyeznem, hogy én a rawból anno az angol scanlation alapján szedtem szét a fejezeteket, nem figyeltem a tartalomjegyzékre és most utólag vettem észre, hogy az angolok elnézték egy kicsit, így az első fejezet utolsó 2 oldala elvileg a 2. fejezet első 2 oldala lett volna. Igazából ez a történet szempontjából nem számít, nem olyan cliffhangernél lett vége, ami így elromlott volna :D. Mostantól viszont jobban odafigyelek a tartalomjegyzékre és a továbbiakban inkább az alapján fogom szétszedni a fejezeteket :D. Jó olvasgatást!
LETÖLTÉS

Más: az Akagami 11. fejezetéből a szerkesztés során kimaradt egy oldal, ezt most pótoltuk. Próbáltam manga.hu-n lecserélni a .zip fájlt, de hibát írt ki és így ott most teljesen elérhetetlen lett a fájl, szóval amíg ott helyre nem állnak a dolgok, itt egy mediafire link: LETÖLTÉS

Vélemény, hozzászólás?

