Top 10: női főszereplők

Hú, na végre elkészültem ezzel a listával is. A női karakterekre ugyanazok a szempontok vonatkoznak, mint a férfi főszereplős bejegyzésnél, szóval nem feltétlen ők a kedvenceim az adott sorozatokból, de mindegyiküket nagyon bírom :). Na, lássuk a listát…

10. Mizunashi Akari
(Aria)
akariMég mindig azt mondom, hogy az Aria a tökéletes példája annak, hogy lehet olyan sorozatot csinálni, amiben aranyos lányok a főszereplők és mégsem csak a fanservice-ről szól az egész :D. Mindegyik főszereplőt szerettem, de Akarit külön kiemelném, hisz az ő szemén keresztül ismerjük meg Neo-Veneziát :).

9. Ahiru
(Princess Tutu)
ahiruA Princess Tutu a mai napig is az egyik legkülönlegesebb animés élményem. Ruet is jelöltem a legjobb szereplők közé, de végül Ahirut választottam, hisz mégis ő a történet igazi hősnője :).

8. Rakka
(Haibane Renmei)
rakkaŐszintén szólva a Haibane Renmeit elég rég láttam, még az “animés pályafutásom” elején, szóval már csak nagy vonalakban emlékszem a történetre, de az még tisztán él bennem, hogy Rakka és Reki remek karakterek voltak :D. Érik már az a re-watch…

7. Fuu
(Samurai Champloo)
fuuMugen és Jin nem jutottak be a férfi főszereplős listámra, de Fuu legalább képviseli a sorozatot :D. Számomra ezt az animét a szereplők közti dinamika tette igazán élvezetessé, amiben nagy szerepe van Fuunak, hiszen ő tartotta össze a kis csapatot :).

6. Erin
(Kemono no Souja Erin)
erinNem túl népszerű ez a sorozat, ami érthető is, hiszen nem az a fajta, ami nagyobb réteget szólítana meg. Mégis, amikor azon gondolkodtam, hogy kik legyenek ezen a listán, Erin az első jelöltjeim között volt, mert számomra nagyon is emlékezetes volt a karaktere :).

5. Kino
(Kino no tabi)
kinoA másik toplistás bejegyzésemnél említettem, hogy milyen fontos a főszereplő személye, ha csak az tartja össze a sorozatot. Nos, erre remek példa a Kino no tabi. Ezt a sorozatot is régen láttam már, de Kino karakterét a mai napig is szeretem :).

4. Balsa
(Seirei no moribito)
balsaEmlékszem, hogy egy kicsit nehezen kezdtem bele ebbe a sorozatba, mert előtte olvastam 1-2 olyan véleményt, hogy a grafikája szép, de a többi semmi extra. Nos, ez az eset remek példa arra, hogy nem szabad mindig mások véleményére hagyatkoznom, ugyanis én az elejétől a végéig nagyon élveztem ezt a sorozatot a karaktereknek köszönhetően :D.

3. Kamogawa Asumi
(Twin Spica)
asumiA Twin Spicáról áradoztam már eleget, szóval ezt most kihagynám és csak annyit mondok, hogy az összes főszereplőt imádom benne, Asumi pedig pont az a fajta karakter, aki egy ilyen sorozatba kell :).

2. Oscar
(Rose of Versailles)
oscarCsak úgy faltam a részeket ebből a sorozatból, amikor anno néztem. Talán az egyik legjobb történelmi sztori, amit eddig láttam, egy nagyon erős, karakteres és emlékezetes főszereplővel :).

1. Nakajima Youko
(The twelve Kingdoms)
youkoMiután végre sikerült felállítanom a sorrendet, észrevettem, hogy mennyire hasonlít egymásra a férfi és a női főszereplők első helyezettje. Legalábbis abból a szempontból, hogy az elején mind a kettőjüket idegesítőnek találtam, de a sorozat folyamán annyit fejlődtek,  hogy a végére teljesen megváltozott róluk a véleményem. Még mindig remélem, hogy az írónő egyszer majd folytatja ezt a sorozatot és akkor talán kapunk valami folytatást, mert nagy kár lenne, ha ennyiben maradna ez a sztori :(.

A “Top 10” következő részében: openingek

5 hozzászólás

  1. A lista ezúttal is remek, most is van átfedés közöttünk, nem is egy. 😀

    Persze nem ismerek róla mindenkit, de pölö az Ariát tervezgetem már egy ideje. Kinót és Balsát viszont annyira nem kedvelem, bár itt némileg hozzájárul az is, hogy az animék, amikben szerepelnek, nem lettek épp a szívem csücskei.

    Ami engem illet, a Ga-Rei: Zerós Yomi fixen az első. Aztán az élbolyban mindenképp ott van még Kurisu, Saber, Hitagi, valamint Youko, Oscar és Rakka nálam is játszanak, illetve Shiki (Kara no Kyoukai), Lain és Clare (Claymore).

  2. Erről a listáról “sikeresen” nem ismerek senkit, max. látásból, eddig sajnos nem szakítottam rájuk időt. 😀
    Húúú nők esetében már sokkal nehezebb a dolgom, mert többnyire nem főszereplők a kedvenceim.

    1. Makise Kurisu (S;G)
    2. Hayase Misa (Macross)
    3. Noda Megumi (NC) (Hmm lehet a pasi listán Chiaki menne inkább a 10. helyre)
    4. Senjougahara Hitagi (Bake)
    5. Aihara Kotoko (Itazura na Kiss)
    6. Meryl Stryfe (Trigun – bár itt a nők nem főhősök)
    7. Saber (F/Z – mondjuk itt is férfi MC-k vannak, de itt megszerettem Sabert, az FSN-ben ennyire nem)
    8. Sora Naegino (KS)
    9. Ichihara Yuuko (Holic)
    10. Watanabe Saki (Shinsekai yori)

    Így hirtelen, ezt sikerült összehozni.
    Az openinges listát is várom, azt már összeírtam párszor.^^

  3. Na ez az a lista, amit én tutira nem tudnék összeállítani. Valahogy a női karakterek soha nem lopják be magukat a szívemben, egy-két kivételtől eltekintve mint a te listádon is szereplő Oscar vagy Josephine March (Ai no Wakakusa Monogatari), Emma (Victorian Romance Emma), a Gokusen-ből Kumiko, Ai Tanabe (a Planetes-ből) és talán Tsukusi (a Hana Yori Dango-ból). Ennél több nem is nagyon jut eszembe.

    • Igen, én is nehezebben gyűjtöttem össze női karaktereket. Mondjuk elég sok női szereplőt bírok, de tényleg kevesebb olyat találtam köztük, aki elég karizmatikus főszereplő lenne és vinné a hátán a sorozatot.

  4. Szinte alig láttam valamit ezek közül a sorozatok közül, bár a többség listán van. ^^’

    Fuu bennem nem hagyott mély nyomot, Kino viszont mindenképp. A Haibane Renmeiből meg nekem kicsit Reki felé jobban húz a szívem, de kétségkívül Rakka is remek karakter volt.

Vélemény, hozzászólás?

